steer Odesláno 25. červen 2020 Sdílet Odesláno 25. červen 2020 Ahoj všem, prosím o konzultaci. V diagnostice (PSA DiagBox) mám tuhle chybu "EDC16CP39" elektromagnetický ventil kompresoru 2. Jedná se o 807 2.2HDI 125kw rv2008 . O jaký kompresor se jedná? je to klima? Jestli jo, proč je to v sekci vstřikování? Díky moc za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz410 Odesláno 25. červen 2020 Sdílet Odesláno 25. červen 2020 To je turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 14. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2020 Tak mě to stejně dohnalo. Je to elektromagnetický ventil tlaku turba. Už začal hlásit chybu trvale. Bohužel díky němu jde motor zřejmě do nouzového režimu. První co koupil jsem nové čidlo, ale chyba stejná. Tzn kabeli nebo ŘJ. Řídící jednotku nemám jak odzkoušet. Ale kabely ano. Z Čidla jdou dva modrý a žlutý. Podle kódu na modrém jsem ho dohledal až k jednotce a proměřil. Bohužel na žlutém kód není takže si nejsem jistý který to je. V hlavním svazku takových žlutých je 5 (propípal jsem u jednotky všechny a ani jeden nic). Nicméně žlutý který je na konektoru ŘJ ukončný vedle toho modrého z čidla, už proměřit nejde. Takže teď je otázka, zda je to on. Pokud ano tak je někde po cestě přerušený. Pokud není kam ten žlutý od čidla vede? Do jiného čidla? Nemá někdo diagram? průšvih je, že pokud je poškozený tak je v místě za přívodem recirkulace :-(. Ideálně bych natáhl celý nový kabel za ten žlutý nepotáhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 14. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2020 Ještě pro doplnění. Je to rv2008 2.2HDI 125KW EB4HWB a TYP DW12TED4/4HW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 14. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2020 Nějak se v tom ztrácím , když pominu to , že motor 2.2HDI 125kW nemá kód 4HW , tak nechápu , když máš závadu elektromagnetickýho ventilu turba , proč kupuješ a měníš čidlo ? (zřejmě tlaku turba , ale to z tvýho popisu není jasný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 14. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2020 (upraveno) Pardón máš pravdu je to 4HS. Špatně jsem to napsal né čidlo, ale ventil/měnič tlaku tam mělo být. Tuším že mi objednávali tohle https://www.mroauto.cz/cs/katalog/tecdoc/osobni/peugeot/807-e/2-2-hdi/kompresor-jednotlive-dily/menic-tlaku-turbodmychadlo/pierburg/7-01633-04-0/88/4897/26632/100002~100383~100390~100391/7619062/63776 Jestli jsem mimo a jdu po špatný stopě, budu fakt vděčnej když mě někdo nasměřuje správně Upraveno 14. prosinec 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 27. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2020 Tak pro ty kteří se s tím budou mordovat stejně jako já. Byl to elektromagnetický ventil tlaku turba, ale ten druhý. Jeden je na levo od motoru a druhý na prostředku vedle (z prava) přívodu k sání (oboje z pohledu do motorového prostoru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 28. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2020 Máš fotky? Ty bych uvítal teď řeším taky. Jak ses k tomu dostal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steer Odesláno 28. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2020 je to pakárna. Postup stejnej jako když jdeš na žhavičky. odpojit potrubí od egru, povolit tu spodní část přívodu vzduchu k sání. Odpojit ty tři tenké hadičky co jdou od turba. vyndat to neco do čeho vedou nevím co to je. a pak už uvidíš ten druhý ventil. v SZ máš fotky Vlado81 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.