Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Proražená pneumatika


Danny308

Recommended Posts

Ahoj, asi je to banalita, ale radši se zeptám. Dneska se mi povedlo blbým manévrem prorazit o obrubník pravou zadní pneumatiku. Okamžitě šel vzduch ven a musel jsem dávat rezervu.

Teď řeším, co dál. Je z boku gumy  cca 4cm diíra, takže oprava asi je blbost? A jestli mám kupovat novou pneu, tak bude vhodné vzít rovnou dvě? Na ty gumy jezdím 4. sezónu a mají najeto cca 35 tisíc km, mají vzorek tak 3mm, ale ještě myslím něco vydrží.

Poradíte nejlepší řešení? Předem díky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takhle pokud by to byla pneu která by měla najeto pár set max. pár tisíc km tak bych se pokusil tu pneu zachránit. Ale pneu která má přes 30 000 km nemá cenu abys ji zachraňoval vyhoď ji do šmelce a kup jeden pár nových a víc neřeš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svojí blbostí jsem si kdysi prorazil fungl novou měla najeto do 100 km. Odvezl jsem to gumaři který mi to obouval a říkám jestli s tím něco dokáže udělat byla v tom díra přes 3 cm normálně jí zul z ráfku a zevnitř i zvenčí to podložil flastrem a zmáčknul to mezi ty nahřejvací plotny na lepení duší pomalu to zapejkal asi dva dny a pak to zvenčí trochu obrousil a obul to tím flastrem dovnitř aby to nebylo vidět a světe div se na tý pneu jsem najezdil přes 30 000 km byla teda celou dobu na zadní ose ale fungovalo to.  Netvrdím že to každej gumař umí a že si každej troufne to udělat ale opravit se to dá. Bylo to někdy v roce 2006 - 2007 a jezdilo to na berlingu. Dneska bych se na to asi taky vyprdnul ale kdo z gumařů umí zavařit pneumatiku na traktor nebo stavební mašinu to zvládne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestoji to za to riziko. Moze to byt akokolvek kvalitne opravene, ale riziko tam je. Opravena bocnica nepovoli v meste pri 50 km/h, ale moze povolit pri nalozenom aute (rodina) niekde v dialnicnej zakrute pri 130 km/h. Stoji to za tych par usetrenych korun za dve nove gumy? Mne nie a to ani keby to bola uplne nova pneu, nieto este takato pred koncom zivotnosti. Raz som zazil, ze mi roztrhlo gumu na dialnici, ale len pri 110 km/h (nezdal sa mi ten zvuk auta, tak som dal nohu z plynu a spomaloval). Nastastie sa nic nestalo, ale urcite taky zazitok nikomu neprajem.

Upraveno uživatelem slimboy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v naší firmě, kde byla i profi gumárna, vulkanizační lis samozřejmě byl, dá se to udělat jak píše Vena, ale smysl to mělo jen u zánovní pneu a tu dát do rezervy, navíc se do takové gumy hned dávala duše..., samozřejmě kolo pak opatrně použít jen jako dojezdovku domů, ale dělali jsme to v době, kdy pneu na Š120 stála 600 korun a makali na ni týden..., dnes to myslím fakt nemá smysl, leda ji použít na nějaký domácí vlek za traktor...:myslim

jinak vulkanizovat průraz v běhounu není problém a běžně se to dělalo, ale v bočnici dostává pneumatika zabrat nejvíce, takže tam flek ani dlouho nevydrží :roker

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...