Radeq Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 Zdravím, poslední dobou se mi zdá (nebo spíš nezdá), že při rozjíždění a brždění slyším někde jakoby u spolujezdce šplouchat vodu. Nesetkali jste se s tím už někdo? Nikde jsem nic nenašel, nemůže to být třeba v dutině prahu u spolujezdce? Zneklidňuje mě to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 nebo ve dveřích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radeq Odesláno 23. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 tam je velkej odtokovej otvor.... a tam to nešplouchá, to jsem testnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 To už skôr v prahoch než v dverách. Dá so pozrieť po zhodení zadného podbehu, tam kde končí prah je otvor uzavretý plastovou krytkou, dať dole a pozrieť do vnútra. Prahy sú na tom z hľadiska odtoku vody najhoršie, majú dole nedostatočné odvodňovacie otvory, ktoré sa ľahko upchajú. Potom to hnije z vnútra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 myslím, že jsou ucpavky (plast) i zespodu prahu, ale voda se tam často dostává od před. kola--za plast. podběhem to bývá díravé (shnilé) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 Na prahu som zospodu, aspoň na 307čke nenašiel plastové upchávky, zatiaľ viem iba o tej vzadu, pod plastovým podbehom. Zospodu sú napríklad pod nohami, ako keby zdupľovaná podlaha pod nohami, tam už je dávno stratený a samozrejme tiež naberá vodu a bordel, čo následne tú podlahu oslabuje. Po predchádzajúcej generácii peugeotov (napr. 405) je z tohto pohľadu pre mňa 307čka sklamaním, aj napriek skutočne kvalitnému pozinku, v prahoch sa často hromadí voda a dosť veľa 307čiek už vídať na uliciach ako ich žerie hrdza, celkom zbytočne. Keby som to bol pred pár rokmi tušil, keď som to kupoval, tak by som sa podľa toho zariadil a patrične ošetril dutiny (hlavne prahy a lemy zadných kolies), bol som ale naivne hlúpy, lebo som veril na základe predchadzajúcej generácii, že to nie je potrebné. jirka307 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 Nevím jak má udělané odtoky 307ka, ale u 207 takto šplouchala voda pod čelním oknem, když se ucpal odtok. Zapadalo tam listí a problém byl na světě. Zevnitř se také zdálo, že je to někde níž. Zvedni kapotu a podívej se pod plast v rohu u čelního okna, jestli tam nemáš vodu. Já to řešil prošťouchnutím čtyřkou elektrikářským drátem v bužírce (náhodou jsem ho měl doma, ale zafungovalo by asi i něco jiného) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 24. říjen 2020 Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 (upraveno) Na 307čke sa odtoky pod oknom samozrejme upchávajú tiež, navyše ešte berú dažďovú vodu vo veľkom vďaka nepodarenému plastu pod čelným sklom, ktorá sa potom neviem kadiaľ, ale dostáva až do prahov alebo napríklad aj do elektroniky. Pokiaľ tie prahy majú upchatú drenáž, tak problém je na svete. Samozrejme záleží ako a ktoré drenážne odvody sú zablokované bordelom, podľa toho sa môže voda nazberať takmer kdekoľvek (dvere sú najmenej pravdepodobné, tam sú na dne najväčšie diery). Nepomôže špekulovať kto kde mal vodu, treba hľadať na tom svojom aute. Upraveno 24. říjen 2020 uživatelem 307rg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Nevim, do prahu by se voda dostávat normálně neměla. Je pravda, že prahy mají nejmenší odtoky, které by mohli být místně ucpané (hlavně poškozením z provozu), ale do prahů nevede žádný odtok, co mě napadá. Co je možné, že voda teče do prahu dírama, které tam jsou kvůli držení spodní těsnící gumy práh-dveře (děr je celkem dost, v celé délce prahu, po 10cm rozestupech). Nejlepší je celou tuhle gumu buď přilepit oboustranou karosářskou páskou nebo dát pryč a díry zalepit např kulatou nálepkou. No a pak se voda může dostávat jedině zátkou nebo prorezavěním v zadní části prahu, kde se dotýká plastový podběh zadního kola. Jak psali kolegové viz výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radeq Odesláno 26. