Pasystem Odesláno 1. červen 2020 Sdílet Odesláno 1. červen 2020 Dobry den jsem tu kratce a hned bych potreboval radu mam Pazouta 207 1.3 objem, 54kw, 5400 otacek, hatcback mam problem s chlazenim byl jsem i na vymene tesneni pod hlavou a dokonce doslo i na brouseni a to na vymene uz podruhe nechapu to nejdrive mi menily termostaty a to uz je tam třetí nez pak doslo na to ze je to hlavou objevil se mi tam ve vode i olej takze to bylo jasne no vse sem to nechal opravit a stalo to asi 14000 a ted to dela toto kdyz je to studene a ujedu asi 5km nez se zahreje zalezi jak na to clvek slape tak cejtim v kabine vodu s chladice a teplota vystoupa nad 90stupnu a pak zase klesne kdyz zastavim a otevru haupnu tak si to proste ufouklo vodu u nadobky vickem a je to dobre a pozor nedelato furt jen nekdy a treba je to zase dobry ale voda chybi pod minimum takze to zlobi nekdy a kdyz tu vodu doliju zase je to dobry jako ze to neufoukne treba 3 dny jezdim stim kazdy den skoro a doat me to otravuje život servisak mi rikal ze to pry termostat neni ale je to divny prej chladic ale to by delalo porad ne a ne jen nekdy to fakt nechapu tak kdyz to opravoval proc nevymenil i chladic teda mohl by me nekdo poradit cim by to bylo nebo ti zas snad uz odvarim potreti co by to mohlo byt nechci to davat hned do servisu prijde mi ze jen rejzuji nebo ja nevim o penize nejde chci proste jezdit a ne furt to tahat po servisech prijde mi ze sam nevi co to je nebo co dekuji za rady pekny den Mirek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 1.3 motor peugeot 207 nema ani jeden. Ma 7 typu motoru 1.4, je treba specifikovat konkretni typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Dobry den ano uz to vydim jsem se preklepl ano je to 1.4 ale jaky typ motoru to ma byt v technycaku? je to co jsem tam napsal akorad 1.4 poskusim se podivat ale asi to tam neni jak bych to mohl jinak poznat mam to auto chvilku a v tom se moc nevyznam dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Uz jsem to nasel tak objem 1360 objem 54 kw rok 2008 a typ motoru je kfv nevite co by to delalo? A jeste podotykam ze vsechny cidla a teplomery jsou take meneny tak asi zbyva jen chladic nebo termostat jinak uz nevim co ti muze být dekuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 podle mě ti zustává zaseklej termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Dekuju zkusim ho dnes koupit a pak napisu jak to dopadlo a pak uz zbyva fakt jen asi ten chladic termostat snad zvladnu vymenit dekuji za radu pekny den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Ale vsak si pisal, ze uz Ti dvakrat menily termostat, ze uz tam mas treti. Nebude to skor vodna pumpa - vylamane lopatky abo nieco podobne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 To je prave take meneno i s rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Pokusim se koupit originalni termostat a uvidime co to udela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Muze zo byt i privpanym radiatorem v aute, resil jsem neco podobneho furt mi kolisala teplota 87 pak 60 apod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 A ten, co 2x měnil termostat, ví na 100% jak se odvzdušňuje stroj značky Peugeot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Rekl bych ze ani nevim o ovzdusneni ani nebyla řeč ani nic takoveho nerikal a kde se to dela zvladl bych to taky skusil bych to ovzdusnit to ani nevim co vim tak nic o tom nerikal zda to udelal ale kdyz jesm prijel ze servisu tak jsem jeste doleval vodu trosicku asi necelou deci bylo to pod minimum a prave od toho to furt zlobi kdyz jsem tam zase prijel asi po tydnu tak mi rekl ze to neni termostat ale chladic nevim asi budu muset i zmenit servis nebo ja nevim uz ksem bezradnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pasystem Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Tak co pak to neskouseli mel mi to rict rovnou ja s tim jezdim kazdy den do prace a kolikrat i o vikendu tak bez auta nemuzu byt tak se ptam co by stim slo jeste udelat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Obecně se Peugeoty odvzdušňují na třech místech: chladič, komora termostatu, hadice k topení.... Například u staré 106ky v tomto pořadí.... U 207 jsem to ještě nedělal, takže konkrétní postup u tohoto stroje bude muset někdo jiný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 tady je něco někde špatně, obávám se, že je to na výměnu mechanika (servisu), protože po takové opravě co píšeš, by měl soustavu odvzdušnit, dolít, odvzdušnit, dolít, odvzdušnit , no prostě opravu dokončit tak, abys mohl normálně jezdit, maximálně s dodatkem--,, ze začátku KONTROLUJ HLADINU častěji '' Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.