dr_haus Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Ahoj mám Peugeot 3008 1.6 HDI 80 KW 2009 Po nastartování dokud je motor studený, tak auto jede jak má, jak se motor ohřeje ztrácí výkon. V Peugeotu to bylo asi 2 týdny a řekli že neví co stím.... Jediná chyba co vyskočí je P0100 - váha vzduchu. Teplota nasávaného vzduchu při zátěží je kolem 100 °C ??? Jakou máte teplotu nasávaného vzduchu u tohoto motoru ? Váha vzduchu nová, dpf nové, snímače tlaku a teploty nové... Někdo nějaká rada ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Nejsem "odporník", ale jestli do motoru opravdu fičí 100°C fén, tak se nedivím, že se mu nechce jet Neměl by tam být mezichladič (intercooler), který to zchladí? Spíš si myslím, že tam takhle teplý vzduch nejde a lžou ty čidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Jediný co mě napadá že ani to co je nové nemusí být zákonitě v pořádku. Zkus jiný servis aby to pořádně prošli diagnostikou a udělali i test " live " dat co to bude hlásit. Myslím si stejně jako MJ že budou kecat čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 (upraveno) Predpokladam, ze mas motor 9HZ. Pokud ano, tak druhe teplotni cidlo je za mezichladicem v telese klapky sani. Jsou tam v ni 2 cidla, jedno meri tlak a druhe teplotu. Tim jen chci rict, ze kdo vi, ze ktereho cidla to ctou. Z toho druheho cidla by mel jit zmerit odpor a podle tabulek bys mel byt schopen najit teplotu, jakou ukazuje. Upraveno 3. srpen 2020 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr_haus Odesláno 4. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 před 17 hodinami, MJSytic napsal: Nejsem "odporník", ale jestli do motoru opravdu fičí 100°C fén, tak se nedivím, že se mu nechce jet Neměl by tam být mezichladič (intercooler), který to zchladí? Spíš si myslím, že tam takhle teplý vzduch nejde a lžou ty čidla Intercooler tam je, dokonce jsme zkoušeli vyměnit za nový jestli není někde přicpaný a žádná změna. Čidla na teplotu nasávaného vzduchu by tam měli být 2 a to jedno ve váze vzduchu a 2. za chladičem vzduchu - obě jsou nové a hodnoty ukazují pořád stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr_haus Odesláno 4. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 před 11 hodinami, HonzaC2 napsal: Predpokladam, ze mas motor 9HZ. Pokud ano, tak druhe teplotni cidlo je za mezichladicem v telese klapky sani. Jsou tam v ni 2 cidla, jedno meri tlak a druhe teplotu. Tim jen chci rict, ze kdo vi, ze ktereho cidla to ctou. Z toho druheho cidla by mel jit zmerit odpor a podle tabulek bys mel byt schopen najit teplotu, jakou ukazuje. Ano mám. Snímač teploty i váha vzduchu je taky nová.. Hodnoty na live diagnostice byli stejný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr_haus Odesláno 4. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Zajímalo by mě kolik naměříte live hodnoty vy na 1.6 HDI ? Konkrétně teplotu nasávaného vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 A jaké jsi naměřil ty? Píšeš, že byly stejný, ale nepíšeš hodnotu. Jestli to bylo kolem těch 100°C tak je to dle mého názoru nesmysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr_haus Odesláno 4. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 (upraveno) Myslel jsem že před výměnou čidel i po výměně že byli stejný. Nyní jsem projížděl s diagnostikou a teplota byla při svižnejší jízdě mezi 90 - 100 stupnu... Upraveno 4. srpen 2020 uživatelem MJSytic po sobě následující příspěvky se necitují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Jestli je v těch trubkách opravdu takhle horký vzduchu a není to jen nesmyslná hodnota čidel, tak to musí někde přisávat Kdy se ta chyba objevila? Píšeš, že máš nový FAP a vše kolem něj - jak je to dlouho a kdo to měnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Jestli je ta teplota měřená na výstupu z turba , tak při větším zatížení bych 100st neviděl tak drasticky , ono to turbo taky trochu topí , ale nevím , proč řešíte teplotu , když závada P0100 se týká množství vzduchu , který proteče váhou (u týhle závady je nad limitem) , takže bych spíš hledal únik stlačenýho vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 Jsem myslel, že to měří vzduch, který jde do motoru. Z turba by to mělo jít do mezichladiče a z něj do motoru ne? Ale je fakt, že kde ty čidla jsou netuším Ale váha vzduchu je u filtr boxu, to vím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 A mění se vůbec hodnoty z těch čidel od nastartování studeného motoru až do provozní teploty? A nezmění se třeba skokově? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 před 2 hodinami, MJSytic napsal: Ale je fakt, že kde ty čidla jsou netuším Tady , jedno je přímo v průtokoměru (tam je blbost , aby to měřilo 100°C) a druhý za IC (tam si myslím , že 100°C v zátěži je normální) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.