Klephifa69 Odesláno 8. říjen 2020 Sdílet Odesláno 8. říjen 2020 (upraveno) Ahoj klubáci, mám problém a budu rád za každý názor nebo tip! Když nastartuji a motor je studený, tak otáčky jsou v normálu a všechno je tak jak má, ale jakmile sešlápnu plyn, abych se třeba rozjel nebo i na neutrál, tak se mírně zvednou otáčky a najednou začne vynechávat a musím ho sešlápnout více, aby se něco dělo. Dělá to přibližně minutu a pak je vše zase v normálu a jede bez problémů. A pak když je auto jen trochu ohřáté, tak nastartuji a můžu jet. Dělá to opravdu jen za studena. Nevíte, čím by to mohlo být? Peugeot 206 1.4i 55KW 2004 Upraveno 8. říjen 2020 uživatelem Klephifa69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. říjen 2020 Sdílet Odesláno 9. říjen 2020 Takhle se mi chová Zaphira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klephifa69 Odesláno 9. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2020 @Hafity A nějaké řešení? Fakt mě nic nenapadá, hlavně to fakt dělá jen než se malilinko ohřeje a pak funguje bez problémů a absolutně nevím, co by to mohlo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 10. říjen 2020 Sdílet Odesláno 10. říjen 2020 teplotní čidlo, zapalovací rampa, svíčky, vstřiky.. byl jsi na origo diag? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klephifa69 Odesláno 10. říjen 2020 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2020 @ChouLu Ještě nebyl, chystám se tam, ale nevím kdy. Myslíš, že se to na diag. ukáže i když bude motor ohřátý, přesto, že to dělá asi jen 30 sekund za studena? Hlavně mě přijde divný, že volnoběh v pohodě a všechno funguje naprosto v pořádku, jakmile se trošku ohřeje a pak pedál reaguje úplně normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. říjen 2020 Sdílet Odesláno 10. říjen 2020 Abych pravdu řekl, zatím jsem to neřešil.... Zafira sice utrpěla v červnu emise i technickou kontrolu bez ztráty kytičky, ale jelikož za dva roky končí nádrž LPG, tak půjde asi do šrotu.... Takže ráno nastartuju, otevřu bránu, usadím se za volantem, nasadím brýle a zapnu pás.... Motor mezitím překoná nestabilní časověteplotní pásmo a já mohu ruče vyraziti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Odesláno 22. říjen 2020 Sdílet Odesláno 22. říjen 2020 (upraveno) Mám stejný problém, r.v. 2007, žádné chybové kódy na motoru, někde jsem četl, že by to mohl dělat MAP senzor? Máte s ním někdo zkušenosti? Upraveno 22. říjen 2020 uživatelem Storm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 23. říjen 2020 Sdílet Odesláno 23. říjen 2020 @Storm diag není jen o chybách ale taky bych změřil tlak paliva v rampě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trdlo Odesláno 1. červenec 2021 Sdílet Odesláno 1. červenec 2021 Manželce to dělá taky. Za studena po nastartování auto na volnoběh a pod lehkým plyn zdechne. Po ohřátí bez problému. Byl jsem s tím v origo servisu, tam vyměnili svíčky zapalování. Ale to nepomohlo. Přišli jste někdo na něco? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bosslibor Odesláno 7. červenec 2021 Sdílet Odesláno 7. červenec 2021 Zdarec ten samí problém na 206+ , rampa ok , klapka taky , dia nic vše ok už jen vstřiky nebo teplotní čidlo , když to ted stálo na tom sluníčku tak bez problému ale jak to schládne tak to udělá ale jinak moptor pak jede parádně , řešil to někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faboj Odesláno 18. červenec 2021 Sdílet Odesláno 18. červenec 2021 V 1. 7. 2021 at 21:14, trdlo napsal: Manželce to dělá taky. Za studena po nastartování auto na volnoběh a pod lehkým plyn zdechne. Po ohřátí bez problému. Byl jsem s tím v origo servisu, tam vyměnili svíčky zapalování. Ale to nepomohlo. Přišli jste někdo na něco? Díky Zdravím. Vyřešili jste to nějak? Koupili jsme staršího Peugeota 206 1,4i 55 kw motor KFW ,rok 2006 a dělá to dle tvého popisu. Diagnostika čistá, škrtící klapka vyčištěná , map senzor vyčištěný a pak nový,čidlo chladící kapaliny ukazuje přesně co píše diagnostika ,svíčky nové. Neví nikdo poradit? Jako jezdit se s tím dá ale je to otravný. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klephifa69 Odesláno 18. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2021 @faboj Hele řešil jsem to asi 4 měsíce a jediný logický vysvětlení se mi dostalo tohle, že to dělá palivový čerpadlo, kdy hned po nastartování tlačí do motoru hodně paliva a proto to dělá, co to dělá a že to nemá cenu řešit, že stačí pár sekund počkat a ono se to srovná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.