Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 SW GT 2.0 HDI - Agent Wet


Agent Wet

Recommended Posts

Ja uprimne nechapu, proc to auto nestoji uz minimalne 2 tydny v Hodonine u prodejce at to vyresi a da cele doporadku.  Smlouva byla uzavrena s nim, plneni smlouvy je vadne, tak at se postara o napravu. Jako brecet nad tim, ze je problem a nebyt ochotny ujet par kilometru navic aby se to mohlo adekvatne resit, to je jen hledani vymluv "proc to nejde".

Stejne jako postavit to nekam do Myta, kde maj jako ze autorizak, ale jinak s tim autem nemaj vubec nic spolecneho... Uz jen za to, ze me prodejce zene nekam jinam nez k sobe bych ho velmi rychle poslal do prdele a at se sakra stara. Ne ze budu nejakymu jinymu servisu vysvetlovat celou anabazi a poslouchat tunu kecu. Ne. Tohle at si zaridi komplet cele prodejce, ktery dodal vadnou vec.

A co se tyka rozdilu ve vybave, tak by melo byt velmi snadne dohledat "toto bylo objednano a tebou podepsano" vs "toto bylo dodano". Opet, u propdejce, ktery objednavku zadaval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic @Péťa @radim.1008 @Medvěd @sitler a spol.  Určitě to není o tom, že mám na auto a nemám na naftu. Spíš jde o princip a nalezení co nejschůdnějšího řešení. Nejdřív všechno vyzkoušet, sepsat a zdokumentovat a informovat písemně prodejce, dále najít termín + náhradní vozidlo a pak řešit. Pochopitelně krom toho, že jsem se zamotal do zdejší diskuze a poněkud se to v návalu vzteku zvrtlo, se snažím to řešit i oficiálně. Do Mýta mne z vlastní iniciativy poslal můj prodejce. To nebyl můj požadavek. Měli tam nejbližší možný termín. V Bystřici za 14 dní a můj prodejce mne objednal na velkou reklamaci až na 1.12.2020. To jen pro info. Nevím, jestli bych měl podle některých z vás jet dnes na jižní Moravu, hodit tam klíčky na stůl a ztropit scénu. Jestli by to něčemu pomohlo. V domovském servisu už samozřejmě vědí, že se v Mýtě nevyřešilo vůbec nic. Já bohužel opět zcela mylně čekal, že se načte diagnostika a během pár minut se mi nahraje novej software a ne, že tam budu dřepět jako kretén skoro 6 hodin, aby mi tam dali soubor, kterej mám doma na flashce dávno staženej sám. Přesně proto jsem nechtěl jet na Moravu, aby se nestalo to, co se stalo. Teď specialisté ve Francii analyzují, proč mi display a vše okolo stále blbne, protože jsem zajisté první na planetě, který má závadu.  Navíc vím, jak to v takových případech chodí. Projedeš celej den do servisu a zpět s jednou kravinou a ono se jim to jakože neprojeví. Stejně jako v Mejtě se světe div se neprojevila závada kamery v noci za jízdy a blinspot, nebo samovolný restarty jednotky a panické varování k brždění, když jim auto stálo na dílně. A druhej den můžeš znova a znova. A mezi tím přicházet na další boty. Tak jsem to postupně sbíral a předával, ať se moudré hlavy nachystají a pak jen nekrčí rameny. Radši budu měsíc ignorovat všechny komfortně bezpečnostní funkce, než jezdit 15x tam a zpátky pro nic za nic.

Koženku prý bude muset posoudit specialista z oboru kožedělnictví. 🤣 Tak to už mě úplně rozsekalo. Je geniální co vše se dá vymyslet, místo okamžitého uznání chyby. Pozná to každý, ale zde bude třeba posudku...

