akembastara Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 (upraveno) Zdravím.Většinu odpovědí jsem zde na foru našel ale potřeboval bych poradit. náš p307sw 79kw rok 2003 nechce jet. uplně dole u motoru je elektromagnetický ventil. Pokud dvě hadičky do něj vedoucí spojím auto jede jak má ale po delší jízdě spadne auto do nouzáku. dal jsem tedy nový ten elektromagnetický ventil ale zdá se že nepomohlo po správném zapojení auto nejede.Nevíte kde by mohl být problém? Upraveno 29. červenec 2020 uživatelem akembastara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 přesunuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 musis merat podtlak najprv na vstupe do ventilu to bude cca -0.8 baru a potom na vystupe ventila cize ta hadicka co ide na banku turba tam po nastartovani by malo byt cca -0.6 baru alebo este jeden sposob po nastartovani ti musi tu tycku na turbe potiahnut na max,nesmie ist rukou uz dotlacit pokial ju nepotiahne tak ostane v turbe otvoreny obtokovy ventil a turbo sa nemoze poriadne roztocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 29. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 na hadičce (vstup do ventilu)podtlak je ale na výstupu nic. je možné že by do konektoru nešel proud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 (upraveno) ano je to mozne pozri najprv na diag v live parametroch na elektromagneticky ventil turba po nastartovani tam musi byt nejaka hodnota v percentach vecsinou okolo 80 percent pozri aj chybove kody ci nehlasi chybu toho ventila ak to bude ok ,musis merat tie dva draty na ventile skusackou najlepsie diodovou pretoze je rychla jeden drat je napajaci +12 volt z bsm jednotky z poistkovy ten merias oproti kostre auta skusacka zasvieti a ten druhy je ovladaci kabel od RJ motora je na nom PWM regulacia ked tam prilozis skusacku oproti plus polu baterky auta musi skusacka rychle blikat tiez musis dat pozor ako zapojis na ventil hadicky VAC- je privod vakua a OUT -je uz vystupna hadicka na banku turba cize v tej hadicke co mas podtlak musi byt na VAC a v tej co podtlak neni tak na OUT Upraveno 29. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 29. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 díky moc zítra zkusím zda je tedy konetor v pořádku na dia se bohužel nedostanu. Náhodou nevíš který drát je který? jeden je žlutý a druhý šedý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 (upraveno) bez schemy neviem ,ale to netreba nastartuj konektor nechaj zapojeny jeden pol skusacky da na minus pol alebo kostru raz sa napichnes na jeden kabel ihlou a raz na druhy ak ani jeden kabel nezasvieti je zly napajaci kabel ak je vsetko ok tak napajaci kabel bude trochu akoby blikat ale viac svietit koli rychlemu spinaniu a rozpinaniu ventila a ten ovladaci bude zretelnjsie blikat ten tam rychlo pripina a odpina kostru vkuse dookola na ten ventil ,ak budu oba kable iba svietit tak je zly ovladaci kabel ak rozpojis konektor a nastartujes tak hned ti naskoci hlaska porucha ventilu takze takto to neni dobre merat lebo to moze zablokovat ovladanie ventilu a nezmeras nic pomohla by diag ale tu nemas len tou ihlou nikde neskrtni o kostru ,vyrazis poistku v horsom pripade odpalis koncovy stupen v RJ motora ktory ovlada ten ventil dobra je skusacka co so rovno napichnes na kabel cez izolaciu Upraveno 29. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 (upraveno) skusil som tu ledkovu skusacku a bohuzial(sry)pomala nestiha zachytit ten jav v reale ti bude iba svietit na oboch kabloch ale nahral som ti to osciloskopom aby si to videl na napajacom bude 12 volt len tam je drobny sum od spinania ventilu a na ovladacom kabli ako to zopne kostru vtedy je to meddzera medzi dvoma impulzami na displeji a ked kostru rozopne tak je to ten impulz smerom nahor na disple Upraveno 30. červenec 2020 uživatelem krtek 2 jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 29. