Doner Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 (upraveno) Ahojte Na P307 1,6hdi 80KW r.v.2004 mi jednom nemenovanom servise vymenili DPF. 2 mesiace to fungovalo hoci sa vypaluje každých cc 320km. Teraz nepravidelne vyhodí poruchu motora ktorá po čase zmizne. Diagnostika prečíta dočasnú závadu “ Filter pevných častíc nepritomen”. Už som s toho auta zúfalý mám stále problem s DPF. Tlak vo filtri začne ukazovať až pri cca 2200 otáčkach a to 4 mbar. Vymenil som číslo tlaku ešte pri výmene DPF lebo to ukazovalo tieto nízke hodnoty ale s novým je to to isté. Nestretol sa niekto s takouto závadou? Upraveno 25. říjen 2020 uživatelem Doner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Zkus zkontrolovat hadicky co vedou od snimace diferencialniho tlaku az po napojeni na kovove trubicky u fap filtru. U nekterych aut se umi natavit od vyfuku, nevim jak je to u 307, resil jsem na C4. Nekde bych nasel i fotky jak jsou specene az propalene durch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 25. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 U tohto motora je snímač vpredu navrchu a DPF ko je vpredu je to tak dĺžka cca 0,5m. Vyzerajú OK sú dosť hrubostenné. Zvažujem či nekúpim nové a neskúsil ich vymeniť či sa niečo zmení. Má ukazovať nejaký tlak už na voľnobehu alebo kedy začína ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Jistě, diferenciální tlak ukazuje stále nějakou hodnotu. Nové dpf má hodnotu na volnoběh cca 0,3-0,5 kPa. Při 3000ot/min cca 2,5-3 kPa (bez zátěže, při stojícím vozidle). Pak taky bude záležet, co ti tam dali za dpf apod. Může být někde prasklá hadice, musíš zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Pokud tam máš nový fap typu JMJ apod tak ta hláška souhlasí to s FAPem má pouze společný název.. . Druhá věc je, jakou diag to načítáš? pokud nějakou uni, může to být zcela jiná chyba inoxing a 307rg ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 A hodnota v gramech (4g) může být maximálně vypočítaná hodnota zanesení dpf, ne diff tlak- ten je udavam v barech/kpa apod. přepočet si kdyžtak uděláš převodníkem. Pokud stojí auto NEnastartované , musí být diff tlak 0, u běžícího motoru je tlak vždy nějaký, třeba takové hodnoty, jaké jsem už psal. Pak je opačný extrém a to je ucpaný dpf, kde tyto hodnoty jsou 10x a větší (orientačně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 25. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 (upraveno) Máš pravdu pomýlil som sa to je mbar. Opravil som to. Diagnostika je Lexia Diagbox Upraveno 25. říjen 2020 uživatelem Doner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Tak to odpovida na volnobeh. 4mbar je 0,4kPa. 10mbar=1kPa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 25. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Skúsim vymeniť tie hadičky. Zaplnenosť DPF diagnostika ukazuje normálne od 0% po vypálení až po 100%. Ešte som neprišiel na to prečo to vyhadzuje dočasnú závadu “ Filter pevných častíc nepritomen”. Čo to môže spôsobovať ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Už jsem ti psal, že neoriginální FAP co tam máš za výrobce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 25. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Neviem akú značku mi tam dali ale nejaký lacný cc 250€. Menil som ho preto lebo starý filter bol prevŕtaný aj tak sa regeneroval každých cca 230km. Teraz regeneruje každých cca 320km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 No vidíš a origo by jsi sehnal i s trubkama za cca 300€ regenerace po 320km u nového fapu je špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 25. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Tiež si myslím že by sa nemal tak často regenerovať. Tým že ukazuje tlaky nesprávne by som predpokladal že sa nebude často regenerovať ale on si algoritmus regenerácie vyrátava z niečoho iného. Je jedno či sa jazdia krátke alebo dlhé trasy vždy je to po cca 320km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.