L.U.K.A.S.S.S Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Zdravím přátelé. Prosím všechny, kdo měl problém a vyřešil jej na svém Peugeotu. Vozidlo: Peugeot 307 SW RV: 2004 Motor: 1.6 HDI 80 KW Přečtena fóra ve světě, Google, mechanici, přesto chyba nevyřešena, teď k chybě. Pri sešlápnutí plynu nad 2800 ot. se spustí výstražná kontrolka společně s upozorněním Antipolution Fault. Kontrolka zhasina po pár nastartování a zase se objevuje. Vozidlo bylo na diagnostice a vyjely chyby : P0422 (maximální počet zrušených regenerací) a P0238 ( obvod snímače plnění A turbo kompresoru-vysoký signál) Přes různé diagnostiky se nám nepovedlo udělat nucenou regeneraci, pokaždé chyba. Čím to prosím může být způsobeno? Navíc při začátku regenerace stoupá teplota viz obrázek nad 100 stupňů. Při jízdě jsem si taky všiml, že teplota lítá nahoru a dolů, což není normální. Dále k chybě P0238, zde může být více věcí, proto žádám o radu, na co se jako první podívat, zda se zde najde někdo, kdo to již řešil. Na autě je výměněna vodní pumpa, rozvody, filtry, oleje, termostat, snímače teplot, snímač teploty chladící kapaliny a X různých další věci. Děkuji předem všem za odpovědi a snad společně problém vyřešíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Typuji na ucpaný FAP ale to chce origo diag a umět číst v live datech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.U.K.A.S.S.S Odesláno 17. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Pakliže by byl ucpaný FAP, tak nemá nic společného s druhou chybou, ne? Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 P0238 je vysoký tlak turba a proč je vysoký? protože turbo nemá kam ten vzduch tlačit Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.U.K.A.S.S.S Odesláno 17. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Děkuji za vysvětlení. Nechám tedy vyměnit FAP. Prosím ještě o radu ohledně té teploty, nemáte zkušenost či radu? Děkuji moc Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Kam se asi vrací spaliny, když je fap ucpaný? do motoru přes egr, motor se snaží maximálně zatížit aby pustil regeneraci... Ale rovnou měnit FAP je nesmysl.. jak říkám, nejprve je potřeba originální diagnostika a člověka co s ní umí.. A poté řešit popřípadě výměnu.. klidně to může být vadné teplotní čidlo před FAPem, které nedovolí generaci, upálená trubka od snímače dif tlaku atd.. . A fap určitě neměnit za žádné Polsko a podobné Origo v repasu dneska stojí pár kaček a je to bez problému Péťa a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.U.K.A.S.S.S Odesláno 17. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Děkuji. Budu tedy postupovat tak, jak jste napsal. Hezký den přeji Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Mám tyto samé chyby, ale na P 5008, benzín, 16V 1.6, 115 kw, rv 2010. Ale je s tím spojené, že hned po nastartování se naplno rozjede na plno větrák a po vypnutí i nezahřátého motoru běží cca 5 minut. Chci se tedy zeptat, zda větrák může mít spojitost i s těmito chybami. Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 @Jakub_Matous Nemůžeš mít chyby regenerace na benzínu a ano závažná chyba v jednotce motoru zapne ventilátory Ale na 115kW bývá podstatně více a jiných problémů... zrovna u těchto motorů se na to musí podívat člověk co jich má pár za sebou a nečte jen chyby na diag, jinak to končí jako v mnoha případech u mě pod rukama a stojí to občas hodnotu auta Vena garážmistr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Tak jsem koukl do historie čtení a mám tam tyto chyby: P 2279, P 0238 a P 0033 Upraveno 18. říjen 2020 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 2279 - pravděpodobně vadné těsnění pod víkem ventilů, nebo samotné víko prasklé... častá závada 0238 - je problém snímače tlaku