Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P308 kouřivost


Maxipes

Recommended Posts

Dobrý den, mam problém na Peugeotu 308, r.v. 2007, motor 1,6HDi, 80kw.

Na STK byla naměřena zvýšená kouřivost emisí. Povolených je max 0,51 a naměřeno 1,3. Auto jede normálně, nic to nehlásí.

Dal jsem lepší naftu,  do ní čistič vstřiků a čistič DPF filtru.

Zjištěny na STK chyby diagnostikou:

P0100 Obvod A množství n.hmot.vzd., selhání funkce. Modus 3, ECU 7E8

P1351 Info není k dispozici. Modus 3, ECU 7E8

P1351 Info není k dispozici. Modus 7, ECU 7E8

P3008 Info není k dispozici. Modus 7, ECU 7E8

Co jsem našel na internetu, tak P0100 je váha vzduchu, P1351 je žhavení, P3008 je nadměrné množství vzduchu vyšší než nastavení.

Můžete mě prosím někdo poradit co s tím?

Mám vyndat a nechat vyčistit filtr pevných částic a zároveň vyměnit díl váhy vzduchu?

Děkuji za jakoukoliv fundovanou radu..

Pavel

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Péťa changed the title to P308 kouřivost

@Maxipes

Ahoj, vítej na klubu. Neporadím Ti s Tvým problémem, tomu nerozumím. Ale prosím, příště alespoň nazvi vlákno výstižněji. "Pavel", to nikomu nic neřekne. Celé vlákno jsem Ti přesunul a přejmenoval. Ve volném čase, než Ti někdo fundovaně poradí, doporučuji si pročíst pravidla našeho fóra.

Petr, moderátor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvni rade to chce kouknout na FAP filtr, protoze evidentne nedela to co ma. 1351 jsou zhavice.

To s tim mnozstvim vzduchu muze byt sekly egr ventil nebo nekym zaslepeny, ridici jednotka pocita s urcitym mnozstvim spalin z egr a pokid je natvrdo zaslepeny nebo ucpany jde pres vahu vic vzduchu nez ma a zacne rvat, proto se upravuji mapy pri zsalepeni. Dalsi vec je, ze tyto motory strasne trpi na zasirani sani, dostava se tam trocha oleje pres turbo a se sazeni z egr vznika pekna cerna srajda, ktery ucpava postupne vstupy sani do valce.

Nedavno jsem jednu 308 cistil, ale bez FAP neprosla na emisich.povolena 1.81 a namerena 2.03, auto bylo pred tim radne protazeno i technik se nekolikrat snazil vymest saze z katu a i presto nepomohlo, az po vycisteni sani kourivost 0.53 z limitu 1.81.

U Tebe kdyz mas FAP pokud by fungocal spravne by to melo mit za nasledek jen prilis caste regenerace, takze tady bych zacal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti to naměřilo kouřivost 1.3 tak ne že máš filt zanešenej,ty ho máš nejspíše děravej. Mě u P307 1.6 hdi 80kw s vykuchaným filtrem naměřili kouřivost 1.1-1,2........s novým filtrem 0.02. Kdyby jsi ho měl total zanešenej tak se ti auto zastaví a ani ho nenastartuješ protože přes něj žádné plyny nepůjdou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji všem za rady 😃👍 V pondělí půjde ven a uvidíme v jakém je stavu..Funkční FAP mám zkusit sehnat na vrakáči, nebo je to riziko bez záruky, že bude v pořádku?

Nový FAP je za cca 13tis.Kč.. A např. před polskou levnější  značkou JMJ jsem četl někde varování. Jejich FAP prý testoval UAMK a neprošel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o JMJ ještě někdo uvažuje? s FAPem to má pouze společný název :) za 13 bude repas a vůbec bych to neřešil.. máš většinou do konce životnosti auta vystaráno...

Za mě nic jiného než origo či origo repas určitě ne.. zkušenosti jsou bohaté a né zrovna pro majitele šťastné :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...