Maxipes Odesláno 6. srpen 2020 Sdílet Odesláno 6. srpen 2020 Dobrý den, mam problém na Peugeotu 308, r.v. 2007, motor 1,6HDi, 80kw. Na STK byla naměřena zvýšená kouřivost emisí. Povolených je max 0,51 a naměřeno 1,3. Auto jede normálně, nic to nehlásí. Dal jsem lepší naftu, do ní čistič vstřiků a čistič DPF filtru. Zjištěny na STK chyby diagnostikou: P0100 Obvod A množství n.hmot.vzd., selhání funkce. Modus 3, ECU 7E8 P1351 Info není k dispozici. Modus 3, ECU 7E8 P1351 Info není k dispozici. Modus 7, ECU 7E8 P3008 Info není k dispozici. Modus 7, ECU 7E8 Co jsem našel na internetu, tak P0100 je váha vzduchu, P1351 je žhavení, P3008 je nadměrné množství vzduchu vyšší než nastavení. Můžete mě prosím někdo poradit co s tím? Mám vyndat a nechat vyčistit filtr pevných částic a zároveň vyměnit díl váhy vzduchu? Děkuji za jakoukoliv fundovanou radu.. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 6. srpen 2020 Sdílet Odesláno 6. srpen 2020 @Maxipes Ahoj, vítej na klubu. Neporadím Ti s Tvým problémem, tomu nerozumím. Ale prosím, příště alespoň nazvi vlákno výstižněji. "Pavel", to nikomu nic neřekne. Celé vlákno jsem Ti přesunul a přejmenoval. Ve volném čase, než Ti někdo fundovaně poradí, doporučuji si pročíst pravidla našeho fóra. Petr, moderátor brixtr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 7. srpen 2020 Sdílet Odesláno 7. srpen 2020 V prvni rade to chce kouknout na FAP filtr, protoze evidentne nedela to co ma. 1351 jsou zhavice. To s tim mnozstvim vzduchu muze byt sekly egr ventil nebo nekym zaslepeny, ridici jednotka pocita s urcitym mnozstvim spalin z egr a pokid je natvrdo zaslepeny nebo ucpany jde pres vahu vic vzduchu nez ma a zacne rvat, proto se upravuji mapy pri zsalepeni. Dalsi vec je, ze tyto motory strasne trpi na zasirani sani, dostava se tam trocha oleje pres turbo a se sazeni z egr vznika pekna cerna srajda, ktery ucpava postupne vstupy sani do valce. Nedavno jsem jednu 308 cistil, ale bez FAP neprosla na emisich.povolena 1.81 a namerena 2.03, auto bylo pred tim radne protazeno i technik se nekolikrat snazil vymest saze z katu a i presto nepomohlo, az po vycisteni sani kourivost 0.53 z limitu 1.81. U Tebe kdyz mas FAP pokud by fungocal spravne by to melo mit za nasledek jen prilis caste regenerace, takze tady bych zacal. Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 7. srpen 2020 Sdílet Odesláno 7. srpen 2020 Jestli ti to naměřilo kouřivost 1.3 tak ne že máš filt zanešenej,ty ho máš nejspíše děravej. Mě u P307 1.6 hdi 80kw s vykuchaným filtrem naměřili kouřivost 1.1-1,2........s novým filtrem 0.02. Kdyby jsi ho měl total zanešenej tak se ti auto zastaví a ani ho nenastartuješ protože přes něj žádné plyny nepůjdou. Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 7. srpen 2020 Sdílet Odesláno 7. srpen 2020 (upraveno) Vykuchanej FAP. Sehant funční FAP, vyměnit žhaviče a naplnit Eolys. Plus samozřejmě reset po téhle proceduře. Upraveno 8. srpen 2020 uživatelem inoxing Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxipes Odesláno 8. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Děkuji všem za rady V pondělí půjde ven a uvidíme v jakém je stavu..Funkční FAP mám zkusit sehnat na vrakáči, nebo je to riziko bez záruky, že bude v pořádku? Nový FAP je za cca 13tis.Kč.. A např. před polskou levnější značkou JMJ jsem četl někde varování. Jejich FAP prý testoval UAMK a neprošel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Já pochybuju, že za 13K je novej FAP, ale měl by to být original repas od výrobce. A neměl by být problém. Úplně novej FAP stojí kolem 40K. Do druhovýroby bych zde nešel. Ale možná ti zde někdo napíše, jaký má zkušenosti (špatný) s druhovýrobou. Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 o JMJ ještě někdo uvažuje? s FAPem to má pouze společný název za 13 bude repas a vůbec bych to neřešil.. máš většinou do konce životnosti auta vystaráno... Za mě nic jiného než origo či origo repas určitě ne.. zkušenosti jsou bohaté a né zrovna pro majitele šťastné Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. srpen 2020 Sdílet Odesláno 8. srpen 2020 Jý bych začal tím nejjednodušším, a to zajet k někomu na originální diagnostiku a umí s ní pracovat. Maxipes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.