Jump to content
ElektronikCZ

Sportovní podvozek 406 V6

Recommended Posts

Posted (edited)

Dobrý den, 

nedávno jsem si pořídil pofaceliftovou 406ku s 3.0 V6 v krásné výbavě a s polokoženými sedačkami, a svezení je to neskutečné, pohodlí a jízdní vlastnosti super, bohužel je to tedy ale kombi, což z toho na druhou stranu dělá trochu sleeper :D Ovšem je znát kilometrový nájezd, a na nápravách jsou znát vůle, je to celé takové uplavané. Tak jsem si říkal, že když už to budu mít rozděláné a měnit čepy a silentbloky, asi by stálo za to ten podvozek trošku snížit a zesportovnit.

Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s aktuálně dostupnými podvozky, a jaký v nějaké rozumné cenové relaci vybrat. Popřípadě pokud by někdo prodával použitý, tak bych se tomu na vyzkoušení taky nebránil. Předem děkuji.

Edited by ElektronikCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delal jsem pruziny na kombiku. Zkousel jsem tam dat ze sedana ale zadek hrozne moc na zem. Sehnat snizene pruziny na kombika je horsi. Nasel jsem jen dva vyrobce co to jeste delaji. Jeden byl myslim JOM a druhej H&R. Sehnal jsem za dobrej peniz to haerko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ted mám na autech pružiny ST (sedany) a HR (breaky) jsem s tím spokojenej. Je tam o trošku horší konfort  ale jsem zvyklej na tvrdší :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je mezi nima nějakej znatelnej rozdíl? Co jsem zatím zběžně koukal tak jsou možnosti buď pružiny TA technix nebo trošku dražší H&R, pak jsou cenově cca ve středu výškově stavitelný coilovery od TA technix, a nebo pružiny a tlumiče od ST. Mě přijdou celkem sympatický ty coilovery, protože nemám úplně důvěru ve sportovní pružiny a origo tlumiče. Na druhou stranu je zbytečný kupovat stavitelný coilovery, když je zadek stejně výškově napevno 🤔

Každopádně proto se ptám na zkušenosti, protože ty značky nemám jak porovnat, a pár korun to taky není abych to nakoupil a otestoval všechno :D Horší komfort je mi jasnej, ale pořád to bude pohodlnější a zdatnější než 90% koncernu VW :D 

A nechtěl bys někdy dát sraz? Moc rád bych porovnal 2.0T a V6, až ji hodím do pucu :)  2.0T bych jednou taky chtěl přidat do vozového parku 406, pokud se nerozhodnu dávat turbo na moji 2.0i :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S TAčkem nemám zkušenost. Měl jsem stavitelnej podvozek od Racelandu a ten byl hodně tvrdej. Zadek byl na pevno a předek štelovák.
Za mě už jedině bud pružiny nebo komplet podvozek. ale už ne stavák :D
STčko patří pod KW takže pokud vezmeš ST nebo HR neuděláš chybu. Jen to musí být pružiny na kombika ne na sedana.

Co jsem zjištoval tak TCT je v čr kolem 26 kusů. Bude se blbě shánět.
A s tím srazem a porovnáním TCT s V6 tě nepotěším. Včera si TCT odvezl nový majitel :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ježišmane to je škoda, neměl jsi náhodou dvoje? Proč ses jí zbavoval?

A s tím podvozkem jsem pořád v rozpacích, aby to nebylo tak že cvakají zuby ale přínos nula :D Nejlíp, kdyby mě s tím někdo svezl, abych věděl co od toho čekat. Na internetu k těm podvozkům většinou nejsou ani žádný parametry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylo víc důvodu proč jsem to prodal. Kastle na tom nebyla dobře a žadnej klempíř to nechtěl dělat. Už těch aut mám fakt hodně a poslední dobou na to není moc času.

Pokud chceš zachovat nějaký komfort tak tam dej bud pružiny nebo tlumiče s pružinama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...