Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 SW GT 2.0 HDI - Agent Wet


Agent Wet

Recommended Posts

před 7 hodinami, HonzaZ napsal:

Těsnění můžeš mazat silikonem jak chceš, ale zamrznutí okna nezabráníš. Problém totiž není v přimrznutí k těsnění, ale ve vytvoření ledu v místech kde okno zajíždí do dveří. Ten zabrání mírnému sjetí okna při otvítání dveří.

Nemůžu než jinak, ale tohle už dělala 1100mbx a potažmo 110R,vzdy primrzla guma, chce to čistý ricin z lékárny a je pokoj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Nazdar bando milovníků Peugeotů.

Říkal jsem si, že se s vámi podělím o čerstvou zkušenost s novým Passatem B8 FL. No a abyste si nemysleli, že jsem sem přišel jako hater Peugeotu a bezmezný milovník koncernu, tak to nebudou jen samá pozitiva... Bohužel opět k mé smůle jsem chytil další extra kousek a opět je to záležitost softwaru. Zdá se, že doba normálních aut definitivně skončila a doba stupidních nefunkčních nesmyslů, lživého marketingu a totálně neschopných lidí na odpovědných místech je tu a zřejmě bude ještě dlouho...

Bude to akorát měsíc, co jsem si převzal nový vůz opět v téměř plné výbavě a hned na zkušební jízdě jsme s prodejcem zjistili nefunkční ovládání korekcí příplatkového audiosystému. Dost mě to vytočilo, ale potřeboval jsem jezdit a vyzkoušet všechny systémy a vůz celkově, než ho předám na servis. Prakticky všechny závady se točí jen kolem médií a zvuku, nabíjení telefonu QI, Apple Carplay a pak jejich systému "We", který zasílá nesmyslné hlášky o stavu vozidla a nejspíš zasahuje i do nastavení el. sedaček, zrcátek a paměti úplně všeho ve voze. Takže si nastavíte sedačku a desetkrát sedíte správně a po jedenácté vám nenajede na své místo a nedosáhnete na pedály atd...

No a co je na tom nejlepší a proč to sem vlastně píšu? Protože koncern se asi snaží předehnat PSA/Stellantis v neschopnosti řešit tyto závady. Za 2 dny to bude 14 dní, co moje nové auto, drahé zase jako prase, stojí v servise a krčí rameny místní machři, krčí rameny a stupidní dotazy dávají "specialisté" od importéra a do mailu mi chodí omluvy od tzv "specialistů" z Dojčlandu, kde asi odbornost byla nahrazena rozmanitostí. Zkrátka a dobře mi ani po měsíci nikdo nedokázal odpovědět a po 14 dnech odstavení vozu vyřešit stupidní závadu v infotainmentu. A světe div se, všechny dostupné vozy v této specifikaci v ČR mají tento systém plně funkční. Jsem prostě "dítě štěstěny" mezi "bandou trotlů". 

Plyne z toho asi jediné. Pokud se vám líbí 508, tak si ji kupte. Jinde to už asi stejně lepší nebude.