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 Tak mi to nedalo a zkusil jsem to a ano oba dráty svítí. Ale turbo furt nic. Kontrolka motoru je zhasla a v nouzaku to nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 ak je konektor napojeny tak budu oba kable svietit aj ked bude ovladaci kabel spatny pretoze tych 12 volt z napajacieho kablu prejde cez cievku ventila na ten ovladaci takze nemas istotu ,bud osciloskop to je istota ale to neni vsade alebo rozpoj konektor a meraj tak ale neviem ci to RJ motora neodstavi po rozpojeni ak neodstavi a ovladaci kabel bude svietit na skusacke oproti pluspolu baterky tak teoreticky ok napajaci uz nemusis merat ten uz vies ze je ok inak by skusacka nesvietila vobec oproti kostre \ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 29. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 Tak jsem vše odskoušel a turbo jede jen když ty hadičky propojím. pokud vytahnu konektor tak auto okamžitě spadne do nouzového režimu.Zítra zkusím jiný el.mag.ventil. všechny hadičky jsem prošel a žádná prosklá a podtlak nikde neutíká. pokud tomu dobře rozumím tak když nastartuju ventil by měl propojit VAC+Out a tím zavřít obtok turba?zkusím tedy jiný ventil zda min eposlaly vadný a odpoledne s tím zajeduna diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2020 Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 (upraveno) ano principialne prepoji cestu medzi VAC a Out ale regulaciou ,cize ak na diag uvidis vysoku hodnotu v percentach napr(80 percent) tak ta cesta je otvorena skoro naplno (vtedy pusta velky podtlak a to zavrie obtok turba) ak na diag budu male percenta napr (20percent) tak ta cesta je otvorena len ciastocne (pusta maly podtlak vtedy sa obtokovy ventil pootvori )tym sa vlastne reguluje podtlak na tu banku turba cize obtokovy ventil v turbe ventil si mozes vyskusat na baterke ,pripojis jeho vyvody na plus a minus vtedy zopne naplno ak odpojis vyvody tak sa ventil zavrie pokial po odpojeni konektoru auto padlo do nudzaku tak RJ motora ten ventil vidi a zrejme aj ovlada ,nemal by byt preruseny ovladaci kabel do RJ motora urcite by som zmeral podtlak na vstupe do ventila ,mal by byt -0.8 baru ,ak su niekde straty napr volna alebo predreta hadicka alebo prasknuty zasobnik podtlaku budu straty na vstupe cize zakonite aj na vystupe do banky turba a tiez pozrel na diag na kolko percent po nastartovani ho otvara malo by ho otvorit takmer naplno(cize obtok na turbe plne zatvoreny) cca 80 percent Upraveno 30. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 30. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 Tak po příjezdu přítelkyně s diagnostiky máme závady: Snímač tlaku A-Vadný ( nebo špatný konektor/kabel) vadný vstřik na 2.a 4.válci lambdasonda katalizátoru (sporadická závada) Vyndat clej svazek kabelů k ventilům je asi peklo že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2020 Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 (upraveno) ten snimac tlaku ( predpokladam ze v sani a nie tlaku nafty)moze byt uz len dosledok pretoze turbo netaha to musis pozerat v live parametroch na diag ci tam ukazuje nejaku hodnotu alebo nic alebo z je velky rozdiel medzi pozadovanym a realnym tlakom musi ti po nastartovani potiahnut tycku na turbe na max inak nebude turbo fachat ako ma zmeraj ten podtlak na hadicke VAC ,prstom nezistis ci je tam -0.8 baru alebo -0.4 chapes? Upraveno 30. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akembastara Odesláno 30. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 Je tam 0,7 a nějaký drobný ale na ventilů na out není nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2020 Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 (upraveno) vstupny podtlak ok treba diag pozriet na kolko percent ho RJ motora otvara po nastartovani ventil vyber a skus ho zopnut na baterke alebo doma ak mas nejaky zdroj 12v , plus na jeden pin a minus na druhy pin Upraveno 30. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2020 Sdílet Odesláno 30. červenec 2020 (upraveno) na VAC ventilu napichni hadicku, OUT zaslep prstom a ustami rob podtlak v hadicke , ked je ventil bez stavy bude ti to podsavat cez filter na ventile ak na neho privedies stavu ventil sa zavrie voci filtru a udrzi to podtlak aspon ten moj tak funguje autobateriu nedoporucujem ,pretoze je to silny zdroj amper a ten konektor na ventile je uzky a kontakty su utopene ak tymi svojimi kablikami skrtnes o seba tak ti zhoria radsej nejake trafko na 12 volt co da max 1.5 ampera tam nehrozi nic ked nemas regulovatelny zdroj ,mozno to utiahne aj 9 voltova baterka z multimetra Upraveno 30. červenec 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.