Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

V motoru RHR 2.0 HDI Peugeot 407 SW nejde čerpadlo mazání.


nofran

Recommended Posts

Dobrý den..Není tady odborník,který umí poradit,proč mne nechodí olejové čerpadlo u  motoru Peugeot 407 SW..Mám ho před sebou rozebrané a nic na něm špatného nevidím..Ve vaně bylo 5 litru oleje a ani si ho nenasálo..Tlak žádný,vyměněný papírový čistič suchý..Čidlo tlaku oleje v pořádku..Dal jsem nový řetěz a nové horní ozubené kolo..Ozubené kolo na čerpadle jsem začistil a odhrotil a za to všechno to nemaká,neuvěřitelné! Neměl někdo něco podobného..Ještě to mohu všechno utěsnit papírem...Nemá to být zlité olejem přes kanál z filtru napoprvé? Díky za Vaše názory.Dííííííííky vyřešeno..Příčina popsána dole..

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,nevisí.Je tam volně suvný..Pružina je také v pořádku..Vůbec to nechápu..Co jsem motorů Škodováckejch udělal ale peugeot mě udělá tohle..Podle katalogu tam mám všechno..Nebo je snad prasklá klikovka nic jiného,už to být nemůže...Díky za radu..

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj..Čerpadlo je poháněno z klikovky za rozvodovým kolem řetězem..Ano,také jsem tahal za řetěz a dokonce jsem přes něho otáčel klikovkou..Klínek je tam s novým horním kolem týden..Všechno v pořádku..A samotné čerpadlo prakticky neklade žádný odpor,tak že 6 mm klínek to snáší v pohodě..Díky za radu..

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netočí se to ozubené kolo na společné hřídeli s řetězkou? Ale předpokládám, že jsi to kontroloval.... Divné.... To se mi nikdy nestalo, i když byla obě kola zraubovaná, tak to jen dávalo menší tlak.... To bude nějaká kravina....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé všem Vám moc děkuji za snahu mne pomoc.. Vše je vyřešeno..Přestože jsem si myslel že jsem v mých 69 let profesionál,tak to není pravda..Místo abych čerpadlo vyzkoušel před montáží do vozu,a né ho tam nacpal  bez vyzkoušení se mne to tentokrát vymstilo..Nakonec jsem ho znova dal dohromady a strčil do belíčku s olejem a ejhle čerpadlo chodí jen na otáčení rukou..Tak že visel zpětný ventil jak psal správně Hafity..Všem ještě jednou díky moc..A až budete něco takového dělat,tak si raději  předem vše vyzkoušejte,ať to nemusíte dělat jako já 2x..Hezký den...

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I mistr tesař se někdy utne. A děda říkal kdo nic nedělá nic nezničí. Naštěstí jsi nic nezničil jen jsi si dal dvakrát víc práce než jsi na to přišel. Píšeš že škodovky umíš po pár kouscích jaké umí vyvést jen PSA motory budeš umět i ty. Ale ono naštěstí na motoru jako takovém toho moc k vynalézání nového není a největší problémy dělají ty ajťácky řečeno periferie tj. čerpadlo mazání,  EGR a další nesmysli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Véno garážmistře,máš naprostou pravdu..Auto jako takové a už sto let nikdo koncepci změnit nedokázal...Dnes jsou značkové opravny a nic neumí...Když se jich zeptáš na toleranční pole čepů klikových hřídelí,nic neví. Neznají ani materál pro výrobu automobilů.Jsou to jen výměnkáři dílů za tisícë na hodinu..Ano nic jsem si nezničil,hned jsem věděl,která hrozí...Motor je hotov a chodí kulantně i po 240 tis..Zítra si majitel pro něho přijde..Má nové kotouče brzd,gumičky,prachovky,destičky a renovované turbo..Večer jsem ho pohonil po silnici a je z  Peugeotka 407 SW zase mladík..Auta jsou moje láska a vždy jsem se o ně zajímal..20  let jsem brousil klikové a vačkové hřídele pro motory různých typů..Došlo i na dvoutakty..Auta prostě po strojírenské stránce nesmírně miluji a neskutečně si vážím našich předků,kteří něco dokázali oproti těm byznysovým zoufalcům,kteří jen umí narvat do auta nesmyslný procesor,který to auto nepotřebuje.. Je moc lidských parazitů,kteří nemají právo takto žít..Zdravím všechny kteří milují tu hromadu materiálu na kolech...

