Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozvody


dýzl

Recommended Posts

240tkm nebo 10 let.

Doprucuje se vsak 180tkm, je to jistota.

Delal jsem je na tomto motoru na P308 cca 14dni zpet. Sada INA i s pumpou cca 1700,-Kc auto melo poctivych 155tkm, ale v cervnu melo 10let proto vymena.

 

Jeste doplnim, ze kladky (INA) obe byly naprosto v pohode i vodni pumpa original (Pierburg). Remen by taky jeste urcite rok, dva vydrzel (Dayco). V nove sade kladky INA remen taky Dayco. Tech 240tkm si dovedu predstavit ze to vydrzi. Druhou vymenu pokud bych zkracoval, tak na tech 160tkm. Pumpu jsem zvolil INU misto Pierburgu co se daval z vyroby.

Upraveno uživatelem Xantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to synovo (C4.rv 2004) má 260tkm bez výměny rozvodů,navíc je horší  ložisko spojky.Synovi se líbilo a tak díky velké slevě,která mj skoro celá padne na spojku a rozvody,to koupil ,ale no nekupte toJinak opravu nám bude dělat místní mechanik a jeden z mála hydrospecialistů v ČR-Jirka Hejda.Jako náhrada za letitého puga = P-106 .

Upraveno uživatelem dýzl
doplnění textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K výměně řetízku. Když vyměním vyfukovou vačku za novou i s ozubených kolem a na sací vačce zůstane původní ozubené kolo, nebude nový řetízek přeskakovat přes kolo sací vačky? Nevím, jestli je otázka srozumitelná? Beru to podle toho, když měním řetěz u horského kola, musím vyměnit komplet zadní kazetu i tác, jinak řetěz přeskakuje .

Upraveno uživatelem brutall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jinak, když vyměním výfukovou vačku za novou a sací vačka zůstane původní, na každé je ozubené kolo na řetízek. Na tato ozubená kola dám novou sadu-řetízek+napínák-. Nebude mít nový řetízek vakl přes ozubené kolo sací vačky? Není ozubené kolo sací-původní-vačky opotřebovanější než nové ozubené kolo výfukové vačky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím, že to bude trochu z jiného materiálu než pastorky na jízdním kole a tak jak na jízdním kole jde vidět, zda jsou zuby sražené. A ten řetízek, pokud je někdo jen uživatel, asi bych ho udělal, pokud umí auto i poslouchat, tak dá vědět projevem až začne chrastit nebo žrát nálitek kolem. 😄

Upraveno uživatelem Xantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na svém měnil někde okolo 213.000km, protože tam něco klepalo - kupodivu za tepla a to ještě jen chvíli po té, co se nastartoval teplý motor. Za studena po startu to nedělalo a s teplým motorem, který již chvíli běžel tak také ne. Vysvětloval jsem si to tím, že je možná unavený napínák a chvíli mu trvá, než se napne tlakem oleje. Po demontáži na něm žádný problém vidět nebyl, nikde nic nebylo evidentně "vychozené" a ani řetěz neťukal o ventilové víko. Ale po výměně za nový řetěz a napínák ten zvuk zmizel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Xantik napsal:

No myslím, že to bude trochu z jiného materiálu než pastorky na jízdním kole a tak jak na jízdním kole jde vidět, zda jsou zuby sražené. A ten řetízek, pokud je někdo jen uživatel, asi bych ho udělal, pokud umí auto i poslouchat, tak dá vědět projevem až začne chrastit nebo žrát nálitek kolem. 😄

no a když třeba neslyšíš, řetízek se prokouše hliníkovým deklem a pak ho i vidíš... 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...