Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoký plnící tlak turba


bubelajko

Recommended Posts

Zdravím, už jsem celkem bezradný Peugeot 807 2,2 Hdi rv.2003, najeto 180. Při jízdě do kopce, když se snazim udržet konstantni rychlost ( vetsinou tempomat) rozsviti se antipolution fault. Sviti kontrolka motoru a vypne turbo, po vypnutí motoru a dalsim nastartovani (auto musi stat aspon 15 min) jede normálně, ale kontrolka motoru stale sviti a diaplej stale vypisuje antip.... Po nekolika nastartovani zavada zhasne, kdyz jedu do kopce pod plynem tak jede normálně. Podtlakove hadice ok, hadice k turbu ok, elektomagneticke podtlaky jsem jeden po druhem prehodozoval za novy, vymenil jsem obtok na turbu, vymenil jsem ty dve klapky na sání problem stale pretrvava. Diagnostika píše vysoký plnici tlak na turbu, a ze dochazi mocovina do fapu. Nemel nekdo stejny problém. Budu vděčen za napady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zkus baňku swirl ventilu , většinou v ní praskne membrána a utíká tudy podtlak , pak nemůže být regulovaný turbo

4HW.png

Jo a ve FAPu nedochází močovina , ale aditivum , je potřeba dolít a nastavit diagnostikou 

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...