Dasenik Odesláno 6. září 2020 Sdílet Odesláno 6. září 2020 Dobrý den, mám Peugeot 307 HDI 2006, cca 3 měsíce při jízdě jakoby zhasne motor, ale auto dal jede, je to takové cuknuti.Kontrolky nesvítí žádné. Chybu to žádnou nehlásí. Někdy to neudělá vůbec, někdy během 30 minutové jízdy i 5 krát. Palivový filtr je vyměněny, čím to může být? Děkuji za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 6. září 2020 Sdílet Odesláno 6. září 2020 Ťažko uhádnuť, začal by som diagnostikou, Peugeťáckou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 20. září 2020 Sdílet Odesláno 20. září 2020 Dobrý den, přišel jste na to, čím to bylo? Mně to dělá něco podobného, taky to během jízdy cukne. Myslel jsem taky, že by to mohl být palivový filtr, ale vyměnil jsem ho i se vzduchovým, ale to nepomohlo. Motor mi už několikrát chcípnul úplně. Když to cukne, jakoby se odpojila elektrika, protože vypadne vnitřní ventilátor topení a zase se rozběhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 20. září 2020 Sdílet Odesláno 20. září 2020 (upraveno) Tak teď jsem to byl zase vyzkoušet (měl jsem celou noc odpojenou baterku, jestli se to nesrovná), a když jedu z kopce a auto brzdí motorem, najednou přestane běžet vnitřní ventilátor a v ten moment, když přidám plyn, auto už nejede. Zastavím a znovu normálně nastartuji. Žádná kontrolka se nerozsvítí. Mám takovou primitivní diagnostiku na mobilu a ta žádnou chybu neukazuje. Ještě to vyzkouším během jízdy, když to nastane. Upraveno 20. září 2020 uživatelem planner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 22. září 2020 Sdílet Odesláno 22. září 2020 Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. září 2020 Sdílet Odesláno 22. září 2020 S největší pravděpodobností nějaká kostra.... Nejspíš ta, která propojuje karoserii s agregátem.... Na + kabel ke startéru a alternátoru bych juknul taky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 (upraveno) Zdravím pánové. Vlastním Peugeot 307 HDI r.v.2005 Mám pravděpodobně podobný problém. V tomto zimním období se mi stalo,že sem nenastartoval vůbec. Poprvé to naznačilo jako že se chce chytnout ale jak sem pustil startér a chtěl nastartovat po chvíli znovu tak už nic. Ani po napumpování balonkem. Vyřešil sem to tak,že se vyměnilo BSM a po té už startuje v pohodě. Ale to není hlavní problém proč píšu. Snad i o radu nebo jestli už to někdo zažil nebo má zkušenosti. Při jízdě mi auto z ničeho nic chcípne. Aniž by to hodilo nějakou hlášku. Když chci nastartovat znova tak to tupě kope do motoru a nic. Zkusím pokaždé napumpovat balonkem a až pak normálně nastartuji. Např.předevčírem sem normalně nastartoval a jak mile sem se rozjel a přidal mu tak začali padat otáčky do úplného chcípnutí. Opět sem zkusil nastartovat a opakovalo se to kopání do motoru. Opět mě to donutilo vylézt a napumpovat balonkem. Pak to zase chytlo. Tak to se to opakovalo nejméně 4x. Napadlo mě ,jestli za to nemůže EGR. Je sice zaslepený ale ne tou správnou záslepkou. A ještě netuším,zda je odpojený v DIA. Je to jen má doměnka. Kostry jsou opravené a promazané . Baterie uplně nová. Za rady a zkušenosti předem děkuji Upraveno 16. únor 2021 uživatelem Petr1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 No když si přečteš, jak jsi to napsal, tak mně první napadne jít po palivovém vedení a po všem, co s tím souvisí.... Včetně odvzdušnění nádrže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 (upraveno) a jak se odvzdušní nádrž ? Upraveno 16. únor 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 To jsi špatně pochopil.... Odvzdušnění je konstrukčně daný, ale po nějakém čase může být nefunkční.... K odhalení nefunkčnosti stačí zkusit jízdu s otevřeným (povoleným) víčkem nádrže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 nedělej s tím nic--zítra se má oteplit a pak to normálně pojede, uvidíš, když tak napiš co a jak jinak se ta porucha jmenuje --padá nafta--, zkus tady postudovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 díky za radu. Zkusím to. Jinak už si fakt nevím rady. Vstřikování je v pohodě to dává, myslím tím hodnoty podle dia. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 Mno ale spíš počítej s tím, že po oblevě potíže zmizí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 16. únor 2021 Sdílet Odesláno 16. únor 2021 před 41 minutami, ozzy56 napsal: nedělej s tím nic--zítra se má oteplit a pak to normálně pojede, uvidíš, když tak napiš co a jak jinak se ta porucha jmenuje --padá nafta--, zkus tady postudovat tak sem prostudoval téma na padání nafty a nebylo tam nic ,co by připomínalo můj problém. No uvidim až bude teď teplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 Tak po včerejší diskuzi dávám vědět. Nastartoval sem v pohodě a odjel v pohodě. Jel sem cca 2 km. Tam sem nějakou dobu stál. A na cestě zpět sem nenastartoval. Tak že jak sem psal. Musel sem vylízt,napumpovat (balonek byl prázdný) a chytlo to. Po chvíli to zase chcíplo. Tak že sem musel proces opakovat a až na podruhé to drželo a mohl sem odjet. Tak bud je to ještě naftou. Nebo mi padá nafta a nebo mi začíná mávat čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 před 17 minutami, Petr1234 napsal: (balonek byl prázdný) Tohle specifikuj blíže: byl scuclej do sebe jakoby podtlakem, nebo jsi jen měl ten dojem při pumpování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 (upraveno) scuclej nebyl to ne. Ale když sem ho zmačknul tak byl na hmat prázdný při pumpování Upraveno 17. únor 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 To znamená, že odvzdušnění nádrže i sací koš jsou v pořádku.... Bude netěsnost mezi nádrží a čerpadlem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 jojo, jak píšeš--netěsnost, nebo čerpadlo (padá to dost rychle podle popisu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr1234 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 dobře. zaměříme se na tu těsnost a popřípadě na čerpadlo. Zatím díky a určitě dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.