zdenek foltyn Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 (upraveno) dobry den nema nekdo zkusenost po oprave hlavi a vymene pistnich krouzku rozvodu atd zaclo po nastartovani okamzite bile obcas sedy kour z vyfuku nema nekdo zkusenost co sme udelali spatne dekuji Peugeot 308 1.6 vti 88kw 2008 rok Upraveno 4. červen 2020 uživatelem zdenek foltyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Ahoj, myslíš, že ti někdo odpoví, když nejsi schopný napsat jaký tam máš motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 4. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Děkuji za upozornění doplněna motorizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Ten motor je pandořina skříňka... Netrvalo dlouho a Pandóra splnila příkaz bohů a otevřela skříňku a všechny ty bědy, svízele a nemoci se rozletěly do světa. Pandóra víko skříňky rychle zavřela, ale to už v ní na samém dně zůstala jedině naděje. Vena garážmistr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 4. červen 2020 Sdílet Odesláno 4. červen 2020 Jen se chci zeptat, kdo vám to dělal, a jak moc to uměl. Co vím opři svých anabázích, tak tohle je motor, který neradi servisují jen tak někde v garáži (tedy když nepřekypují sebevědomím) a ostatně i v autorizovaných servisech mě řekli, že je lepší, dokud to jezdí se v tom nevrtat, byť by to pro ně byl kšeft. Hází to nějakou chybu? Jak dělal ty rozvody? A proč to vlastně všechno dělal? Co bylo před tím? A jen tak pro zajímavost, kolik to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 5. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Tak dělal sem si to sám s bráchou opravdu jebarna nadevše rádi se vrtané v motorech atd takže něco za sebou máme předtím byl na třetím válci nízky tlak rozdíl byl 4 bary tet je rozdíl 1 bar a žral olej na 50 km při zátěži i litr klidném ježděním tak litr na 500 km hlavu sme nechali rovnat profesionálně a stala oprava 6000 Kč dal pak pístní kroužky vodní pumpa napínáky rozvody atd stalo 10 tisíc jinak tendle motor poprvé delanej a fakt pakárna v service mi totiž řekli 50 tisíc rozložení a složení plus díly takže pumpa rozvody oprava hlavi atd a to je trocha ranec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kopy80 Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Ahoj, chystám se dělat na tomto motoru rozvody i s vačkovými koly. Chci se zeptat jestli to jde bez aretační sady? Rusáci mají na YouTube jak to dělají bez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 5. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2020 (upraveno) Bez aretační sady ani náhodou se do toho nepouštět to je hlavní základ mi sme měli vyrobenou podomácku a dopadlo to blbe tam stačí fakt malá odchylka a je to v háji stojí 1500 Kč a to stojí za obětování a fakt příjemnou zábavu stim je to pěkná pakárna Upraveno 5. červen 2020 uživatelem Péťa Odstraněna prázdná citace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 A teď to hulí a žádná chybová hláška nic? A ventily se dělaly taky? Co jsem se informoval, tak tam to netěsnilo jako první... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kopy80 Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Jo díval jsem se na sadu. Jinak když je vytahany řetěz a rozhozena synchronizace tak to nedává ani jiskru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 5. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2020 Hlava komplet pretesnena d ventili taky a kouří to ale vím že se nám pohla výfuková Vacka a vracela se odhadem tak to bude tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 5. červen 2020 Sdílet Odesláno 5. červen 2020 (upraveno) A kolik to má najeto? A to to tu vačku nehlásí v chybě? Upraveno 5. červen 2020 uživatelem Dr. Taby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 6. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2020 ne zadne chyby nehlasi jen tym ze je prebenzinovanej tak zasira lamdy a ti obcas hodi zavadu na spalovani ze nehrejou auto ma 190 tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kopy80 Odesláno 6. červen 2020 Sdílet Odesláno 6. červen 2020 Tak to bude špatně nastavenýma rozvodama. Mně to hlásí taky lambdy protože to nezapaluje kvůli vytahanýmu řetězu - synchronizace vaček. Už jsem objednal aretační sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 6. červen 2020 Sdílet Odesláno 6. červen 2020 Typuji, že nedošlo při nastavování rozvodu k posunutí kol fázového posunu a tudíž nyní nesedí rozvody.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 6. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2020 ano neudelalisme nastaveni posunuti fazoveho posunu to sme vubec nevedeli tudiz opravdu to neseti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 6. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2020 Můžu ještě vědět jak poznám že mám správně natočeného vanos to je mám nějak rozebrat nebo prostě když zaaretuji kliku tak stim jde nějak pootocet nebo jak to poznám nebo mám udělat ten návod moc strucnej není teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. červen 2020 Sdílet Odesláno 6. červen 2020 Tady máš návod , ale bez přípravků to neuděláš ... vti.pdf Karel ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek foltyn Odesláno 14. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2020 tak další poznatky ohlédne nastaveni rozvodu a nastaveni ozubeních kol tak vse je a bylo nastavené správně kola zajištěna i s me je měli rozebrané jestli funguji vše v pořádku jen nalezeno na sacích ložiskách lehká vybroušena drážka tak byla vyplněna tekutým kovem tak uvidíme jestli se něco změní po vy tvrdnutí a znovu složeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.