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenže chlapyy je jiná doba--dyť ti klucí v servisech žádné generálky nedělají (jako to bylo normální kdysi), dnes je levnější vyměnit motor (převodovku), za nás bylo levnější brousit válce, kliky, vyrábět písty z odlitků..., kdo si dneska nechá udělat generálku?? a kdo v autorizáku?? kdysi se opravovalo, dnes se mění, bo je to levnější

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozzy vidíš to moc černě ;) Na záruku normálně měníme synchrony, ložiska aj v převodovkách ;) U motorů ventily, hlavy aj také ;) 

Bohužel je tu aktuálně konzumní společnost a ekonomicky vychází lépe vyměnit kus za kus :(

 

Osobně toho také nejsem zastáncem a snažím se v rámci možností opravovat, ale Peugeot ti toho moc v rámci záruky a technologických postupů nedovolí 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevidím to černě, kdy jste naposledy dělali kompletní generálku motoru, nee jen ventily, nebo těsnění pod hlavou...?

snad si tu nebudeme říkat, co je generálka motoru :myslim, vsadím se, že nikdy

ano, je levnější vyměnit celý díl, než ho demontovat, rozebrat, opravit, složit a namontovat..., tak to prostě je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes je svět plný byznysu a parazitů..V této době konkrétně Peugeot zavedl byznys v náhradních dílech..Inkasuje od prodejců i druhotných dílů miliony za rok za svůj katalogový softwerový servis..Generace předku dovedli k dokonalosti nákupy dílů a každý majitel měl katalog a přehledně v něm napsaná čísla dílů..Dnes jsem někdy svědkem jak zoufalí lide prosí toho kdo prodává díly,aby mu ukázal sestavu dílu jaké-koliv podskupiny,kterou nemá možnost nikde vidět,přestože dal za své auto třeba zaplatil 700 tis..Ä ty lidské hyeny vynalezli způsob jak se na všechny vykašlat a hrabat pod sebe,přestože nic neumí..Dnes jsou tak dokonalé obráběcí stroje,že by cena měla být nižší,ale není..Je mnoho lidí,kteří nic neumí a nejsou v žádném případě odborníky jsou jen a jen parazity na vyráběných autech prošpikovaných nesmyslnou elektronikou,která z auta dělá infantilní trapnou zrůdu s procesorem.Prostě jsou všichni ing k ničemu..A elektrické auto je jen k smíchu a potřebuje na jeden okres 4 elektrárny.Porovnejte si ceny před 50 lety automobilových dílů a dnes...Tragédie..Jsem svědky že nová auta po lehké havárce a záruce se neopravují a jdou do šrotu..Ceny výrobků dílů jsou  v řetězi obchodů až stonásobně některé nadhodnoceny..Jsem šťastný že jsem v mládí prožíval dobu a dostával zdarma informace od lidí,kteří uměli velice moc..Dnes mnoho automobilových odborníků neví co je cementování,kalení,popouštění,nitridace ,tažená bronz,litá bronz atd..Raději končím. Všem přeji hodně zdraví a hezký den...

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ozzy56 napsal:

dneska bych už ani nevěděl, KDE mám s klikou jít, nebo s blokem na výbrus..., dnes už málokdo ví, že třeba u Moskviče se doporučovala výrobcem generálka motoru po 40 tisících 😮  

Není pravda,že Moskvič vydržel 40 tis..Je pravda že šály byly odlévané s kompozice,jako u Spartaku a vydržely kolem 100 tis..Také nebyl tak kvalitní motorový olej (jen minerální)a uložení kliky bylo u Spartaku a Moskviče ubohé..Vše bylo poplatné dané době.. 50 tisíc  garantoval na svůj 2 takt František Janeček v Jawě na automobil Jawa minor 1 a 2.Které tehdy stály do 20 tis Kčs a kliková hřídel byla na válečkách jako jeho všechny dvoutakty..Mám veškerou dokumentaci výrobců automobilů z první republiky..To by jste koukali co bylo výrobců na trhu s auty v České republice za první demokratické republiky..Zdravím všechny auťáky..

Upraveno uživatelem nofran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Hafity napsal:

Na některé motory se ani nedělají "výbrusové" díly.... S generálkou se zkrátka nepočítá....

Řekl bych, že asi u všech nových motorů se s generálkou nepočítá a výbrusové rozměry prostě original nejsou, natož na 2., 3. výbrus atp. Stále existují firmy, co se tim nějak zabývají a jsou výrobci dílů motorových komponent, kde se dá koupit takřka cokoliv do motoru, ale origo výrobce už neposkytuje jak ty díly, tak specifikace a postupy- kolikrát ani už to, jak se má měřit a co je hraniční opotřebení. U Vw jsem se setkal s tim, že už ani tlak oleje v spec. otackach neudavaji. Dojede se motor do zastavení a pak se koupí novej za 300 papírů nebo v rámci záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...