Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna vlnovce Peugeot 406 rv 2001


wice

Recommended Posts

Ahoj. Potřeboval bych radu od zkušenějších. Praskl mě vlnovec a "prdí to". V servisu mi řekli, že kvůli vlnovci musím vyměnit i cely přední díl včetně katalyzátoru cena je někde mezi 5 - 8 000 Kč + práce. To opravdu musím kvůli vlnovci kupovat celé nové? :( Jsem si naivně myslel, že se to nějak řízne a nasadí na stávající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, normalne se starej vlnovec urizne a navari se novej. Ten stoji 250-500Kc + nejaky montazni material - svorky, gumy zaveseni apod. a neco za praci. Do 1500 by ses mel v pohode vejit. Zkusil bych Spei servis vyfuky - Dukelská 92, Brno - Husovice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jak pospal @Ferry je opravdu běžný postup. Ale nedal jsi sem fotky ani jsi nenapsal že by jsi sám pod autem provedl průzkum škod. Takže ano pokud mají okolní trubky konce zdravé a použitelné pro svaření komponentů tak se dá postupovat jak píše Ferry  pokud jsou však okolní trubky zkorodované že by se vlnovec nedal přivařit tak se musí použít první metoda zmíněná v servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono @ozzy56 sám jsi dělal na autodílně tak výš jak to je s výfuky.  A na rovinu já když mi přijde oprava výfuku tak se snažím zákazníka také vmanévrovat do výměny kusu než abych to " lepil" a všelijak " látal"  protože ano čas jsou peníze pro mě i zákazníka. Jednoduchej příklad  novej kus vejfuku 1000 Kč  výměna toho kusu zabere hodinu  350 Kč jsme na 1350 Kč a když to budu lepit tak i kdyby hodinu a půl montáž demontáž toho kusu + hodina a půl vylepování děr  takže jsme na třech hodinách 1050 Kč + nějakej spotřební materiál 200 Kč a je tam rozdíl 50 Kč a za měsíc přijde znova a zase je tam díra a vy jste to špatně svařil ano ta díra tam fakt je ale je přesně za svárem a dohaduj se že tam ještě nebyla.  Jasně že pokud je to přístupný a dá se to zavařit tak není o čem ale pokud se to musí rozebírat aby jsi se k tomu dostal tak je jednodušší dát novej díl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, ozzy56 napsal:

pokud jsi byl v autoriz. servisu, tak ten nesvařuje, nepřipasuje atd., jen vymění díl za díl

Nevím , proč by autorizák nemohl něco zavařit , dělá se to u nás běžně a výměna celýho dílu je na řadě , až když už to nejde jinak a hlavně po dohodě se zákazníkem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, jarokare napsal:

Nevím , proč by autorizák nemohl něco zavařit , dělá se to u nás běžně a výměna celýho dílu je na řadě , až když už to nejde jinak a hlavně po dohodě se zákazníkem ...

pravda je, že jsem v autorizáku dlouho s opravou nebyl (mimo garančku kvůli štemplu),  s výfukem už vůbec, bo si to můžu udělat sám (jsem karosář), ale v dávných dobách se jen měnily výfukové díly--žádné svařování, nebo přizpůsobení z jiného auta atd., ale jak je z vašich komentů vidět, doba přitlačila i tam, což je gut...:)

tímto se omlouvám za špatnou informaci :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...