Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kompletní renovace auta


sharpers

Recommended Posts

@sharperspokud si chceš auto nechat, tak bod 1. Osobně mám svoji 406 od roku (koupě) 9/2002. Dělali se prahy, zadní lemy, měnil PP blatník (plechařina). To jen v kotce, jelikož jsem ne plánoval a asi neplánuji, že bych ji prodal. Je to za můj žit teprve druhé vozidlo. Ale pokud budeš chtít auto časem ,,poslat" do světa, tak se Ti investice nevyplatí. Máš pravdu, že tebou uvedených 406 moc není. Takže záleží na tobě, jak se rozhodneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, sharpers napsal:

Achjo, já nečekal že tu budou všichni tak moc proti mě a budou mi to tak moc rozmlouvat ... 

Všichni ne, já ti fandím.... :super 

A lakovat to, co je vidět, jak píše @čakom.... Pod kobercem to asi nemá smysl.... Když to budeš lakovat komplet odstrojené, tak pak musíš dávat většího majzla při strojení....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som 3 auta 10 rokov, ale co to ma s tym spolocne?
Ide o to naco to auto chces, a kolko do toho nasypes.
Budes to robit sam? alebo to bude robit niekto?
Su to tvoje peniaze, tvoje rozhodnutia, nas si sa pytal na nazor.
Nahradne diely si pozistuj dopredu, hlavne diely motora a naprav, aby si nebol po rozobrati sklamany nedostupnostou niektorych dielov.
Kedze 406 je hafo, tak podaktore diely su bezne v 2 vyrobe, ale motorov je par, tak to moze byt problem.
Vyrobca dava podporu dielov tak max 10r po skonceni vyroby.
2002 rocnik este nie je veteran, aby bol tak ceneny, takze ma este 10 rokov.
Tak drzim palce v renovacii....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, čakom napsal:

Ja bych napred udelal napravy a motor. Pak vyhazel interier a opravil kastli. Potom lak a poskladat. Pokud by se menila barva tak to chce vzit i s motorakem a vsema mistama ktere jdou videt pri otevreni dveri.

Konečně normální názor, ještě teda pan Haf :D Barva se mění z černé na modrou, určitě bych rád místa jako rámy dveří atd, jak píšeš vše co je po otevření vidět. Motorák bych možná nechal černý,myslím že by to tolik nevadilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tě třeba obdivuju a závidím, mít finance, čas a prostor, tak do něčeho takového taky jdu :D 406 break s V6 a manuálem se opravdu shání těžko - docela jsem po nich koukal.. A jsem rád že se toho někdo nebojí a chce ji zachránit :) 

Osobně se přikláním k lakování všeho - za mě když už se do toho pustit tak pořádně se vším všudy. Ale samozřejmě chápu že je to víc práce a hlavně financí :) 

PS: U tý fotky mě hned napadla Printova bejvalá 406 :D Že by se vrátila zpět do klubu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadla tě správně. ;) Je to ona. 

před 36 minutami, Charlie 1 napsal:

Tak schválně kolik jsi měl aut či jsi tady na fóru?nechce se mi to počítat....

A není to jedno? Někdo mění auta, když mu přestane vyhovovat, jiný ženský a třetí třeba keře na zahradě. :P Každý to má jinak. ;) Někdo to bere jako srdcovku, jiný zase čistě prakticky a kouká prvně na finance. Já ti @sharpers fandím. Každý záchráněný kus se počítá. :super Vím jen o jedné a tu má @gronholmm. Jestli ji teda ještě má. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Charlie 1 napsal:

Tak schválně kolik jsi měl aut či jsi tady na fóru?nechce se mi to počítat....

No dobrá, zkusíme to spočítat :D

406 1.8 někdy kolem roku 2011..prodaná po roce a půl po změne práce a nutnosti zařídit byt

C5 2.2 hdi - koupeno kolem roku 2014 - po dvou letech závada motoru a šla na díly kvůli nerentabilnosti opravy. ( Auto za cca 50k a oprava by převýšila cenu auta )

406 1.8 lpg - ta koupena po C5 a prodána po měsíci....závada na LPG kterou nikdo nechtěl opravit. Koupil jsem ji za 30 a prodal za 30, potřeboval jsem jezdit a né to řešit...

406 break 2.2i od Luďka tady z klubu....superní auto, po roce ježdění šla do pryč protože kvůli závady na motoru to nešlo hodit do plynu, závadu nikdo nechtěl řešit, nedařilo se na to přijít a při nájezdu 4tis km měsíčně jsem nechtěl auto s 10l spotřebou

407 2.2i LPG tu jsem měl více než rok, prodej zvážen po koupi zahrady a zjištění, že čekáme mimčo a sedan je fakt na prd....

 

Opravdu ti to za 10 let přijde tak příšerné ? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se do toho chceš opravdu pustit, tak pořádně a kompletně, jinak to podle mě nemá význam! Když bys to náhodou někdy prodával, tak to nikdo stejně moc neocení, bude chtít auto po kompletní generálce nebo "origo" stav. Já třeba aktuálně nechávám dělat generálku své GTi-6ky, lak a interiér mám v pořádku, koroze nikde, dělám "jen" motorák, motor a podvozek a i tak bych se  s tvým rozpočtem do toho nevešel. :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Rikic339 napsal:

PS: U tý fotky mě hned napadla Printova bejvalá 406 :D Že by se vrátila zpět do klubu?

 

Přesně tak, je to ona :) už jsem ji chtěl koupit kdysi na Bazoši než ji vzal Print, ale chtěl jsem to na denní ježdění což ta v6 moc není ideální :D A teď když tam byla vystavená a já chtěl něco na opravu a víkendy tak jsem hned volal :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Print trošku dobil plechařinu - od těch širokých kol jsou zničené všechny lemy blatníků a plastové podběhy. Lak byl v té době přeleštěný a hezký, nicméně různé ďolíky na dveřích byly už tehdy viditelné. Teď jich je více, lak je dost zašlý . Když ji dával pryč vrátil tam origo podvozek, nicméně tlumiče jsou už po smrti, pružiny nevím. Bouchá nějaký ten čep ale to jsou blbosti. Dále motoricky taky žádná sláva, auto sice jede parádně, motor tahá jak má, ale taky olej jde ven snad všude, kudyma to jen jde...pod vanou, pod víky ventilů, mezi převodovkou a motorem...Dále takové drobnosti jako prasklá mlhovka, natrhlá sedačka řidiče, natrhlý zadní sedák, odlepená stropnice, nefunkční rádio, svítící airbag, vada lambda sondy, slabé brzdové desky, špatné kotouče....Prostě od doby co ji prodal se už někdo spíše jen vozil a tomu servisu už moc nedal no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi jestli budes motor tahat ven nebo ne. Pokud ano tak by bylo dobry striknout i motorak. Pokud ne tak by mohl zustat cernej. Ta cerna tam nebude tak bit do oci. Kdyz se auto u tebe dozije veteranskych let tak se da ten motorak udelat kdykoli potom aby to bylo tip top.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...