Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zavada antiemisneho systemu (ADblue)


Recommended Posts

Je to bežná zavada, ani s tym autorizovaným servisom nevyhras, lebo to tiez preplatis x krat oproti servisu u kamarata, budes to mat aj s adblue vymenou lacnejsie. Rovnake to mas s pomocnyn řemenem a kladkami  ak mas 83 a nemenil si tak vymenit, a rovnako vodna pumpa plus rozvody, všetko 3 zname klasicke chyby. A s cenou auta za milión to nema nič, stale je to najlacnejšia dodávka aj ked das 20 za novú adblue. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

43 minutes ago, BubakGS said:

...nenadelas nic. Ja si u Riftera prikoupil 7miletou zaruku - predpokladam, ze me to potka taky...  ...jezdim do autorizaku, ale vyhadal jsem si tam rocni servisni interval.

Nerozumiem, ze preco vyhadal, ked pridem do autorizaku ja a poviem ze chcem vymenit olej tak vymenia, ze to je castejsie ako doporučený interval, len ma pochválili. Inak ta predĺžená zaruka je aj tak voser, lebo napr u travelera velky servis stoji 12-13, ktorý si doma poriesim sam za 2tis, takze ak by som 7rokov chodil do autorizaku ušetrím tak 40tis, takze tak mam rezervu a nemusim sa handrkovat na nejake zarucne opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě tento problém teď řeším taky. Bílý kouř s čpavkovým zápachem, hláška ,,Celková porucha motoru" a ,,Závada antiemisního systému". Vzhledem k tomu, že auto už je po záruce (r.v.2018, 49.900km) jsem se rozhodl jít cestou, která sice asi není úplně legal, ale našel jsem člověka, který umí celý ,,chcankový" (rozuměj AdBlue) systém odstavit tak, že to nepíše žádné závady a emisema to projde. Právě se tato ,,oprava" realizuje, takže zatím nedokážu na 100% potvrdit úspěch celé operace. Pokud to ovšem bude fungovat tak, jak mi bylo slíbeno, tak kromě poměrně výrazné finanční úspory si především ušetřím svoji nervovou soustavu. Samozřejmě, že ihned po realizaci si s tím preventivně zajedu na měření emisí, abych se vyvaroval případných budoucích problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak o tom byl teď nedávno článek ve SM, že za jízdy dokážou zkontrolovat funkčnost (nejakým čuchometrem) a dělá se to i u nás. Zatím jen u kamionů. Ale myslím že tam psali, že to bude brzy i součást měření emisí. 

Ušetření peněz hezký, ale správný směr to není

Osobně bych takovou úpravu tvrdě trestal (fap, adblue, to je jedno). Je to sviňárna co neviditelně ničí zdraví 

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vám řeknu kudy je správný směr. Až začnou automobilky vyrábět antiemisní systémy tak, aby byly spolehlivé a netahaly z lidí neustále peníze, pak ať mám v autě klidně tři nádrže na chcanky. To by byl správný směr. V tento moment, ale odmítám mít co cca 50tis.km připraveno zhruba 30.000 Kč na výměnu nádržky, Nox senzoru, vstřikovače atd. A co se týká toho neviditelného ničení zdraví. Jenom taková Deza ve Valmezu (prakticky na samé hranici CHKO Beskydy) produkuje tolik karcinogenů, co by snad nezvládly vyrobit všechny diesely na Moravě i kdyby měly vykuchané katalyzátory, fapy, adblučka atd. Ale rozhodně tady nemíním rozdmýchávat oheň pod zbytečnou debatou o ,,ekologii". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zdravím a požádám o radu na postup resetu antiemisního systému na "origo" čína diagnostice.Vyměnil jsem na svém P5008 vše co se dalo-dle psaných závad na diagnostice,eolys doplněn,vše diagnostikou smazáno a po asi 100 km mi dnes znova vyskočila kontrolka motoru,oranžový trojúhelník a UREA.Co momentálně píše dia nevím,diagnostiku udělám asi až zítra,ale chtěl bych udělat zrovna reset toho systému.Předem děkuji za ochotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsi v tématu AdBlue a píšeš, že jsi dolil Eolys. Už to je docela o strach. Co jsi kam nalil?

AdBlue a Eolys jsou dvě zcela jiné věci a každá se lije někde jinde. Takže snad jsi nenalil něco kam jsi neměl. 

Zační tím, že ještě jednou napíšeš co (AdBlue nebo Eolys) jsi kam nalil. Protože jestli ti svítí UREA, tak problém je se systémem okolo AdBlue a tam se Eolys nelije.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no tak.Vím kde jsem.Vyhledával jsem ve vyhledávači "reset antiemisního systému" a přišel jsem postupně až sem.To že jsem dolíval Eolys bylo napsáno jen z důvodu abych napsal co se taky dělalo mimo jiné výměna zaoxidovaného vstřikovače močoviny,výměna NOx sondy-vše postupně dle závad na diagnostice,samozřejmě doplnění AdBlue.

Ale určitě ti musím poděkovat za radu jak na reset antiemisního systému,pardon o tom vlastně nepíšeš nic.

doplním,že už jsem to nejspíš našel v tématu "AdBlue,chyba UO59E 81"

Upraveno uživatelem Petr V.
doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mne fascinuje tvé sebevědomí, kde najednu stranu píšeš, že chceš poradit, píšeš co všechno se udělalo, i to žes dolil Eolys, o AdBlue ani čárku v prvním příspěvku, ale cítíš se dotčeně, když si to někdo vyloží jak ty nechceš. Tak se příště zkus vyjádřit tak, ať je to srozumitelné ;)

Víc to nemám nebudu komentovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

..ano. Už je to i v obecném  vlákně o AdBlue....  Nic nového pod sluncem, já třeba s Fordem utrpěl aféru PowerShift první generace - blbě zkonstruovaná automatická převodovka. Mno, kromě nějaké slevy od Fordu na díly, jsem 2 opravy a jednu kompletní výměnu za novou taky platil sám. Mimo EU - v USA v Austrálii a na NZ Ford vyfasoval hromadnou žalobu uživatelů a vykupoval auta zpět. Tady v ekosocíku mě poslali leda do řiti..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mám Toyotu Pro ace, a ten samý problém. Po prvním doplnění ad blue kontrolka nezhasla. Servis vymazal chybu. PO druhým doplnění zhasla asi po 200km najetých. PO cestě do Chorvatska se nyní rozsvítila zase, dolil jsem 13 litrů, a svítí dál. + klíč a diagnostika motoru. V servisu smazali a po 60km opět. Znovu servis, a chyba nízký tlak adblue. Tak čekáme na servis a cenu. Jsem krásně měsíc po záruce. A dle mechaniků je t běžná závada. Prostě se tohle nepovedlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mě zatím perfektní, aktuálně najeto asi 83000km, adblue dolevám každých cca 5 až 8000km asi 9 - 13 litrů. Snažím se dolít hned jak to napíše, jo a vždy z pistole na pumpě. Při pomalé jízdě se staženým oknem slyším, jak to kape (nebo tak něco) do výfuku. Jinak zřejmě to přínos má velký (emise), tohle je můj první diesel, který vůbec není cítit

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...