Mad Alien Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Ahoj, prosím o pomoc s následujícím. Přibližně před týdnem na mě auto křičelo, že má málo oleje. Na místní benzínce měli jeden jediný druh 5W30, takže jsem ho koupil a dolil. Po pár dnech, kdy jsem najel přibližně 100 km jsem dostal hlášku o nízkém tlaku oleje. Po otočením klíčku proběhne kontrola, hlásí to OIL OK. Po nastartování za 4 vteřiny naskočí chyba oil pressure too low a na přístrojové desce se rozsvítí olejnička a nápis STOP. Snažil jsem se zjistit co nejvíce informací, ale přeci jen automechanik nejsem. Takže co teď s tím: 1. Koupit olej TOTAL QUARTZ 9000 5W30. 2. Vyměnit olej a filtr - vyplachovat nebo ne? 3. Rovnou vyměnit i senzor tlaku oleje. 4. Když to nepomůže, tak jsem v pr.... Je postup správný? Můžete mi prosím poradit, kde je senzor (foto v příloze)? Mohu dojet s autem do servisu vzdáleného 15km? VIN VF3WU5FWC34125190. Za každý názor a radu budu velmi vděčný. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Senzor je na boku hlavy za vaccupumpou (viz obr.) , pokud si nejsi jistý , že motor maže , tak bych s tím nikam nejezdil . Nejdřív bych změřil tlak oleje , abych vyloučil čidlo , když to nebude mazat , tak kontrola filtru , jestli správně sedí a pak bych ještě kouknul do vany na sací koš a čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Alien Odesláno 4. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Super rychlá a jasná odpověď. Díky. Senzor je tedy jednovodičový. Je možný test senzoru: odpojit senzor, nastartovat, ťuknout vodičem na kostru jestli chyba na okamžik zmizí? Nemám v plánu to dělat, jen by mě zajímalo, zda je to možné. Tlak nezměřím, nemám čím. Takže výměna oleje a filtru a když to nepomůže, tak kontrola sacího koše a čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Spínací mez je 0,5bar, na to stačí manometr z pumpičky na kolo, pak závit podle spínače oleje (M16x1,5- bez záruky), nějaká hadice a sponky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Alien Odesláno 7. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2020 Tak mi dnes přišel filtr, olej a spínač. Bohužel, starý spínač vymontovat nemohu, protože potřebuji trubkový klíč s minimální hloubkou 40mm. Na gole mám 30mm. Zkoušel jsem klíč na svíčky, ale na spínač ho nenavléknu, jako by to byla 20. Myslel jsem, že svíčky jsou 21. Stranovým klíčem ani očkem se tam nedostanu. To bych musel odšroubovat ten bordel okolo (podle příspěvku od @jarokare vaccupumpu a to nevím, jestli mohu). Navíc nový spínač má jiný konektor. I když to by se už dalo nějak pořešit. Každopádně oba jsou rozpínací, takže test, na který jsem se ptal výše, by nefungoval. Zkusil jsem nastartovat bez zapojeného spínače, chyba nenaskočila. Samozřejmě. Měl jsem nastartováno max 10 vteřin a když jsem pak vylezl z auta, viděl jsem kolem slabý kouř. Nevím odkud to šlo. Mám z toho pocit, že se mi olej dostává do benzínu. Četl jsem, že 207 měly problém, že se na válcích používala nějaká papírová těsnění a ta se časem rozpadla. Proto se začala používat kovová, ale ty zase dřely rýhy do válců. Je to tak? Takže to vidím tak, že auto nechám odtáhnout do opravny a nechám je zhodnotit situaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Alien Odesláno 13. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2020 Tak už mám výsledek: olejové čerpadlo je v háji. Nové stojí 10 000 Kč. Našel bych si sám klidně nějaké bazarové, ale co jsem se díval tak jsou dva druhy a nevím, který mohu vzít pro P207 SW 1,6 88kW. Neprodává tu někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 To je VTi? Kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Alien Odesláno 22. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2020 Omlouvám se za pozdní odpověď. Byl jsem na dovolené. Najeto mám přibližně 130 000 km. Jestli to je VTi nebo THP nevím. Nevyznám se v tom. Pokud se nepletu, THP má turbo a přímé vstřikování. To bohužel v techničáku nenajdu. nenašel jsem tam ani údaj, zda je to EP3 nebo EP6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CallMeFoxie Odesláno 22. srpen 2020 Sdílet Odesláno 22. srpen 2020 To je jednoduche, kolik platis na pojisteni? 