Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výměna katalyzátoru


slatored

Recommended Posts

Dobrý den,

za týden jdu na STK s 13-ti letým(2007) Peugeotem 207 (1.4 diesel)  a přestože vždy prošel "bez ztráty kytičky", tentokrát očekávám, že už asi nastanou problémy.

Co se dělá, když neprojdu na emisích? Co když už bude zanesený katalyzátor? Nový stojí majlant a zvažuji, jestli dát tak velkou investici do 13 let starého auta.

Myslím si, že výměna bude možná dražší, než samotné auto.

Mohl by mi pls někdo poradit, jak v tom případě postupovat?

Děkuji předem za všechny rady!

JJ Plzeň

 

 

Upraveno uživatelem slatored
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí se dávat originálný katalyzátor, ale druhovýroba. Osobně jej mám na své 406 i u synova 106 a emise jsou bez problémů. Cena není tak závratná. Já jej kupoval na ebay. Mám značku BM Catalyst.

Upraveno uživatelem OK406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ani tak nejde o katalyzator. Jde o FAP filtr, pokud ho auto ma. To, jestli je zaplnen, to by auto melo hlasit. Da se taky pres origo diagnostiku zjistit mira zaplneni filtru, intervaly, jak casto regeneruje, kolik zbyva aditiva Eolys. Kolik to auto ma najeto a jake jizdy absolvuje ( prevazne mesto, delsi jizdy okresky, dalnice? ) to vse ovlivnuje zivotnost FAPu. Obecne se doporucuje pred emisema auto po radnem prohrati trochu protahnout ve vyssich otackach ostrejsi jizdou na nizsi rychlostni stupen, aby se vyfuk prohral a profouknul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež mam ten istý rok výroby  a motor 1,4 HDi a FAP filter nemám len katalyzátor. STk bez závad.a emisná kontrola podľa protokola: Dymivosť 0,0400 ,max otáčky-nafta 4870 ,Rozptyl hodnôt dymivosti 0,00300 , volnobehežné otáčky 740. To je opísané z protokolu spôsobilé bez závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

AK mozem poradit, tak si daj spravit vodikovu dekarbonizaciu motora. Absolvoval som to tento rok.

Moje auto Peugeot 207 rok 2008 1.4 VTi nepreslo emisnou kontrolou. Po absolvovani vodikovej dekarbonizacii auto preletelo ako nove EK nasledovne:

Hodnoty pred dekarbonizaciou:

Volnobeh 0.22
Zvysene 0.28

Limit 0.20

Po osetreni dekarbonizaciou:

Volnobeh 0.000
Zvysene 0.07

Limit 0.20

 

Takisto zlepsena spotreba a akceleracia. 👌

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slíbil jsem, že sem dám výsledek :

Auto na emisích prošlo "bez ztráty květinky" - všem díky za porady ! , ale mám problém s těmi brzdami.

Kotouče a destičky jsem už objednal, ale protože je problém i vzadu, myslel jsem si, že s opravou si vystačím sám.

Narazil jsem ale na problém, jak sundat brzdové bubny.

Musí se qůli tomu povolit ta středová matka, abych buben sundal?

(Li-ano, tak musím jít někam sehnat klíč 34-36 - to bude radost!)

A další věc, co tady čtu v diskuzi: Jsou prý tam nějaká stavítka, ty se po smontování seřídí samy, nebo jak na ně?

Není tu někde nějaký Návod pls?

Děkuji předem!

jj

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...