Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Záměna spojky


kraken33

Recommended Posts

Ahoj,

budu muset pravděpodobně měnit během pár měsíců spojku na 1.8 16V XU7JP4 rok 1998. Napadlo mě, jestli nemá smysl dát tam rovnou spojku z motoru 2.0 XU10J4R. Osobně nevidím důvod co by tomu bránilo a slibuji si od toho delší životnost. Má někdo přehled, jestli tam není jiné drážkování, rozteč děr setrvačníku nebo něco podobného? Průměr je větší o 15-20 mm dle výrobce. 

Díky!

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, MJSytic napsal:

Bych se bál, že tu 406 sežere dříve koroze, než že bude potřeba znovu měnit spojka :)

No ja mam spojku v 692000 km v poradi uz treti, ta zivotnost je fakt hrozna :D Ale pravda, ze ted koroze uz zacina vitezit nad najezdem :D

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oukej :) já si schválně objednám obě dvě až to budu dělat, vstupní hřídel bude asi stejná, ale setrvačník by podle mě jinak díry mít mohl. S myšlenkou jsem přišel vzhledem k tomu, že má 1.8 poměrně dlouhé převody a bylo to první auto od autoškoly, se kterým mi při parkování zasmrděla spojka. Koroze se na autě nebojím, vzhledem k tomu, že posledních deset let nevidělo sůl a ani neuvidí. 

Čistě jsem si říkal, že jestli tam půjde dát, asi tím nic nezkazím.

Díky za názory, pak sem hodím fotky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...