bubelajko Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 Zdravím, už jsem celkem bezradný Peugeot 807 2,2 Hdi rv.2003, najeto 180. Při jízdě do kopce, když se snazim udržet konstantni rychlost ( vetsinou tempomat) rozsviti se antipolution fault. Sviti kontrolka motoru a vypne turbo, po vypnutí motoru a dalsim nastartovani (auto musi stat aspon 15 min) jede normálně, ale kontrolka motoru stale sviti a diaplej stale vypisuje antip.... Po nekolika nastartovani zavada zhasne, kdyz jedu do kopce pod plynem tak jede normálně. Podtlakove hadice ok, hadice k turbu ok, elektomagneticke podtlaky jsem jeden po druhem prehodozoval za novy, vymenil jsem obtok na turbu, vymenil jsem ty dve klapky na sání problem stale pretrvava. Diagnostika píše vysoký plnici tlak na turbu, a ze dochazi mocovina do fapu. Nemel nekdo stejny problém. Budu vděčen za napady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. červenec 2020 Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 (upraveno) Tak zkus baňku swirl ventilu , většinou v ní praskne membrána a utíká tudy podtlak , pak nemůže být regulovaný turbo Jo a ve FAPu nedochází močovina , ale aditivum , je potřeba dolít a nastavit diagnostikou Upraveno 29. červenec 2020 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubelajko Odesláno 29. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2020 Dík za tip, zkusim ho prehodit z druhého a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubelajko Odesláno 6. srpen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2020 Tak dekuji za tip, vyměněno a auto jede jak za mlada. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.