Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Obytnak peugeot


Fruktis

Recommended Posts

Sice je to starší kousek, ale vypadá fakt dobře a mezi karavaňáky je dost silná skupina takových, co budou chtít na své cesty právě ten klasický a spolehlivý 2,5 TD, který v případě problémů opraví jednoduše a za pár babek v kdejaké stodole. Ne každý holt musí cestovat v novém bydlíku za 1,5 milionu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš sice pravdu ale to auto bude mít dost zásadní problém a to emisní plaketu. A při téhle velikosti nejspíš i mýto nejsem si jistý jestli je to v Maďarsku nebo v Itálii ale jedním z parametrů pro výši mýtného poplatku je i výška vozu a mnohde jinde je to i emisní plaketa. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obytkou se do center měst moc nejezdí (kór s touhle délkou), takže emisní plaketa není podstatná a mýto dle výšky nebude mít jiné než nové bydlíky s podstatně servisně náročnějším provozem. 

Jediný - z mého pohledu je slabý výkon motoru a tedy, že auto poleze do kopců vždy jako velitel kolony. To ale spoustě cestovatelů, pro které i cesta je cíl, nevadí. 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovejch, co každou plechovku mění co 3 roky jsou tuny. 

Ale jsou i tací, co jsou ochotní jezdit třeba s 30ti letým škopkem, který si dokážou sami jednoduše udržovat v provozuschopném a spolehlivém stavu (byť se to prodejcům nových krámů nelíbí) 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako asi by to mohlo být jakože první obytný auto na vyzkoušení jestli by člověka takový styl ježdění chytnul nebo ne. Ale za mě je to dost starý a hodně drahý. A když píšu že starý tak prostě mám obavy že ty zelený mozky v dost blízké budoucnosti vyplodí nařízení že zkrátka vozidlo v okamžiku dosažení xx roků provozu bude i přes skvělou kondici k dalšímu provozu nezpůsobilé pokud to nebude nějaký extra speciál který se používá třeba v rámci IZS nebo tak něco. Další věcí je že i když to má malej nájezd tak vztaženo k věku vozu je tam velká většina komponentů i když neodježděná za zenitem životnosti.  A když píšu že drahý tak si myslím že za menší peníze se dá pořídit klasická dodávka o dost mladší do které si člověk udělá nějakou vestavbu a zkusí si to jednu dvě sezony s tím a to auto bude daleko nenápadnější na nějaké přespávání na divoko atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a nebo je to starsi kousek v celku udrzovany a nekomu udela radost... a teda za me nez kupovat vylitanou starsi dodavku a predelavat ji na nejake provizorium, tak bych sel do takovedleho starsiho kousku...nerikam za tuhle cenu...ale treba to proste prodavajici zkousi za kolik by ho strelil...

Treba se objevi pak i tady na klubu jako rarita👻

Upraveno uživatelem Fruktis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...