Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 SW GT 2.0 HDI - Agent Wet


Agent Wet

Recommended Posts

Následuji @HanysR a odcházím z tohoto vlákna. Chápu, že @Agent Wet může být naštvaný kvůli stavu svého vozu, nicméně toto je Peugeot club, ne Volkswagen, a vytýkat kufr, apod. to jsi přece věděl v den koupě. Přeji Ti úspěšnou reklamaci a zákazníka, který Tě vytrhne ze spárů Frantíků a vrátí zpět koncernu, který Ti sedí nejvíce. Každopádně toto vlákno již pouze kritizuje 508, kterou my ostatní máme většinou v pořádku. Pokud jsi nechtěl sportovní podvozek, samozřejmě tvrdší než VW, vůbec jsi neměl do 508 jít. Já hledal alternativu k Mazdě 6 a tady jsem ji našel. Mimochodem koukněte třeba tady https://www.youtube.com/watch?v=d07m70ahY4M&ab_channel=MichalKarpat-Autožurnál , nevybavuji si takové radostné pocity těch lidí z autowebů nad třeba Passatem či Superbem. Ano - není to diesel ani benzín, ale ten podvozek takový je (mimochodem na tvých fotkách jsi měl režim komfort, ten já ještě ani nezkusil 😉, proto jsem to auto nekupoval). Takto hovoří většina testů - auto pro zábavu z jízdy, ne pohodlný dálniční křižník, který jezdí sám (myšleno vyspělejší asistenční systémy, které regulují i rychlost podle navigace a dopravních značek od koncernu VW).

Moje zkušenosti s PSA jsou dobré, samozřejmě každé auto může mít nějakou poruchu - ať je to Mazda či PSA a pak záleží, jak se k tomu výrobce postaví.

Z PSA jsem měl 406-200.000 km, Berlingo-300.000 km, C5-210.000km, nyní Berlingo-20.000 km. A po M6 jsem se vrátil k PSA. Pro mne osobně ať říkají chlapi v hospodě co chtějí, já špatné zkušenosti nemám. Auto jsem bral v Hodoníně a byl jsem tam velmi spokojen. Ale jasně, mi to funguje, ale nejsem sám. Přečíst si toto vlákno před 1/2 rokem, tak možná ani do Peugeotu nejdu, ale tak to s těmi auty není to bychom jim opravdu křivdili. Nám fungují dobře a je radost se s ním svézt. A myslím, že kluci tady na tom webu určitě nemají ty Peugeoty (i když to třeba nejsou zrovna 508) pro to, že Francouzi neumějí dobré či normální auto vyrobit a baví se tím, jak je všechny Ti Frantíci ošidili, ale jim to nevadí a diskutují tady nad tím, jak všechny ty krámy opravit, aby se alespoň přiblížili vysněným Němcům.

Pořad v TV ohledně 5008 považuji za přitažený za vlasy, každý, kdo kupoval auto ví, že spotřeby nesedí, protože metodika měření neodpovídá skutečnostem u žádného výrobce. U M6 jsem měl v TP 5,5/3,9/4,5 ale nikdy nešla pod 6,5l, když mi dávali SPZ, tak se technik velmi bavil tím, co je tam uvedeno a že nechápe, proč uvádějí spotřebu pro volnoběh. Mimochodem v kolonce TP číslo 26, kde má být uvedeno, pro jaké rychlosti je spotřeba v kolonce 27 (spotřeba l/100km) uvedena, jsem neměl napsáno nic. Kolega měl kolem 5l, ale jezdil do 2000 ot./min. podle asistentu řazení. Můj názor ale je, že pokud si kupuji 180k auto, tak ne kvůli spotřebě. To samé platí pro SUV. To si těžko někdo koupí, aby jezdil za 4,5 litru na 100km. Ale to je jedno, reaguji pouze, že toto není nějaký problém Peugeotu, ale všech výrobců.

@HanysR Na viděnou někdy jindy a v jiném vlákně. Doufám, že nejsi sám, kdo může říci, že je to dobré auto, pro mne i lepší než VW či Śkoda apod.   

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, MJSytic napsal:

A tohle je na tom nejhorší. Jeden zmetek (špatně vyrobený auto) zkazí reputaci celému portfoliu :nevim

Takhle vznikají ty moudra servismanů typu "nejhorší jsou auta od F" apod. A nezachrání to ani tisíce spokojených...

Je to škoda no :myslim

A pak jsou i tací, co si koupěj´ Pažrouta klidně 4x po sobě - a byť to všechno byly oproti recenzované 508ě "staré vrány", tak to byly stroje, co majiteli uměly udělat radost. 
No a když pak dotyčný zjistil, že v určité kategorii mu fakt Pažout ani jiní francouzi nemohou nabídnout auto dle jeho gusta, vůbec nehleděl na další profláklou hlášku pivních odborníků (Fordem tam a vlakem zpět) a už dva a půl roku brázdí cesty křivolaké vozem s modrým oválem - a zase bez závad.