1.6VTi je 88kW/120HP, THP je vykonnejsi s 165 ponikama. V technicaku bude vykon urcite uvedeny Jinak me VTi zere dost oleje, jeste zkusim jinou znacku a uvidime (cca tech manualovych 0.5l/1000km, ted tam je mix vsech moznych znacek -- vse 5W30, pac mi to zaclo hlasit asi 1000km od domova na dovolene). Kupodivu predchozi majitel s tim problem nemel, ale kdovi, co tam lili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 22. srpen 2020 Sdílet Odesláno 22. srpen 2020 Jakej je motor se snad dá rozklíčovat z VINka nebo jestli se pletu a dělám to celou dobu blbě tak mě opravte. Ale v životě by mě nenapadlo zjišťovat jakej je motor v autě pod toho kolik se platí povinné ručení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. srpen 2020 Sdílet Odesláno 22. srpen 2020 před 29 minutami, CallMeFoxie napsal: Jinak me VTi zere dost oleje, jeste zkusim jinou znacku a uvidime Značku...tím myslíš značku oleje, nebo specifikace oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CallMeFoxie Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 8 hours ago, Vena garážmistr said: Jakej je motor se snad dá rozklíčovat z VINka nebo jestli se pletu a dělám to celou dobu blbě tak mě opravte. Ale v životě by mě nenapadlo zjišťovat jakej je motor v autě pod toho kolik se platí povinné ručení. To byl vtip :). Ale třeba cenu pojištění ti z hlavy řeknu, VIN fakt ne 8 hours ago, vagi said: Značku...tím myslíš značku oleje, nebo specifikace oleje? Značku. Nic jinýho než 5W30 tam lit nechci, podle fór co lidi zkoušeli 10W40 tak se ucpavaly liftery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Alien Odesláno 23. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 Podle techničáku mám 88kW. Takže jestli je správně 1 kW = 1,36 HP, tak mám 120 koní. Tedy VTi. Je správné čerpadlo PIERBURG 7.07919.33.0? Například toto by podle aplikace mělo být správně: https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/olejove-cerpadlo/pierburg/7-07919-33-0/11043413 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 před 11 hodinami, CallMeFoxie napsal: Nic jinýho než 5W30 tam lit nechci, podle fór co lidi zkoušeli 10W40 tak se ucpavaly liftery. Jako že by 10W40 ucpávala filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 V motoru je toho víc, než jen olej a filtr Liftery jsou zdvihátka ventilů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 Pořád nechápu, jak může 10W40 něco v motoru ucpat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 Jó, to já nevím. Možná, že se to nějak hůř maže a zapeče se to? VTi stejně nepomůže ani svěcená voda, natož 10W40 Ale ještěže ty motory jsou. Alespoň je všude dost karosářských dílů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. srpen 2020 Sdílet Odesláno 23. srpen 2020 ja si matne pamatuju ze to total ineo 5w30 ecs bylo spesl vyvinute tak ze minimalizuje karbon efekt v motoru a" popilek "ve vyfuku ,presne termity ted po mne nechtejte ale kdesi k tomu byl spesl technick list Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 24. srpen 2020 Sdílet Odesláno 24. srpen 2020 Koukám, ty VTi mají problémy jak přes kopírák. Mě to od 40.000 začalo brát více oleje, od 100.000 by to chtělo přetěsnit ventily. Ten motor je hodně povedená konstrukce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 11. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2020 V 4. 8. 2020 at 21:03, Mad Alien napsal: Ahoj, prosím o pomoc s následujícím. Přibližně před týdnem na mě auto křičelo, že má málo oleje. Na místní benzínce měli jeden jediný druh 5W30, takže jsem ho koupil a dolil. Po pár dnech, kdy jsem najel přibližně 100 km jsem dostal hlášku o nízkém tlaku oleje. Po otočením klíčku proběhne kontrola, hlásí to OIL OK. Po nastartování za 4 vteřiny naskočí chyba oil pressure too low a na přístrojové desce se rozsvítí olejnička a nápis STOP. Snažil jsem se zjistit co nejvíce informací, ale přeci jen automechanik nejsem. Takže co teď s tím: 1. Koupit olej TOTAL QUARTZ 9000 5W30. 2. Vyměnit olej a filtr - vyplachovat nebo ne? 3. Rovnou vyměnit i senzor tlaku oleje. 4. Když to nepomůže, tak jsem v pr.... Je postup správný? Můžete mi prosím poradit, kde je senzor (foto v příloze)? Mohu dojet s autem do servisu vzdáleného 15km? VIN VF3WU5FWC34125190. Za každý názor a radu budu velmi vděčný. Děkuji Při pohledu na ten motor bych tipoval 250 tis. najeto. Já mám přes 150 tis na 1,4 Vti a a motor je krásně čistej, co prosakovalo- viz moje nové téma to jsem dal přetěsnit. Kryt svodů čistej, nerezavej. Chaladící kapalinu mám taky čistou- pravidekně měněnou. Co s tím předchozí majitel asi vyváděl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.