kraken33 Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 Ahoj, budu muset pravděpodobně měnit během pár měsíců spojku na 1.8 16V XU7JP4 rok 1998. Napadlo mě, jestli nemá smysl dát tam rovnou spojku z motoru 2.0 XU10J4R. Osobně nevidím důvod co by tomu bránilo a slibuji si od toho delší životnost. Má někdo přehled, jestli tam není jiné drážkování, rozteč děr setrvačníku nebo něco podobného? Průměr je větší o 15-20 mm dle výrobce. Díky! Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 Osobne nevidim duvod, proc to delat a myslim, ze to tu na klubu ani nikdo nezkousel. LFY neni takovej trhac asfaltu, aby se svyma 155Nm potreboval vetsi spojku a zivotnost pochybuju, ze nejak zvysis. To uz spis zachazenim s ni Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 Bych se bál, že tu 406 sežere dříve koroze, než že bude potřeba znovu měnit spojka brutall, trucker1245, Medvěd a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 @MJSytic obávám se, že po té co jsem včera viděl nezbývá než bezvýhradně souhlasit Se spojkou bych nedělal pokusy, ale koupil bych kvalitní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 (upraveno) Před hodinou, MJSytic napsal: Bych se bál, že tu 406 sežere dříve koroze, než že bude potřeba znovu měnit spojka No ja mam spojku v 692000 km v poradi uz treti, ta zivotnost je fakt hrozna Ale pravda, ze ted koroze uz zacina vitezit nad najezdem Upraveno 29. květen 2020 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kraken33 Odesláno 30. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2020 Oukej já si schválně objednám obě dvě až to budu dělat, vstupní hřídel bude asi stejná, ale setrvačník by podle mě jinak díry mít mohl. S myšlenkou jsem přišel vzhledem k tomu, že má 1.8 poměrně dlouhé převody a bylo to první auto od autoškoly, se kterým mi při parkování zasmrděla spojka. Koroze se na autě nebojím, vzhledem k tomu, že posledních deset let nevidělo sůl a ani neuvidí. Čistě jsem si říkal, že jestli tam půjde dát, asi tím nic nezkazím. Díky za názory, pak sem hodím fotky ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. květen 2020 Sdílet Odesláno 30. květen 2020 jojo, zkus to a pak dej referenci s fotkama, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.