Jak jsem psal (a souhlasil jsem už nevím s kým) tak auto už dávno mělo stát na dvoře prodejce, majitel měl mít v ruce potvrzení o zahájení reklamačního řízení a prodejce si jednou rukou drbat hlavu a všema ostatníma končetinama zachraňovat co se dá. Tohle celý vlákno je pouze velice smutný pláč na špatném hrobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@TonyM Já jsem rád, že jsi rád a přeju ti to. Chápu, že nadávat na modlu většiny zdejších členů v jejich klubu je asi zlé. Já nikdy v žádným klubu nebyl a zde jsem jen kvůli tomu, že mám problémy a hledal jsem další informace o tom, co je vada a co "vlastnost". Nejsem milovník VAG group, jen jsem to 20 let jezdil a v pohodě. A ano, podvozek i sedačky třeba v Octavii byly hrozný co je matně pamatuju z přelomu tisíciletí... Já chtěl hlavně tichý podvozek a bohužel jsem byl uveden v omyl prodejcem, který při předváděčce tvrdil, že to auto má adaptiv. Už jsem to sem jednou psal. Předváděcí 508 SW GT-Line HDI na obyčejným podvozku žehlila dokonale a nebylo slyšet nic. Na 18" Pilot Sport 4. To je celé. Mě to s adaptivem na Primacy 4 bouchá skoro jako Passat. Nemyslím si, že 508 je tvrdší. To netvrdím. Jen jsem se těšil, že si oproti Passatu právě polepším tím tichem a to se nekoná. To, že já radši komfort a ty sport je o vkusu jednotlivce. Já sport v HDI nesnesu vůbec. Normal a komfort je pohodlný, ale akusticky se projevuje. Zejména ve městech a na rozbitých cestách. Tam neadaptiv žehlil ukázkově. Moje blbost. Příště prodejce donutím ukázat doklady od vozu. A kufr je taky moje další blbost, to už jsem zde taky psal několikrát. Prostě jsem si vůl změřil jen základnu a výšku a ne rozměry roletky. Základna je špička ve třídě, výška nadstandardních 49,9999 cm ale designové hrátky bohužel znefunkčnily praktickou využitelnost a tak tam dám o hodně míň, než do Golfa Var. Do 30 cm výšky je ten kufr excelentní, pak už to jde rychle "z kopce." A narážka na neexistenci přihrádky byla ve vztahu ke kanystru na kapalinu do ostřikovačů, kterou podle místních musím vozit sebou, když se muselo ušetřit na jednom senzoru za 1EUR. Stejně tak netoužím po asistentech, které budou sami brzdit podle značek a já na ně spoléhat. Mě by stačilo, kdyby mi fungovalo to co má. Zatím mi to ukazuje zákaz předjíždění na přerušované čáře a na zákazu mi to povolí předjíždět a v obci mám 90 na displayi a brzdit mám, když nikde nic není, blindspot bliká, když je auto dávno pryč atd... O problémech dieselu v Mazdě vím dobře a proto bych ji v naftě nikdy nevzal. Chápu, že jsi se vrátil, kde ti bylo dobře. HDI má skvělou pověst. Proto jsem HDI vybral. Ty jsi risknul přejmenované THP a já ti přeju ať jezdí bezvadně aspoň 300 000 km. A neboj, všechny nadšený videa ve všech jazycích včetně japonštiny jsem si pouštěl. Ty slovenský vždycky jako první. A zrovna v tomhle videu slyším jednu věc, pod kterou se podepíšu. Velká vůle okolo středové polohy a tím pádem ztráta citu. Pak to auto zatočí suprově, ale nejdřív ho musím přemluvit a přijít na to o kolik musím otočit volantem a v tom já vidím ten problém. Nebýt té obrovské vůle, která je fajn na dálnici, tak by to mohlo být vážně dobré. A těžká nafta tu setrvačnost násobí a o to je to náročnější trefit. 

