Redhaven Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Prosím marně pátrám po umístění palivového filtru u 206 1.4 16V 2005. U nádrže není určitě, na podvozku vedou také jen dvě hadice, v motoru jsem jej nenašel. Musí (dle vyhledávačů prodejců autodílů) to být ten klasický válcový jaký asi klasicky používá celý koncern P-C. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Ahoj , s největší pravděpodobností tam žádnej není (resp. je , ale v nádrži jako součást celku plovák - čerpadlo) . U některých verzí se filtry paliva montovaly , ale ty byly umístěný právě u nádrže a těch aut bylo hrozně málo (v Evropě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 18. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 (upraveno) Jde totiž o to, že motor má značně nekultivovaný chod po nastartování první 2 minuty, jak u studeného, tak teplého motoru reaguje na pokus o přidání plynu strmým pádem otáček až k téměř zdechnutí, silné vibrace a "fibrilace". Celkově je motor dle mého názoru mldlého výkonu zejména do otáček 3000. Dříve na rozjezd dokázal zatlačit do sedadla. Proto hledám mj. i ten paliv. filtr, našel jsem jen odbočku hadice do pravého podběhu blatníku, kde je "něco" zřejmě ukryto pod plastem podběhu blatníku ?? Motor 1.4 16V je prý výrobcem BMW ??? Servis se zmohl jen na napojení na diagnostiku, kde vše ukazuje OK... :@))) To že kolabuje motor po nastartování a přidání pylnu je asi tedy normální. Upraveno 18. říjen 2020 uživatelem Redhaven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Filtr tam není, ale podle toho co popisuješ to vypadá na vadné čerpadlo v nádrži chce to změřit podavací tlak v rampě Tento motor nevyrábí BMW to byly až THP/VTi motory Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 18. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Nejdříve padaly otáčky po přidání plynu jen u studeného motoru právě těch 1-2 minuty. Ted to dělá i u teplého motoru a to snad ještě více než studeného, při přidání plynu do těch 1-2 minut motor zatřepe jak těsně před zdechnutím nebo na tři válce. Všichni servisáci jedou podle diagnostiky nebo formou výměnařů dílů, nic komplikovaného dnes neopraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Zajeď do Zabřehu k Nečasovi ten si bude vědět rady... z diag tlak paliva nezjistíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 18. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 A nemůže být ten filtr válcový shora na nádrži s čerpadlem, přístupný z interiéru, pod sedadly ? Je mě divné, že jej tvrdošíjně nabízejí vyhledavací systémy dvou net prodejců... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Ano nabízí, protože některé země ho měli ale ještě jsem se s ním u KFU nesetkal dej sem VIN a řekneme ti to přesně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Nabízejí, ale filtr paliva u tohoto benzínu nehledej, v evropě. Filtr paliva měly akorad zeme se spatnou kvalitou paliva vyvazene mimi eu. Jestli mas motor KFU 1.4 65kw, tak vyměň olej a filtr oleje za kvalitní (olej total a filtr valeo/purflux/mann) a vycisti sítko na solenoidu k vanosu (je to takovej valecek s 2 dratama na hlave u rozvodu zvrchu). Tohle je jeden z poslednich motoru z řady TU, ale plus s natáčením sací vačky (byť se značil ET). Tohle neni bmw motor. A to co je v podběhu je odvětrání nádrže, resp. nádobka aktivního uhlí a ta nic vliv nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 18. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 (upraveno) Ještě mě hodně štve, že plyn pedál má asi cca!! až 4cm od shora (cca od shora 0cm-4cm) zcela mrtvý chod, nereaguje vůbec v tomto počátku zvýšením otáček, nejsem na toto vůbec zvyklý z předchozího auta. Vin:VF32AKFUF4467716. Auto mám po důchodcích, SKUTEČNĚ velmi málo najeto, je jako nové. Upraveno 18. říjen 2020 uživatelem Redhaven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 před 6 hodinami, inoxing napsal: nádobka aktivního uhlí a ta nic vliv nemá. Vliv ale může mít vadný elmag. ventil před nádobkou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 19. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 (upraveno) Tak ten ventil vanos jsem měl vydělaný, přesně dle foto v jiném vlákně tohoto fora u stejné motorizace. A ventil, sítko bylo naprosto čisté, vypral jsem jej ale stejně v tech. benzínu. Je tam tedy zpátky a otáčky stejně pořád padají po nastartování 1 minutu. Budu měnit svíčky za Denso iridium a podívám se na stav škrtící klapky. Dneska mě automechanik říkal, že velmi často přehrávali na podobných 16V motorizacích koncernu P/C komplet celý SW řídící jednotky, tedy nahrávali znovu, už mě to tvrdil druhý mechanik za sebou. První povídal, že závadu na diagnostice nenašel, jen celkově že kolabuje SW jednotky. Prej celou jednotku posílá za 1500Kč do německa na přehrání (nahrání nového) SW. Upraveno 19. říjen 2020 uživatelem Redhaven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 sw za to nemuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 19. říjen 2020 Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 a už jsi změřil ten tlak paliva jak jsem ti radil? hledáš milion příčin kolem, ale pravděpodobnou příčinu řešit nechceš.. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 19. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2020 Musim poresit nahradni auto napred. Svicky maji stejne davno pokonci casove zivotnosti. Filtry take. Menil se casove jen olej a filtr olejovy vzdy,nic jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 24. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 Jeste jsem zapomel uvest velmi dulezitou skutecnost, ze ten automechanik co se dival na diagnostiku, zrejme provedl nejaky reset a asi 10dnu otacky po nastartovani byly OK a nepadaly vubec. Pak zacaly padat po 10ti dnech napred u tepleho motoru a pak komplet i studeneho. Tvrdil ze kolabuje Sw ridici jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. říjen 2020 Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 Úplná blbost, SW za to nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redhaven Odesláno 24. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 Dobře, a jak je možné že po tom co ten automechanik provedl diagnostiku a zřejmě vyresetoval ŘJ, motor cca 10 dní nekolísal v otáčkách po startu ? Ten garážový automechanik věděl co dělá, zřejmě provedl reset, a motor skutečně cca 10 dní nekolísal po startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 24. říjen 2020 Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 max mohl vymazat adaptační hodnoty ale tím nic nevyřešíš.. zde je to evidenetně mechanický problém.. tímhle stylem se opravdu soft v jednotkách nes... inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. říjen 2020 Sdílet Odesláno 25. říjen 2020 Kolem motoru je xy věcí, co tohle může dělat. Já typuju na nějakou netěsnost v sání, špinavou klapku, díru na výfuku v okolí lambda sond (nebo i sonda samotná) nebo jak radí kolega. Auto z nás nikdo neviděl, tak jsou to jenom odhady z praxe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.