O tom, že existuje nějaké BSI, respektive, že se té jednotce takhle říká jsem slyšel poprvé, jelikož to není moje práce ani hobby a vlastně je mi to u pr.ele. Nevím, proč bych to měl řešit, když mi posledních 20 let vše fungovalo. A vůbec to, že nevím, že se takhle nadává jednotce, která ovládá komfortní funkce vozu, nemá přece žádnou souvislost s tím, že prodejci neznají věci okolo vozů, které prodávají. Neumím si představit pracovat 5, 10 let v oboru, mít na place 6 typů aut, u nichž je 95% funkcí a ovládání identických a které mají 2 podvozky a 3 převodovky a umět jen kroutit volantem a říkat nevím, případně lovit v katalogu, nebo ceníku... Tohle mi prostě hlava nebere. A netvrdil jsem, že vím víc než všichni servisáci, jelikož nic neopravuju. Ale rozhodně vím víc, než všichni prodejci v ČR dohromady, jelikož jsem náročný a informovaný uživatel. Náročný v tom, že chci pouze to, za co si platím. A taky naivní v tom, že občas uvěřím odpovědím, které mi dají jak prodejci, tak motorističtí novináři, kteří taky jedou na 18" a říkají, že ty 19" si bouchnou a nebo jedou na neadaptivu a chválí si jak je ten adaptiv dokonale tichý. Atd atd. A pak člověk až po koupi zjistí, že zase jako vždy jen mleli sra.ky, hlavně, aby byl nějakej ten příjem z reklamy...

Uvidíme zda výměna některých jednotek a modulů dokáže auto dostat do normálního stavu. Teda pokud pro Peugeot neplatí, že všechna varování přichází cca 5 až 10 vteřin po tom, co už nebezpečí pominulo..., protože nějak tak se moje auto stále chová. Prostě je to jako stará vrána z minulýho století, která se tváří, že umí všechno, ale zatím umí jen řadit, zatáčet a brzdit. A to umí úplně každý auto.

Upraveno uživatelem Agent Wet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zcela uprimne: 1.12. je tvuj prvni volny termin? Jinak si neumim predstavit jak strasne bych na ne rval, kdyby mi rekli ze jeste 3 tydny na to budou kaslat.

Kdyz jsme reklamovali nejake drobnosti (v porovnani s timhle) na nove Toyote, tak jediny dotaz byl: "Mame si pro to prijet? Chcete dovezt nahradni auto? Nebo to vyresime az budete mit cestu?"

Upraveno uživatelem sitler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr 3008 @sitler Co na to říct? ANO je. A to jsem já debil mohl chodit v bačkorách za spolužákem do VW a mít veškerý luxus. Ale to já ne, já si musel na vlastní kůži vyzkoušet jak je to s těmi hospodskými řečmi ohledně francouzských aut. No tak si to teď vyzkouším. Ale klidně tam můžete zavolat a vyjednat mi dřívější termín. Dle prvního servisu je vůz bezpečný pro použití na pozemních komunikacích a je provozuschopný. To je podobné jako, když budete mít vadný procesor na 4K TV a servis vám řekne: "Co byste chtěl? Je to barevné a hýbá se to." Musím jen doufat, že mi to v mezičase nevyrve volant z ruky, nebo nezabrzdí až za mnou pojede nesoustředěný kamioňák...

Kdyby měl někdo cvičenýho makaka, kterej by bydlel pod kapotou a vždycky až klesne hladina do ostřikovačů mi dal kouřovej signál, že mám jet na benzinku pro další kanystr, tak ho koupím. Jinak budu muset nechat po kufru lítat sem a tam preventivně jeden kanystr, až to prostě přestane stříkat. Prej je to novej trend u luxusních vozů. Hra na překvapení v nejmíň vhodnou chvíli. To prostě nevymyslíš... Zkusím sežrat šneka, žábu a croissant a zapít to lahví Beaujolais nouveau a třeba mě něco genitálního napadne a nechám si to patentovat, nebo to nabídnu Mercedesu v rámci programu na snížení nákladů. Třeba by v rámci zvýšení kondice uživatele mohli opět zavést startování klikou. To by bylo super.

