wice Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Ahoj. Potřeboval bych radu od zkušenějších. Praskl mě vlnovec a "prdí to". V servisu mi řekli, že kvůli vlnovci musím vyměnit i cely přední díl včetně katalyzátoru cena je někde mezi 5 - 8 000 Kč + práce. To opravdu musím kvůli vlnovci kupovat celé nové? Jsem si naivně myslel, že se to nějak řízne a nasadí na stávající. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 ne, normalne se starej vlnovec urizne a navari se novej. Ten stoji 250-500Kc + nejaky montazni material - svorky, gumy zaveseni apod. a neco za praci. Do 1500 by ses mel v pohode vejit. Zkusil bych Spei servis vyfuky - Dukelská 92, Brno - Husovice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wice Odesláno 10. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Ok děkuji za radu! Mě to příjde taky divný trošku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 To jak pospal @Ferry je opravdu běžný postup. Ale nedal jsi sem fotky ani jsi nenapsal že by jsi sám pod autem provedl průzkum škod. Takže ano pokud mají okolní trubky konce zdravé a použitelné pro svaření komponentů tak se dá postupovat jak píše Ferry pokud jsou však okolní trubky zkorodované že by se vlnovec nedal přivařit tak se musí použít první metoda zmíněná v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 @wice pokud jsi byl v autoriz. servisu, tak ten nesvařuje, nepřipasuje atd., jen vymění díl za díl..., musí dodržet předepsanou technologii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Ono @ozzy56 sám jsi dělal na autodílně tak výš jak to je s výfuky. A na rovinu já když mi přijde oprava výfuku tak se snažím zákazníka také vmanévrovat do výměny kusu než abych to " lepil" a všelijak " látal" protože ano čas jsou peníze pro mě i zákazníka. Jednoduchej příklad novej kus vejfuku 1000 Kč výměna toho kusu zabere hodinu 350 Kč jsme na 1350 Kč a když to budu lepit tak i kdyby hodinu a půl montáž demontáž toho kusu + hodina a půl vylepování děr takže jsme na třech hodinách 1050 Kč + nějakej spotřební materiál 200 Kč a je tam rozdíl 50 Kč a za měsíc přijde znova a zase je tam díra a vy jste to špatně svařil ano ta díra tam fakt je ale je přesně za svárem a dohaduj se že tam ještě nebyla. Jasně že pokud je to přístupný a dá se to zavařit tak není o čem ale pokud se to musí rozebírat aby jsi se k tomu dostal tak je jednodušší dát novej díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 před 1 hodinou, ozzy56 napsal: pokud jsi byl v autoriz. servisu, tak ten nesvařuje, nepřipasuje atd., jen vymění díl za díl Nevím , proč by autorizák nemohl něco zavařit , dělá se to u nás běžně a výměna celýho dílu je na řadě , až když už to nejde jinak a hlavně po dohodě se zákazníkem ... Karel ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Tak tak taky řešíme tyto věci klidně vařením ke spokojenosti obouch stran je přeci blbost dávat kat za 40-60 tisíc u auta v hodnotě 50, když to lze opravit za 2 tis.. Karel ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Jasně, u nějaké trubky/dílu za pár korun to vezmeš cely a vyhodis, ale u KATu za 35-50K ti to nikdo neprekousne a nezaplati, kdyz to bude u auta za podobnou cenu. A jenom co, tak pozor na kvalitu vlnovcu, za ty 2 kila je to většinou otřes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 před 1 hodinou, jarokare napsal: Nevím , proč by autorizák nemohl něco zavařit , dělá se to u nás běžně a výměna celýho dílu je na řadě , až když už to nejde jinak a hlavně po dohodě se zákazníkem ... pravda je, že jsem v autorizáku dlouho s opravou nebyl (mimo garančku kvůli štemplu), s výfukem už vůbec, bo si to můžu udělat sám (jsem karosář), ale v dávných dobách se jen měnily výfukové díly--žádné svařování, nebo přizpůsobení z jiného auta atd., ale jak je z vašich komentů vidět, doba přitlačila i tam, což je gut... tímto se omlouvám za špatnou informaci jarokare a ChouLu ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.