dýzl Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 prosím o sdělení,tedy pokud někdo ví, intervalu výměny rozvodů na motor 9HX ,je to 1,6HDi 16V 66kW bez FAP. při hledání jsem nenašel jasno.od 120 přes 150;180 a nejvyšší 220 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 prvni ofiko interval je 240tkm , dalsi se uz zkracuje tusim na pulku ale to uz neni ofiko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 (upraveno) 240tkm nebo 10 let. Doprucuje se vsak 180tkm, je to jistota. Delal jsem je na tomto motoru na P308 cca 14dni zpet. Sada INA i s pumpou cca 1700,-Kc auto melo poctivych 155tkm, ale v cervnu melo 10let proto vymena. Jeste doplnim, ze kladky (INA) obe byly naprosto v pohode i vodni pumpa original (Pierburg). Remen by taky jeste urcite rok, dva vydrzel (Dayco). V nove sade kladky INA remen taky Dayco. Tech 240tkm si dovedu predstavit ze to vydrzi. Druhou vymenu pokud bych zkracoval, tak na tech 160tkm. Pumpu jsem zvolil INU misto Pierburgu co se daval z vyroby. Upraveno 14. září 2020 uživatelem Xantik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 15. září 2020 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2020 (upraveno) Jo to synovo (C4.rv 2004) má 260tkm bez výměny rozvodů,navíc je horší ložisko spojky.Synovi se líbilo a tak díky velké slevě,která mj skoro celá padne na spojku a rozvody,to koupil ,ale no nekupte toJinak opravu nám bude dělat místní mechanik a jeden z mála hydrospecialistů v ČR-Jirka Hejda.Jako náhrada za letitého puga = P-106 . Upraveno 15. září 2020 uživatelem dýzl doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. září 2020 Sdílet Odesláno 15. září 2020 Při 260tis bych už možná popřemýšlel i nad řetízkem a napínákem na vačkách, když už se to bude dělat jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 15. září 2020 Sdílet Odesláno 15. září 2020 Ten retizek je na zvazeni. Je to materialem cca 1200 (INA) plus tesneni navic, akorat je tam o x hodin prace navic, ale zase by mel klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 15. září 2020 Sdílet Odesláno 15. září 2020 Na zvážení to je určitě , protože je blbý , když se ti motor potká po rozvodech kvůli nevyměněnýmu řetězu vaček . ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 15. září 2020 Sdílet Odesláno 15. září 2020 (upraveno) K výměně řetízku. Když vyměním vyfukovou vačku za novou i s ozubených kolem a na sací vačce zůstane původní ozubené kolo, nebude nový řetízek přeskakovat přes kolo sací vačky? Nevím, jestli je otázka srozumitelná? Beru to podle toho, když měním řetěz u horského kola, musím vyměnit komplet zadní kazetu i tác, jinak řetěz přeskakuje . Upraveno 15. září 2020 uživatelem brutall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 Je tam napínák a ten snad budeš měnit zárověň s řetezem (měnit jen řetěz bez napínáku je hloupost). Já měnil jen řetěz a napínák (byla to sada). Vačky obě zůstaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 Tak jinak, když vyměním výfukovou vačku za novou a sací vačka zůstane původní, na každé je ozubené kolo na řetízek. Na tato ozubená kola dám novou sadu-řetízek+napínák-. Nebude mít nový řetízek vakl přes ozubené kolo sací vačky? Není ozubené kolo sací-původní-vačky opotřebovanější než nové ozubené kolo výfukové vačky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 podle mě je to jako na tom jízdním kole--řetězová sada se mění i s kolama , takže buď obě vačky, nebo jen sadu řetěz plus napínák, což je tovární postup... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 @ozzy56 tak to jsem nechtěl slyšet . Asi je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 17. září 2020 Sdílet Odesláno 17. září 2020 (upraveno) No myslím, že to bude trochu z jiného materiálu než pastorky na jízdním kole a tak jak na jízdním kole jde vidět, zda jsou zuby sražené. A ten řetízek, pokud je někdo jen uživatel, asi bych ho udělal, pokud umí auto i poslouchat, tak dá vědět projevem až začne chrastit nebo žrát nálitek kolem. Upraveno 17. září 2020 uživatelem Xantik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 17. září 2020 Sdílet Odesláno 17. září 2020 Já na svém měnil někde okolo 213.000km, protože tam něco klepalo - kupodivu za tepla a to ještě jen chvíli po té, co se nastartoval teplý motor. Za studena po startu to nedělalo a s teplým motorem, který již chvíli běžel tak také ne. Vysvětloval jsem si to tím, že je možná unavený napínák a chvíli mu trvá, než se napne tlakem oleje. Po demontáži na něm žádný problém vidět nebyl, nikde nic nebylo evidentně "vychozené" a ani řetěz neťukal o ventilové víko. Ale po výměně za nový řetěz a napínák ten zvuk zmizel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. září 2020 Sdílet Odesláno 17. září 2020 před 16 minutami, Xantik napsal: No myslím, že to bude trochu z jiného materiálu než pastorky na jízdním kole a tak jak na jízdním kole jde vidět, zda jsou zuby sražené. A ten řetízek, pokud je někdo jen uživatel, asi bych ho udělal, pokud umí auto i poslouchat, tak dá vědět projevem až začne chrastit nebo žrát nálitek kolem. no a když třeba neslyšíš, řetízek se prokouše hliníkovým deklem a pak ho i vidíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 17. září 2020 Sdílet Odesláno 17. září 2020 To uz je extrem ten sezranej nalitek, ale videl jsem to, proto to pisu. Tonje kdyz je uzivatel hluchy trvale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.