Upraveno uživatelem Agent Wet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem svine, ale s nefunkcnim kramem bych tam dojel, odevzdal klice, vydupal si podepsani papiru o prevzeti se seznamem zavad, vyzadal si nahradni vozidlo a vubec se nebavil o tom, ze nejakej jejich volnej termin. To at si raridi oni. Vubec nevim proc bych se mel mesic stvat s nefunkcni veci, ktera jeste navic odporuje tomu, co jsem si objednal/chtel.

To, ze je bezpecny je sice hezky, ale VUBEC to nesouvisi s tim, ze je to vadny. Ono bezpecny pro provoz to bude i s vysypanou pulkou elektriky a vybavy, coz vubec neznamena, ze je to v poradku.

Jak rikam. To auto tam melo uz 2 tydny stat a prodejce mit u krku kudlu at sakra maka a resi, nebo vraci penize. A veskere naklady okolo samozrejme za nim. Hotovo, konec. Zadny srani se s nima v rukavickach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

@Agent WetVzhledem ke stavu tvého auta bych snad ostřikovače už vůbec neřešil.. A pořád i u luxusních aut platí kontrola vozu před jízdou..tak prostě doliješ a pojedeš, nemusíš ani nic žrát.... (ale pravda, být by to tam mohlo)

Hlavně, že je to auto bezpečné a provozuschopné..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dosud jsem to tady jen pasivně pročítal a pana majitele upřímně lituji, že dostal takovýho mrzáka. Kdyby se u mě projevil byť jen zlomek uvedených zavad, tak to druhy den vezu do Hodonína zpátky. Nicméně taky chápu jeho logisticky důvody...

Co se týká toho Hodonína, tak tamní prodejna na nas nepůsobila vůbec dobře. Vahali jsme jestli vzít auto z Hodonína, nebo z RM servisu v Brne, obě skladová. V Hodoníně, přestože tam stalo připravený, nam pam řekl, ze to bude trvat, protože tisíc důvodů a odjedem nejdriv za 14 dní... WTF. V Brně jsem autem odjel dva dny po tom, co ho přivezli. Přístup techto dvou prodejen byl úplně diametrální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď v černých ovcích taky jeden "spokojenej" majitel nového Pažouta, a to 5008. Pán věřil tomu, ze mu 5008 s 1,5 HDI bude jezdit za srovnatelnou spotřebu s tim, co má uvedeno v TP - naivka

Nicméně já bych asi byl na jeho místě celkem spokojenej se spotřebou kolem 6 l/ 100 km a nějakýmu zápisu v TP s cifrou 3,9 bych u takhle těžký krávy nikdy nevěřil.

Tož když jde mediálně rozmáznout taková cypovina, musí jít Tvůj problém tuplem

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr 3008 Prosímtě 😄 ukaž mi jednoho jedinýho živýho člověka, kterej před každou jízdou u novýho auta jde kontrolovat všechny náplně a tlaky pneu atd... Zavolá mi klient z Ostravy, že potřebuje něco dovézt/vyřešit a já hned běžím k autu a měřím tlaky, čumím pod kapotu, otírám měrku oleje a věštím z křišťálové koule, kolik tak asi je kapaliny v nádržce, která není vidět. 😄 To jsi mne pobavil.

A teď si představ, že musíš jet na otočku 500 km a venku je bordel po solení a zasychá to na skle, jako čert a ty stříkáš a stříkáš a nevíš... A tak si jedeš za kamiony na Vysočině a najednou hvízd a konec. Sucho v nádrži, šedo na skle, benzinka 30km daleko a ty nevidíš nic. Situace hodná vlajkové lodi výrobce a majitele vozu střední třídy pro manažerské účely, jelikož pro rodinné se nehodí vůbec.  A teď mi ukaž jediného výrobce, resp. model auta, který toto nemá. Krom indický Taty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Medvěd já ten pořad neviděl, ale možná se chce 5008 zbavit a tohle je jedna z cest, jak toho dosáhnout--výrobce ho uvedl v omyl 😉, všude jsou uvedeny spotřeby paliva a majitel jich nedokáže dosáhnout...

