inoxing Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Jo, takhle to vypadá. A zkus to, co ti radí kolega. Akorad teda nevim, jak se tam dostateneš- mě nadadlo maximálně tekutou vazelínou s prodlouženou slámkou na roztřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Zkusím vše co jste psaly, díky všem...až vše vyměním a promažu, tak napíšu jestli je to ok. ať to můžou ti, co mají stejný problém udělat také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Ja by som tam teda prsty nestrkal keď mi bude niekto šľapať na spojku.... inoxing a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 @inoxing hele s tou spojkou máš asi pravdu. U RFN taky, původní spojka 6 nebo 8 pružin, nová LUK jen 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Valeo ma v podstate 4 pruziny jako Luk, ale v kazde pruzine je jeste vnitrni dalsi pruzina, takze dohromady 8. Luk uz nikdy vice, aspon na francouze ne. A to nejsem sam, co s tim ma problemy, mel... Stejny jak Dayco a Gates řemeny a kladky- u me skoncili. 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 9. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 Ještě než objednám ten pomocný spojkový válec...jsou tady skoro všechny stejné, jen jsou tam jiné značky spojek. To musí být přesně na spojku jaká je v autě? Já osobně mám Valeo, ale pomocný válec tady k valeu není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. srpen 2020 Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 @waldym Ne, ten spojkový váleček může být jakákoliv značka, ale ber z těch známých zn.- Valeo, Sachs, Trw atp. Ne, že by LUK byl špatný třeba u VW (tam problémy údajně nejsou), ale od určité doby to prostě není dobrý minimálně na těhle francouzech. Prej to vyrábí v Africe a od té doby je to takový. Nevim, "made in...." jsem na tom nenašel. Valeo spojka má made in France. Ale to nic neznamená, i Čína to udělá perfektní. Dayco/Gates rozvoďáky zase zvoní na volnoběh, řemeny užší o 1mm oproti Conti/Ina, noname ložiska, kladky po roce chrastí atd. Takže pozor na to... Cena srovnatelná a kvalita ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 9. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 Ok, takze vezmu asi ten trv...máte s tou výměnou někdo zkušenosti? Jak se to plní kapalinou a jakou? Nejsem žádný znalec aut. Takže blbé otázky a nnení k tomu potřeba i ten hlavní spojkový válec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. srpen 2020 Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 nádobka je společná s brzdama, takže kup brzdovou kapalinu v normě DOT 4 hlavní spojk. válec není třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 9. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2020 (upraveno) Ok díkes Upraveno 9. srpen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Tak jsem teď znova koukal ma fotku a na tom LUKu mám teda 2 pružiny v sobě, tudíž 8. Tak nevím. Nicméně zkusím nějaké rady co jste tu dali tazateli, třeba to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 10. srpen 2020 Sdílet Odesláno 10. srpen 2020 Myslíš u 2.0? Tam nevím jak je na tom LUK, tohle jsem porovnával u 1.6 (Valeo vs LUK). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 13. září 2021 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2021 Zdar, tak jsem tu spojku řešil nakonec až minulý týden, když jsem měnil olej a přišlo se na to, že je to tím gumovým těsněním, co je kolem ovládací páky...když se vyndá ven, pedál jde úplně nádherně, nic nevrže. Stříkly jsme na něj olej ve spreji a týden jsem jezdil jak s úplně novou spojkou, ale teď to zase začalo drhnout...dnes jsem prostříkal znovu, ale už to nejde tak krásně, jako předtím...napadlo mě celé to vyndat a jezdit bez té gumy..vadilo by to něčemu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.