Jump to content

Značka Peugeot v ČR dosáhla v září rekordního tržního podílu


Recommended Posts

Značka Peugeot v ČR dosáhla v září rekordního tržního podílu

6,69 %: podíl na trhu, který je pro značku Peugeot nejlepší nejen v letošním roce, ale i z hlediska mnoha předchozích let včetně loňského rekordního. Potřetí v řadě Peugeot získal třetí příčku v žebříčku automobilek a v celkovém letošním pořadí postoupil o jeden stupínek na 4. místo. Upevnil také pozici nejprodávanější značky užitkových vozů v ČR za prvních 9 měsíců roku, přičemž si od konkurenta na druhém místě si vytvořil náskok o 371 vozů.

Měsíc září byl pro značku Peugeot v České republice mimořádně úspěšný. Registrovala 1256 osobních a lehkých užitkových vozů, tedy o 186 neboli 17,4 % více než v září loňského roku. S rekordním tržním podílem 6,69 % obsazuje stejně jako v uplynulých dvou měsících 3. pozici  v pořadí automobilek. Díky této vynikající prodejní dynamice se s celkovým výsledkem 8249 registrovaných vozů a podílem na trhu 5,15 % posunula v žebříčku automobilek o jednu pozici na 4. místo.

V září značka Peugeot dominovala zejména v kategorii lehkých užitkových vozů. Registrovala 536 kusů a obsadila tak 28,9 % trhu. Nedávno nabytou pozici lídra českého trhu LCV tak posílila a navíc si s celkovým počtem 1854 vozů (15,54 % trhu) zajistila slibný náskok před svými konkurenty.

V kategorii osobních vozů si Peugeot v září meziročně polepšil o 7,6 % a registroval 720 vozů. S podílem na trhu 4,26 % obsadil 6. místo. Tuto pozici drží i v rámci celoročních výsledků, kde za prvních 9 měsíců realizoval 6395 registrací a tržní podíl 4,31 %.

„Prodejům značky Peugeot v září hodně pomohla akce 7 dní Peugeot. Zaznamenali jsme nebývale vysokou návštěvnost našich showroomů a velký zájem o naše vozy. Nejžádanějším modelem byl Peugeot Rifter, nicméně nezastavil se ani příliv objednávek našich bestsellerů, modelů Peugeot 208 a 2008, přestože tyto produktové řady do akční nabídky nebyly zahrnuty. Celkově se nám za září podařilo nashromáždit 2443 objednávek, což se příznivě projeví na našich prodejích zejména v následujících obdobích,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

ilust-foto_1.jpg

ilust-foto01_1.jpg

ilust-foto02_0.jpg

PEUGEOT_BOX_2019_005_FR_SD_1.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...