Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HanysR 508 SW GT 1.6 PureTech 225


Návštěvník

Recommended Posts

Návštěvník

No do toho já tak nevidím, jsem jen prostý uživatel kterému nezbývá nic jiného než věřit oficiálním zdrojům. Je ale pravda, že českou servisní knížku jsem ještě nestudoval co je napsáno tam. I když... Motoru je jedno jestli je v CZ nebo F takže by to mělo být stejné. No ještě se budu muset informovat jak to vlastně je. Jak jsem koupil, tak prodávám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Díky žes mi to napsal polopaticky 🤣 V tomhle se se mnou musí opatrně 😃 Co jsem tady už přečetl většinu rad zkušených, tak už mám domluvenou výměnu po cca 3 tisících jak jsem psal, potom tak co 10 a k tomu do nádrže 100 oktan. Pak by snad mohlo být vše ok pokud nebudu mít vyloženě smůlu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@slimboyJaký olej doporučuješ na ten Puretech 225 až mne nebude mít na starost autorizák? Co lepšího než Total? Mobil F1 ESP? 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem aku normu stanovil vyrobca pre olej, ale aj ten Mobil 1 ESP je pre tento motor podla mna len tak tak. Je to preplnany motor s vysokym litrovym vykonom a teda predokladam, ze bude olej viac teplotne zatazovat. Z tohto dovodu by som ako zaklad volil olej splnajuci normu ACEA A3/B4 s viskozitou 5W-40 a v pripade castejsieho vyssieho zatazenia (nemecke dialnice bez rychlostneho limitu) rovno 5W-50.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, HanysR napsal:

Díky žes mi to napsal polopaticky 🤣 V tomhle se se mnou musí opatrně 😃 Co jsem tady už přečetl většinu rad zkušených, tak už mám domluvenou výměnu po cca 3 tisících jak jsem psal, potom tak co 10 a k tomu do nádrže 100 oktan. Pak by snad mohlo být vše ok pokud nebudu mít vyloženě smůlu. 

Po třech? U každého nového jsem šel max na 1500km 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Po 1500? Až tak jo? No je to vcelku jedno už. Co jsem tady četl názor většiny tak ten průměr byl vesměs mezi dvěmi, třemi tisíci. Nechápu jak může být první interval 30 tisíc. To je naprosté šílenství 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@slimboy A kde prosím zjistím tu normu? Při první výměně v Peugeot dle oleje co tam dají? Koukal jsem na nějaký vyhledávač na Mobil nebo Total stránkách a moc jsem nepochodil. Je pravda že moc času jsem tomu zatím nevěnoval protože to není aktuální. 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Předpis výrobce zní jasně - norma = ekovodička.

Pokud auto nemá GPF filtr, šel bych cestou, jako @slimboya dal kvalitní (PAO, ESTER) olej s ACEA A3, ten motor si zaslouží kvalitní mazání :super

S filtrem GPF bych dal kvalitní olej ACEA C3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Já se obávám, že u nových aut požaduje Peugeot buď PSA B71 2312, případně PSA B71 2290, takže víme, co za vodičky to jsou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Dle mého to filtr má protože změnili snad v prvním roce Euro. Teď nevím z jakého na jaké. Myslím že na 6.3 ale nejsem si jistý protože tohle mne nikdy nezajímalo. Takže u oleje se držet normy PSA B71 2290. A norma 2296 spadá do 2290 nebo je to zase něco jiného? 😅

Motul 8100 x-cess 5w-40

Motul 300V 5w-40

Total 9000 5w-40

?

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pokud máš filtr, tak bych se držel normy ACEA C3, kam nespadá norma PSA B71 2296 (ta je vždy ACEA A3)

Tebou jmenované jsou dobré, Motul 300V špička, nicméně nejsou vhodné pro auta s filtrem.

Tam bych volil (bez PSA normy) například:

https://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=220

http://www.ravenol.cz/katalog/47-ravenol-vmo-5w-40

https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-NORMY-BMW-C145/BMW-LL-04-C175/SUNOCO-Synturo-Xenon-5W-40-5L-P131/

https://www.eneos.cz/eneos-sustina-5w40-api-sn-acea-c3-a3-b4/

https://www.znackoveoleje.cz/Amsoil-European-Car-Formula-5W-40-Improved-ESP-Synthetic-Motor-Oil-0-946-l-d2302.htm

případně vím o dvou 5W50 s ACEA C3

https://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w50

nebo u nás pravděpodobně nesehnatelný https://www.rowe-oil.de/shop/produkte/hightec-multi-formula-sae-5w-50-20148-0010-03

Nebo dodržet normu PSA B71 2290 a tam nedoporučím nic jiného, než Mobil1 ESP 5W30. A ten bych měnil opravdu brzy, jelikož teplotně bude dost namáhán.

 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...