Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

GPF filter


Tom1no

Recommended Posts

na mém novém autě P 2008 aut. převodovka vyřadila rychlost při jízdě z kopce a auto ,,plachtilo'', musel jsem brzdit provozní brzdou, dělalo to bohužel i modu MANUAL, tak to je moje zkušenost, možná s převodovkou něco bylo, neřešil jsem a auto poslal pryč z domu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je automatická převodovka studená, tak při ubrání plynu přechází do režimu "plachtění" nebrzdí a motor se točí na volnoběh. Když je ohřátá tak už normálně brzdí, ale samozřejmě pokud se nesníží rychlost, tak nepodřazuje. Mám na to fígl, stačí si nastavit tempomat a potom se převodovka při brždění motorem snaží zpomalovat a dokonce i podřazuje. To platí v režimu normál. Aspoň tak to mám u nové 508.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak ono stačí pádlem dát nižší stupeň a převodovka si to pamatuje a brzdí motorem. Nezařadí výš. Takto brzdím motorem vždy a podřazuji dle potřeby. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem to tady řešil se zkušenějšíma (měl jsem automat poprvé) a v manual režimu by zařazená rychlost měla držet -- bylo mi zde sděleno--, ale jak píšu výše, nějak mě to auto nasralo a tak letělo z baráku

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já při sjíždění z kopce na trojku a s teplým motorem (dělalo to i se studeným) jedu cca 6 km, převodovka chvíli držela trojku, pak vyřadila a já musel brzdit, aby se auto nerozjelo moc, pak z ničeho nic tam skočila čtyřka, pak zase trojka, aniž bych se čehokoli dotkl, přestalo mě to auto bavit, ale už je mi to fuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, Akoc napsal:

S automatickou prevodovkou nemám skúsenosti. Dá sa ňou účinne brzdiť motorom? Alebo sa musí prepnúť na M a podraďovať ručne.

Nemusí se vůbec nic. Prostě normálně jezdit a vychutnávat si výhody automatu. Nemá smysl se tím trápit ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 14 minutami, HonzaZ napsal:

No nevím, ale mě se stávalo, když jsem brzdil motorem z dlouhého kopce a podřadil pádlem, tak se po zvýšení rychlosti setrvačností zase přeřadilo na vyšší kvalt.

U benzínu je to možná naladěno jinak. Přeci jen, benzín je o vytáčení do vysokých otáček ale nafta řadí dřív. Možná proto to tobě přeřazuje. Zkusím se na to zaměřit ale je to jak říkám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@HanysRRádce řazení mnoha benzínových aut radí, abys přeřadil na vyšší rychlostní stupeň těsně nad volnoběžnými otáčkami.

Takže pozor, abys u někoho nenarazil, že benzínový motor se musí točit...když rádce řazení (pro někoho modla) říká něco jiného :D

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi dělá automat z kopce tři režimy. Jeden je brždění motorem v otáčkách, druhý brždění motorem ve volnoběžných otáčkách a poslední je plachtění na volnoběh - do kterému se moc často nechce a pokud jo, tak v něm obvykle nevydrží dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 1 minutou, HanysR napsal:

Já bych sem dal video jak se točí motor ale raději ne.

Radši ne, abys někomu nepřivodil infarkt...že to točíš až do červeného :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...