nasávaného vzduchu.. buď koherence nebo rozpojený obvod.. pravděpodobně souvisí s těsněním u 2279 0033 - je elektroventil turba, rozpojený obvod, ale spíše umřel uplně.. dost častá závada Jakub_Matous ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 Děkuji za odpověďi, opravdu velmi moc víko jsem musel letos měnit za nové (koupeno u Elit nový díl), tak je možné, že jsem jej utáhnul ještě málo na ten elektroventil kouknu Ještě jednou díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 nebo naopak moc je tam max 10Nm.. ideální sundat a podívat se, zda náhodou někde není zmačknuté a ty dva pravé rohy jsi podmazal silikonem na motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 silikon jsem nedával, tak aspoň mám zítra, co dělat. moc si nemyslím, jedu vždy citovku, do prvního většího přítahu a pak raději už netahám, nerad odvrtávám šrouby a určitě ne na bloku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 10Nm je hodně málo na to je opravdu vhodný momenták a ty rohy je potřeba podlepit při pohledu na motor ze předu v pravo, jak je tam to vyvýšení (jakoby na straně baterie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 17. říjen 2020 Sdílet Odesláno 17. říjen 2020 (upraveno) Rozumím, fakt díky moc, zítra pak dám vědět. Upraveno 17. říjen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub_Matous Odesláno 18. říjen 2020 Sdílet Odesláno 18. říjen 2020 Tak dnešním rozebráním víka motoru bylo zjištěno, že potrubí které jde z intercooleru ( černá hadice), tak potrubí nebylo pořádně doražené do pokračování a vznikla tam malá škvíra, kudy si přisával vzduch i přes objímku. Přes saharu na plný výkon nebylo ani pořádně slyšet přisávání vzduchu. Ale ještě jednou velký dík ChouLovi za rady. ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.U.K.A.S.S.S Odesláno 21. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2020 V 17. 10. 2020 at 15:54, ChouLu napsal: Kam se asi vrací spaliny, když je fap ucpaný? do motoru přes egr, motor se snaží maximálně zatížit aby pustil regeneraci... Ale rovnou měnit FAP je nesmysl.. jak říkám, nejprve je potřeba originální diagnostika a člověka co s ní umí.. A poté řešit popřípadě výměnu.. klidně to může být vadné teplotní čidlo před FAPem, které nedovolí generaci, upálená trubka od snímače dif tlaku atd.. . A fap určitě neměnit za žádné Polsko a podobné Origo v repasu dneska stojí pár kaček a je to bez problému Ahojky. AUTO je již v servise, nenašel se zedny špatný snimac, ani hadice, dnes mi mechanik volal, zda není auto nachipovane, údajně někde tlačí více vzduchu než má a blbne tím Egr. Da se nějak zjistí, zda je auto chiple? Prosím, co v tomto případě dělat, když to někde tlačí hodně vzduchu, nemáte zkušenost? Děkuji ( osobně jsem auto nechipoval) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 22. říjen 2020 Sdílet Odesláno 22. říjen 2020 a byl ti schopnej mechanik prozradit jaký je diferenciální tlak na volnoběh, ve 2, 3, a 4 tisích otáčkách bez zátěže a to samé v zátěži? pokud ne, tak vyměnit mechanika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 22. říjen 2020 Sdílet Odesláno 22. říjen 2020 A mě by zajímalo, jak přišel na to, že auto není "nachipované". Co mám zkušenost, tak 90% lidí neumí používat ani diagnostiku (paměť závad a tam to končí), natož programování (pokud odmyslím nalejvače bez dalších znalostí, simpe ctrl c, ctrl v). A opravovat takový harakiri je opravdu fakt velká zábava. Neříkám, že máš auto "nachipované" nebo naopak, to fakt nemůžu vědět od stolu, ale na tvoji otázku- pokud máš VGT turbo, tak ti tam může jít víc vzduchu vlivem seklých regulačních lopatek. Najdi si na YT animaci VGT turba a pochopíš to o čem mluvím. Třeba tohle je jedna z možností... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.