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 Tak díky za rady, no nepotěšili jste mě! Toho jsem se obával... A tam vespod mají být nějaké odtokové otvory, které by se daly pročistit, nebo mám radši zavčas zajet za karosářem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 (upraveno) nééé, kašli na to , tu trochu vody auto uveze... , jako fakt ještě nevíš co s tím?? radši odpověď doplním, ať nevznikne hádka--LEHNI pod auto a zjisti, zda jsou v prazích ucpávky, prostě ta voda musí pryč, následně najít příčinu, kudy se tam voda dostává a pak dutiny ošetřit Upraveno 26. říjen 2020 uživatelem ozzy56 inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radeq Odesláno 26. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 Já toho asi sám moc neudělám, na sídlišti pod balkónem... Ale díky. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 tak mechanik--karosář, když je tam voda, rezne to (koroduje) , rezne to rychle, ještě rychleji se solí v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 26. říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 307 by měly mít pouze otvory v prahu, docela malinké. Jediné co se s tím dá dělat je ony otvory najít a propíchnout šroubovákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 26. říjen 2020 Sdílet Odesláno 26. říjen 2020 Tak, tak, sú naozaj veľmi malé. Ale najprv je treba zistiť, či sa tá voda hromadí v tých prahoch alebo niekde inde. To my tu od stola nezistíme. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radeq Odesláno 27. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2020 (upraveno) Stavil jsem se včera za mým "dvorním" mechanikem, a ten žádné otvory nenašel. Že by tam snad musel navrtat díru... Tak mě radši poslal za karosářem... A kde zhruba by ty otvory měly být? Upraveno 27. říjen 2020 uživatelem Radeq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. říjen 2020 Sdílet Odesláno 27. říjen 2020 To nejsou kulaté díry, to je takové vyhnutí plechu do rádiusu, nevim jak to lip popsat. Zespod prahu, hrana, za kterou zvedáš auto (ten pás prahu je vlastně spoj několika 2.-3. plechů a tam je ten odtok). Mohl to někdo zastříkat gumoasfaltem a pak je to neviditelný. ozzy56 a 307rg ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 29. říjen 2020 Sdílet Odesláno 29. říjen 2020 (upraveno) Normálně včera když jsem se plazil pod autem tak jsem jakoby z vnitřní strany prahu (směrem k podlaze) našel 4 kulatý dírky v prahu - je v tom vložená nějaká kovová průchodka. Zkusím to vyfotit až tam po práci zase půjdu. Edit - jsem dnes vstal nějak brzy, tak jsem to blejsk hned. Je to na obou stranách auta, vepředu i vzadu. Upraveno 29. říjen 2020 uživatelem VojtouNerCZ 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. říjen 2020 Sdílet Odesláno 29. říjen 2020 origo otvory jsou v dutinách vždy, výrobce je nazývá technologickými otvory, protože na lince se na ně usazují díly ke svařování--někdy jsou zaslepené špuntama, někdy nee, někdy bohužel zalepené barvou na podvozky..., ale je jasné, že voda (vlhkost) plechu neprospívá, i kdyby byl bůhvíjak ošetřený a pozinkovaný přímo v továrně , ta vlhkost prostě jednou zvítězí, jedná se spíše o to, tu dobu co nejvíce oddálit, takže třeba i vyvrtat díry na odvod vody..., nejlepší je začít u nového vozu, stačí si uvědomit, že karoserie je jediný díl v autě, který se dá velmi draze opravit, nebo vyměnit , bohužel, nebo bohudík, dnes se hodně oplastovává, třeba podběhy kol, prahy atd., a tam všude to pak hezky hnije, protože se tam drží bláto, amen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 29. říjen 2020 Sdílet Odesláno 29. říjen 2020 Já právě do teď žil s tím, že 307 má prolisy, někdo tu kdysi tohle řešil a dával i foto. Já je podle toho nikdy nenašel a až teď jsem si všiml tohohle. Otázka, zda je to origo - původní majitel nechal po koupi dělat dutiny a podvozek, třeba to udělali v tom servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.