Jinak jen pro srovnání. TDI EVO 147kW má fakt větší sílu a jede líp a žere mi cca o 1l/100 míň. Ale zase mi přijde hrubší a dunivější a v kombinaci s DSG dole o něco zdrženlivější. Působí slabší a nesvádí tolik k rychlé jízdě, jako 508 HDI GT, ale když se za to vezme, tak umí. Možná i to dělá půl litru na spotřebě. DSG mě ale překvapilo hladkostí řazení, které si v ničem nezadá s HDM, snad krom prudkého rozjezdu, kde HDM lépe brání prokluzu předních kol. Vzal jsem taky předokolku. Dokonce i popojíždění při parkování je jemnější a snazší, než s HDM. Odhlučnění je navzdory vrstveným akustickým sklům je horší než u 508 a komfort jízdy s DCC je taky slabší. Zde má 508 náskok. Na druhou stranu se Passat líp a snadněji řídí a působí o půl tuny lehčí.  508 zase působí víc stabilně a jakoby přilepená k silnici, jenže chybí odezva na středu a auto působí hrozně těžké na čumák.  Audio - mě líp seděl Focal v 508. Harman Kardon má strašnou sílu a extrémní basy i na "FLAT" a bohužel až moc a spolu s rezonancí středobasových frekvencí (neplést s drnčením - nedrnčí nic) tlačí moc na uši. Lidi to mají ale rádi. Potichu je to fajn. Focal naopak zní potichu trochu středově a ploše, ale když se osolí, tak spolu s odhlučněním vozu to je super a ani nevíte, že jedete. Prostor netřeba popisovat, pocit z interiéru taky ne, ale Matrix světla jsou jinde a 360º kamery taky. 508 dodává pocit víc Hogo-Fogo, ale Passat je víc daily, jen máte pocit, že by měl stát o půl milionu míň. Na druhou stranu, vše je na svém místě, v noci nic neoslňuje a tak nějak je všechno normální. Stále platí, že bych z těchto 2 aut udělal jedno dokonalý. A v mezičase zkopal všechny ajťáky na hromadu a byl bych na ně strašně ošklivej. 

Jo a furt mám ty Merion kola 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vw infotainment ma problem uz pres rok a pul viz jejich fora jsou tim plna a vw si stim nevi rady ale vesele to furt prodava 😂 , u jineho byvaleho peugeotaka to zaclo zamrzanim HF , pak zvuk off atd....  a pritom pri tech prodejich by jeden rekl ze to musi mit podchycene do tydne max...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já pamatuju VAG vždy bez problémů, ale poslední auto bylo z roku 2016 a tam bylo vše OK, jako vždy. Vím o tom, že bojují hrozně se systémy v iD3/iD4 a nových Golfech 8 / Octaviích IV atd... Ale Passat byl stará platforma a zůstalo v něm skoro vše "Normální". Přibyla jen dotyková klima, ale ta je super. Bohužel jádro softwaru se asi překopalo na to jejich MBI3 a už to jede...

No, jak už jsem někde psal, další auto bude nejspíš Korejec (Genesis) a nebo veterán z bazaru, jelikož už na tyhle moderní ko.ko.tiny nemám nervy. Dřív člověk sednul, maximálně pustil muziku a výhřev a jel. Dneska, aby čtvrt hodiny nastavoval a restartoval tuny kravin a každou druhou cestu řešil, proč zase něco nefunguje. Neskutečnej absurdistán. Do pár let bude manuální ovládání čehokoliv známkou luxusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar Agente,

i když jsem přísahal že se k tobě už nikdy nevyjádřím tak udělám výjimku 😁

Chápu žes měl asi smůlu, chápu že máš smůlu asi i teď. Svým způsobem je mi to líto ale život je prostě někdy svině a nic se s tím nedá dělat. Obecně s tebou ad moderní technika v autech souhlasím, bohužel toto řešení nemá a bude hůř. Kdo nechce staré auto tak má smůlu a musí to jedině risknout že se s tím naučí žít. 

Ač jsem člověk přejícný tak jsem svým způsobem rád, že jsi zjistil že to dnes není ideální ani u VW a že ten žábožrout, kazivý a nespolehlivý Francouz (a co vše dalšího se říká) není až tak špatný. 

My tady taky čteme auto.cz a podobné plátky webové a je pravda že jsem narazil i na tvé příspěvky na tomto serveru v diskuzi. Mrzí mě, žes někde postavil tvé problémy jako standard Peugeotu protože Francouzi to prostě neumí. Mohl jsi tam třeba uvést, že jsou i uživatelé kteří problémy jako ty nemají a že tys byl anomálie (OK, Pechy měl taky pech ☹️). A že ty problémy nemám a to musím říct že absolutně žádné (neberu špatné vlastnosti ad dodatek) jsem ti dokázal třeba i ve videu. Prostě jsi to tam uvedl že je to hezké, slušně to jezdí ale Elektro je nepoužitelné (napsáno ve zkratce) 