jak víme, ty uvedené spotřeby jsou u každé značky virtuální, v podstatě nedosažitelné :myslim, k čemu pak jsou ty psané spotřeby??   mají napsat žere to od 5 do 20 litrů na 100 a fertig 🙂 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Medvěd napsal:

Právě teď v černých ovcích taky jeden "spokojenej" majitel nového Pažouta, a to 5008. Pán věřil tomu, ze mu 5008 s 1,5 HDI bude jezdit za srovnatelnou spotřebu s tim, co má uvedeno v TP - naivka

Nicméně já bych asi byl na jeho místě celkem spokojenej se spotřebou kolem 6 l/ 100 km a nějakýmu zápisu v TP s cifrou 3,9 bych nikdy nevěřil.

Tož když jde mediálně rozmáznout taková cypovina, musí jít Tvůj problém tuplem

pan a ten advokát asi nikdy nekupovali auto... se spotřebou lézt do televize, no nevím...

To s tím softwarem se tady řešilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Medvěd No jestli tam má ještě NEDC cyklus a věří tomu, tak to je opravdu naivní hlupec. Na druhou stranu výrobci nemají furt co lhát. Takže bych i v tomto případě uvítal nějaký ten monstrproces na evropské úrovni. Podle WLTP se dá s motýlí nohou přibližně zajet delší úsek. Dynamické a krátké jízdy, nebo kombinace obého znamená vždy 50-100% navrch jak prd. Ale tak to je snad jasné každému, kdo už někdy jezdil novým autem, nebo nežije na opuštěném ostrově a netýká se to jen této značky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Agent Wetjak si představuješ to měření hladiny kapaliny? Jako, že vidíš, kolik ji tam aktuálně je? :myslim Mě stačí, že pípne, když dochází. Snad není problém, mít kanystr sebou nebo ho při delší cestě koupit. Tohle by mě z těch tvých problémů trápilo nejmíň. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radim.1008  člověče ty mě vždycky rozesměješ 😄 . Tohle téma se tu rozvíjí z toho důvodu, že 508 nemá ani tu pos.anou kontrolku nízkého stavu, která většině bělochů stačí k tomu, aby při nejbližší příležitosti dolili. Kapiš? A vozit v kufru, kterej je tak inteligentní, že ani nemáš ten kanystr kde zašprajcnout, celou dobu pro sichr tuhle přítěž, která tam bude lítat jako šílená a mlátit sebou v každý zákrutě, musí být další radost, kterou prostě chceš a musíš mít. Prostě nákup srdcem. 

Teď si čtu na zahraničním fóru, že to nemá ani 3008 a další vozy této značky, prý je to asi moc velký buržoazní přežitek. Možná bychom si mohli sebou vozit v autě jednoho plaváčka s kanystříkem a on by cestou doléval a nebo umýval sklo a tím bychom podpořili integraci a zaměstnanost a zabránili frustračním útokům vyznavačů lásky a míru. Je potřeba zkrátka vidět věci tak jaksi progresivně a pozitivně a v širších souvislostech. A nebo je prostě jen někdo v managementu automobilky totální debil. Teď si nejsem jistej....

Upraveno uživatelem Agent Wet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Marekhofman čéče, taky si nejsem jistej, jestli jsem ksicht vhodnej pro televizní kameru... 😄  

Doufám, že se to vyřeší dřív a víc v klidu. Ideálně zpětným výkupem a nebo odstraněním všech vad a kompenzací a pak to stejně budu dál nabízet na inzerát, dokud se toho nezbavím. Upřímně, už to auto nechci, ani když se opraví. Já snad začnu zkoušet auta na operák a to co se osvědčí si teprve pak objednám do výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...