Jinak v podstatě obdivuju všechny ty kluky, co mají tu trpělivost vrtat se v těch střepech a udržovat je naživu. Chce to čas a kumšt a odhodlání. Tohle musí být i koníček. Já jsem bohužel jen ten spotřebitel. Koupím nový a za 4-5 let nazdar a další. Musí se to točit. Měj se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ještě jedna "vtipná" vsuvka ze včerejšího přezouvání. Do pneuservisu jsem přijel pozdě, protože jsem nedokázal naložit disky a pneumatiky do kufru 508 SW. Další pro mne nepochopitelná vlastnost. Před 14 dny jsem s rezervou a klidem naložil čtyři 16" obutá kola do kufru Golfu VI, se kterým jezdí přítelkyně. Do krátkého, podotýkám! Stačilo jen mírně nadzdvihnout krytku kufru a nechat ji na místě a zavřít dveře. Ale do obrovského kombi střední třídy nejdou naložit ani 4ks zimních pneu 215/55 R17 o průměru 67cm presně! Bohužel jsem skutečně těžce podcenil měření kufru a utěšovat se  jeho základnou byla velká chyba. Tolik k praktičnosti tohoto vozu. Nedokáže si odvézt ani vlastní nejužší obutí bez sklápění sedadel. Design vyhrál na celé čáře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Agent Wet napsal:

Tolik k praktičnosti tohoto vozu.

S tím si měl počítat, když si auto vybíral. U Oktávky bys měl kufr větší a byl bys jistě klidnější...holt jsi se Lvem šlápl vedle, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, Agent Wet napsal:

Tolik k praktičnosti tohoto vozu.

Promiň, ale píšeš to, jako bys objevil Ameriku :roll Za tohle to auto fakt nemůže. To je jen a pouze tvoje blbost. Tohle auto si na praktičnost ani nehraje, natož aby praktické bylo :nevim Že to je na svou třídu mrňavý říká každý, kdo s tím kdy jel a má všech 5 pohromadě :bojim

Edit: Do Golfu si dal 4 obutá 16" kola. Do 508 jsi nakládal 4 x 17" pneu, 4x 17" disky a divíš se, že musíš sklopit i zadní sedačky? Tak to sorry jako :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic Možná jsem to nenapsal dost jasně. Ale já musel jet 2x. Jednou s pneu a podruhé s disky. Ten kufr nepobere ani 4 samotný nejmenší pneumatiky. Prostě se to zasekne o těsnění střechy. 
Ale uznávám. To je moje blbost, že jsem změřil jen výšku pod roletku a rozměry základny. Prostě mám asi voko z Kašparovy krávy a drsně jsem to podcenil. Věděl jsem, že to auto je uvnitř těsný, ale vzadu nikoho nevozím, jezdím sám a buď prázdnej, nebo vezu nějaký krabice. A vždy jsem vše vozil jen v kufru pod roletkou. A proto jsem si myslel, že to půjde dobře i tady. No bohužel ne. Tohle ale není závada vozu. To je jen zajímavost pro případné zájemce, jak lze přistupovat k řešení praktičnosti. Že 4,2m autíčko s 1,2 tuny odveze v klidu víc, než 4,8m kombi s 1,7 tuny. To by mne fakt nenapadlo. No tak příště. Kdyby nezařizli 308 SW s 2.0 HDI v GT-Linu, tak bych ušetřil ranec a možná bych vůbec nepiskoval. Bohužel silné nafty pomalu a jistě mizí a tak jsem narychlo udělal toto nešťastné rozhodnutí okořeněné ještě tím, že to je komplet vadný kus. 🥴

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HonzaZ Tak to seš teda kouzelník. 👍 Já neměl nervy na to hrát tetris a nechtěl jsem umazat, nebo dokonce poškodit interiér. Jen samotný pneu zabraly skoro celou plochu i výšku kufru a zadních stran sklopených sedaček, takže jsem to dál ani nepokoušel. Disky v krabicích na stojáka se vešly přesně na 0,5mm do samotného kufru bez sklápění sedadel. Tomu jsem se smál už na prodejně a nešlo mi do hlavy, jakto, že nešly položit na podlahu, když měla mít 108x113cm. A krabice byly pod 50cm. 17” Disky mají 47cm. 18” v krabicích už do kufru nevejdou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Agent Wettak si někdy zkus dát něco do kufru A8. Taky jsem si myslel jak je to obrovské auto a ono není. 

Btw, pročetl jsem celé tohle vlákno a musím říct, že tě naprosto chápu a rozumím tvým pocitům. Např. z té koženky by mě regulérně šlehlo,asi bych si to objednal jako nahradní díl a nechal si to někde prečalounit. Prostě pocit, jako ze se mnou nekdo pěkně vyje*bal.

Co se týče ostatních reklamací, možná bych se zkusil popídit po servise za hranicema, třeba rakousko? Kdysi jsem řešil problém na motorce, BMW 1250GS, praskl motor. Tady to odmítli, že to je nevhodným používáním, ve Vidni ale dali nový motor  a omluvu, nějaká serie se nepovedla a bylo to porézní, věděli o tom. Strejda měl taky mercedesa koupeného tady a servisoval ve Weidenu skrze přístupu a odbornosti. 

Ono to nebude špatné auto, jenom si ho musíš vypiplat a pak to snad bude fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...