Zmiňuješ opět oslňování - myslíš asi i-cockpit na čelním skle o čemž jsem poprvé slyšel až od tebe. Doteď nechápu o čem mluvíš, protože i-cockpit se mi na čelním skle absolutně neodráží a ani mně neoslňuje. Prostě paráda. Ve tmě nemám sebemenší problém s čímkoli až na slabé couvačky což jsem řešil i v mém vlákně. Různé hlášky že mám brzdit protože hrozí střed při předjíždění apod nemám! Vše se chová dokonale a to mou 508 proháním opravdu fest. 

Co se týče špatných vlastností co zmiňuji výše tak podotýkám že to jsou:

Mrtvý úhel - tato technologie je u 508 k ničemu kdy háže falešné poplachy u nečistot na senzorech

Dešťový senzor - nelze nastavit a stírá jinak než bych chtěl (dá se s ním ale žít) 

Lane Assist - mohl být nastaven méně na citlivost ale já s tím problém nemám, někteří uvádí že jim to rve volant z ruky apod - to se mi vážně nikdy nestalo, asi mám větší sílu než můj lev 🤣

Tím bych to asi uzavřel - vše funguje na první dobrou, žádné anomálie co se týče elektriky nemám. 

Švagr sedlá Octavia 4 a nadává na to dnem i nocí co vše na tom nefunguje. Má to jako služební, osobní má nejnovější Kia Ceed kterou si nemůže vynachválit. 

Možná jsem to psal zmateně a ne úplně posloupně tak se omlouvám ale píšu to za chůze. 

Přeji ti vše dobré a ať Passat jezdí jak má a dají ti vše dokupy. Měj se skvěle (myšleno opravdu upřímně 😉

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

😀 Nazdar Hanys, 

Jsem rád, že emoce trochu vychladly. Přišlo mi fér sem napsat, že VAG už se taky přidal na temnou stranu a že není vše černobílé. Možná jsem si měl koupit Ceeda a rovnou za ty prachy 2. Aspoň bych mohl jedním jezdit, kdyby nad druhým v servise někdo musel měsíc krčit rameny... Doufám, že to brzy vyřeší a že bude klid a začnu konečně pracovat. Je to už fakt na prášky, když člověk skoro rok řeší de.bilní auto a do toho už 14 měsíců prudí Covid. Za celej život jsem nezažil, abych nejezdil a proto jsem vždy kupoval nový auta a vždy měl jen jedno. A až do loňska to vždycky fungovalo. Nikdy jsem nestál dýl jak 2 dny.

Jinak k těm odrazům na skle. Sám jsem nezjistil, jak a o co se to odráželo, ale v noci jsem zkrátka viděl odraz i-Cockpitu na čelním skle. A děsně mě to iritovalo. Ono mít blbej výhled přes nízkou střechu, obří zrcátko a obří A sloupky, do toho flek mezi světly a v tom fleku odraz budíků a k tomu plejádu záseků a blikání, pípání a varování a nezapínání světel a stěračů večer v listopadu v dešti, to fakt člověku nepřidalo na pohodě. Přemýšlel jsem, jestli se to nějak neodráželo od lesklého plastu na volantu. Nevím, ale vidět to bylo dost. U Pašíka jsem to hned šel s hrůzou zkusit a dobrý. Nikde nic. Tam je jen v zrcátkách vidět ambientní osvětlení, který si ale můžu nastavit dle libosti. Prostě Pašík, pokud by neměl zásek softwaru, tak je to opravdu dotažený univerzální daily, který ničím neobtěžuje, ale na druhou stranu úrovní komfortu a luxusu neodpovídá cenovce. Je to prostě chladný sterilní spotřebič. Ale mě fakt vyhovuje o hodně líp. Ovšem jedině za předpokladu, že bude fungovat.

Taky Ti přeju, ať Ti dělá 508 jen samou radost a nepotkají Tě žádné fatální problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...