Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

FAP a související závady


Sherry

Recommended Posts

Dobrý den všem,

mam Francouze 407 sw 1.6 hdi 80 kW, 2005,.

Četl jsem příspěvky a věci které budu psát již třeba byli zmiňovaný ale v jiném kontextu.

 

Vše začalo schéma značkou filtru (výfuk a v něm tečky)

Šel jsem po tom, koupil Eolys, doplnil litr.

 

Delphi stará dia nenacrtla, nic jako spustit regeneraci nebo dát pokyn že je dolito.

Napíchnutí na jinou zobrazila chyby viz příloha.

K tomu při napíchnutí ovlivněno netěsnosti váhy vzduchu ( má chyba dělal jsem naftový a špatně jsem utahl šrouby 2 upadly a ztratil se mi i žen kroužek těsnění - řeším to ale je třeba zmínit.).

 

Dále zjištěno že hliníková trubka co jde že zhora od čidla do kataku má vakl a zřejmě fouká kolem.

 

Zkoušeli jsme povolit, nic urvali bychom snad motor i s tím katem (nahrival se led lampou) nešlo to, nebyli podminky na místě ( včera večer)...

V dia zjištěno že si po doliti při jízdě spustil regeneraci ale v záznamu jednotky byla nedokončená.

 

A teď o co mi jde:

 

1) je pravda že dokud budou chyby v řídící jednotce tak filtr jako opatření nebude rrgenerovan?

2) standardně je ta trubka hliníková součástí katu - lze např. tekutým železem kolem matky namatlat aby to nefoukalo? ( Je to asi trošku kutilský ale než ji urvat, nebo ji třeba ovarit?

3) lze u tohohle Francouze spustit regeneraci přes diagnostiku nebo mu dát pokyn že bylo dolito?

4) je někdo ochotný mi celkové poradit jak z toho vybruslit step by step pokud to de? Nechci aby mi ta ludra umřela kvůli tomuhle.. když by se někdo dobrovolně hlásil okolí Prahy s dia rad si nechám poradit ( tu mechanickou práci bych nejspíš zvládnul)

 

Přikládám foto.

 

Děkuji.

 

 

Jakub

IMG_20200923_132521.jpg

IMG_20200923_132543.jpg

IMG_20200923_132533.jpg

IMG_20200923_132638.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 - pokud je chyba s aditivací, tak se regenerace nespustí ani nuceně přes origo diag

2 - trubku je nutné vyndat a vyměnit ;) jakékoliv lepení vzhledem k teplotám nad 500°C a vibracím nepřipadá v úvahu

3 - regenerace přes origo diag, ale musí být v pořádku množství aditiv a systém bez závad aditivace. Doplnění aditiv je nutné potvrdit na origo diag

4 - v rámci Prahy ti mohu udělat diag já a načíst aditiva ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ChouLu,

vážím si tvoji reakce, děkuji..

Já tedy nyní co první udělám tak jdu shánět tu trubičku..

Pokusíme se ji vyměnit, aniž bychom s ní vyndali motor i s katikem 😄

 

Jdeme správnou cestou např. nahřát tu matku ještě autogenem, zkusíme horem od čidla převléct 19ku stranovy s racnovym očkem.. nebo třeba ovarime klíč... 

 

Nebo je na to nějaký lepší majstrštych?.. Nemas s tou demontáži zkušenost, aniž by si to serval?

Samozřejmě jak vyřeším tohle a případně související věci, tak tě rád oslovim ohledně té Dia, aspoň nemusím nikde nikoho nahánět... 

V Praze jsem pracovně téměř každý den..

 

Díky.

 

Jakub

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas je to na kat s fapem ven ;) ale to je za hodinu venku, jen je potřeba koupit novou sponu mezi FAP a výfuk a mezi KAT a turbo :) a pak je otázka zda se nezničí závit :) už jsem jednou řezal nový ;) Trubku jinak určo origo.. stojí asi 1200, ale proti Bosalu atd je podstatně kvalitnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...