Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

3008 SUV 2.0Hdi,AHX, protocena vacka vyfuku


Tuldous

Recommended Posts

Ahoj všem, vznikl mi problém v motoru 2,0 HDI, 190tis. Na motoru prasklo těsnění pod hlavou, dal jsem jej tedy ke slušnému opravci motorů PSA. Motor musel ven nechala se zbrousit hlava, samozrejme tlakovka,  nové těsnění nové rozvody nová pumpa atd… Po najetí zhruba 500 kilometrů se protočila na Vacka na výfuku, a to na 3.valci u jednoho ventilu.Byly meneny vsechny voditka, ventily byly ok.  V důsledku toho praskl rozvodový řemen a praskla všechna vahadla ventilů(16). 
Jeste zvlastnost... behem tech 500 kilometru nekolikrat zene chciplo auto jen tak... a po te slo ihned natocit. Do vymeny tesneni bylo auto bez zavad, zcela funkcni. 
Nemate s touto zavadou nekdo zkusenosti. Jen pro info... vysotlak. cerpadlo zde nebezi pres unasec jako RHR. Je to jinak resene. 
Diky Martin. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 28. 7. 2020 at 18:56, ChouLu napsal:

Vymen medhanika... Pokud nevi ani tuto základní věc u těchto motorů jako že je časované čerpadlo tak to nikdy nemůže udělat pořádně... 

Musim se vratit k tomu. Nastaveni. Opravdu se u tohoto motoru AHX cerpadlo podle motoru nenastavuje. Je to overeno u 2 mechaniku(muj a jiny motorar) a hlavne u dvou mechaniku co delaji jen elektroniku v autech. 
Tady kluci, overte nejdriv nez napisete nejakou zavadejici odpoved. 
Na vacce je miniprevodovka a na tuto nasazene cerpadlo- casovani neni potreba- nedela se.  Dela si ho rid. jednotka motoru sama. Overeno. 

Upraveno uživatelem Tuldous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Tuldous napsal:

Tady kluci, overte nejdriv nez napisete nejakou zavadejici odpoved

Myslíš , že nám zaměstnavatel platí školení u Peugeota jenom ze srandy ? Že jsem neviděl pár řemenů ohoblovanejch z důvodu špatně nastavenýho (nenastavenýho) čerpadla u tohohle motoru ? Ale jak myslíš , máš svoji pravdu (a hlavně ověřenou) a hádat se s tebou nebudu , z toho už jsem vyrostl ... 

Jenom prosím nepiš , že píšeme zavádějící odpovědi . A zeptej se mechaniků , proč jsou na tom ozubeným kole a těle čerpadla značky .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj.. tak se vsem velice omlouvam! . sypu si popel na hlavu, klanim se, vzdavam holt, beru zpet ... 

Meli jste pravdu. A vlastne diky vam a tomu, ze jsem si tu postezoval “at nepodavate zavadejici informace” jsem znovu vydrazdil k akci mechanika.  Celou dobu rikal, ze zna dusledek... ale nevedel proc to nastalo. Uvazovali jsme uz i o druhem motoru, ale myslim ze byto bylo prd platne, protoze by zase nenastavil cerpadlo. 
Zjistil si postup nastaveni AHX (u Citrouse).. od te doby mam 2,5 tis. bez problemu. 
Jeste jednou diky!  “za kopance”, protože to mi zachranilo spoustu trablů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...