Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 1.2 PureTech 130 S&S EAT8


AAAAAA

Recommended Posts

V 29. 5. 2020 at 13:52, AAAAAA napsal:

Jsme zvyklí na benzín, ale platit za 1.6 PureTech 180 S&S EAT8 se mi už moc nechce. :D

Benzin v 1.6 už je nyní jen GT line 😞  Mám tuto motorizaci a musím říct, že je to super!  Vřele doporučuji 🙂

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Laďa

no nějak si nedovedu představit situaci, kdy denní produkce z jednoho závadu je v řádů stovek nebo tisíců vozidel, že naplno rozběhnou výrobu pro auta, na které mají již objednávky a následně ji přeruší, aby nevyráběli na sklad. Přeci jenom v posledních měsícíh objednávky na nové vozy byly a i nyní jsou díky COVID minimální. Takže situace, ,kdy rozběhnou výrobu a následně ji utlumí se mi nejeví jako reálná. Ale jsem jen lajk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte možno k tej navigácii - moj názor je že sú to vyhodené peniaze. V dnenej dobe keď v mobile sú navigácie prakticky “live” a obrazovka v aute od výbavy allure dokáže mobil zrkadliť nevidím dôvod investovať do navi v aute, jedine ak by bola za nejakých 100€ tak ok ale nie za tie pálky, ktoré za ňu pýtajú.

Elektrický kufor - ten je fajn pre dôchodcov alebo pre ľudí s istými obmedzeniami, pre ľudí, ktorí chcú niečo vybrať z kufra, zatvoriť ho a ísť preč je to zlý sen, za mňa nebrať.

Investovať treba určite do LED svetiel, v dnešnej dobe má už veľa áut xenony/led a okrem jednoznačne lepšej viditeľnosti v noci sa aj zníži oslnenie protiidúcimi vozidlami (tým že tie svetlá viac svietia tak napriek oslneniu stále vidieť na vozovku pred vami)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 3008 2019, obsahuje elektro kufor, dochodca niesom ani nemam ziadne fyzicke ci psychicke obmedzenia, auto nenesie cedulku zdravotne postihnuty a  som rad, ze elektricky kufor mam a keby sa dalo vratit vsetko spat, objednal si cele auto este raz tak ako je. Za to je kopu zufalcov co si to nedali, lutuju a davaju rozoberat pol interieru aby si do toho narvali kabelaz a neoriginalne cinske motorceky. Ohladom peugeot navi, je najvacsia vyhoda, ze prenasa obraz aj na budiky, okrem toho sa da aktivovat online traffic tomtom cez services-store.peugeot.sk

Upraveno uživatelem zenes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No snad se pánové neurazíte ale na co je dobrý elektricky otvíraný kufr?  Jako když něco nesu tak že to nemusím pokládat a zvedat podruhé ? Nebo na co? 
Neuražte se ale v dobách kdy tato vymoženost byla jen na hrstce aut jsem s oblibou říkal že to je dobré pro úchyláky když chytnou chlapečka a chtějí ho hodit do kufru tak jim neuteče . Ale i dnes kdy tuto vymoženost má spousta aut mi její smysl uniká. Jediná pro mě trochu smysluplná věc na tom je že nikdo nemůže s tím deklem mlátit jak hluchej s vratama. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja je nejak neprozivam, ale jeto jako jina komfortní vec v aute. u mne za priplatek nebyla, proste ji majnvsechny ty to auta v zakladu. zatim jsem nejvic na tom ocenil to kdyz vezu neco delsiho. napr koberec a proste ty dvere jen privru jak potrebuji. nemusim motat gumycuk kolem sterace a rvat to nekam pod naraznik.

Upraveno uživatelem Pe.Tr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Vena garážmistr napsal:

No snad se pánové neurazíte ale na co je dobrý elektricky otvíraný kufr?  Jako když něco nesu tak že to nemusím pokládat a zvedat podruhé ? Nebo na co? 
Neuražte se ale v dobách kdy tato vymoženost byla jen na hrstce aut jsem s oblibou říkal že to je dobré pro úchyláky když chytnou chlapečka a chtějí ho hodit do kufru tak jim neuteče . Ale i dnes kdy tuto vymoženost má spousta aut mi její smysl uniká. Jediná pro mě trochu smysluplná věc na tom je že nikdo nemůže s tím deklem mlátit jak hluchej s vratama. 

Asi máš pravdu. Vraťme se zpět  ke koňským povozům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedním z hlavních hledisek při výberu nového auta byla velikost zavazadlového prostoru s tím, že jej budu často využívat, proč si tedy nezpříjemnit věc, kterou denně používám? Jaké má výhody el. kufr - je to prostě a jednoduše pohodlné, nemám ušpiněné ruce, když následně sednu za volant, nikdo mi z kufrem netříská a vypadá to prostě dobře. K autu v pořizovací hodnotě přez 700tis to podle mě patří. Já třeba vůbec nevyužívám duální klimu, mám to přepnuto na mono a žádný problém. Každému vyhovuje prostě něco jiného a preferuje něco jiného. Buďme tedy rádi, že PSA umožňuje personalizaci v takové míře a ať si každý vybere....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 5008 Allure 1.2 PureTech EAT 8 přesně rok, tak mohu napsat vlastní zkušenosti.
Motor jsem chtěl benzín s automatem a už se mi nechtělo připlácet dalších 40 tisíc za výkonnější verzi 1.6. Jezdím krátké vzdálenosti domov, školka, škola, domov. Pak se spotřeba pohybuje kolem 8 litrů na sto km. Pokud do toho přidám výlet po okresce někam dál, pak spadne spotřeba k nějakým 6 litrům. Výkon je na tak velké auto překvapující. Většina lidí, když je s tím svezu, nechápe, kde se v tam malém tříhrnku bere taková dynamika. Asi hodně dělá i ten automat, který dokáže při kickdownu podřadit o několik stupňů a nebojí se motor opravdu vytočit. Výkon je stabilní, kopec nekopec a nemá na to vliv jestli jedu sám nebo nás jede 7.

Importér vozil auta, která neměla možnost své vlastní sim karty a připojení na internet. Takže připojení musím řešit sdílením wifi přes svůj mobilní telefon. Naštvalo mě, když jsem zjistil, že české zastoupení nemá dohodnutou podporu Tom Tomu a oficiálně neumožňuje aktivaci live trafficu (online data o provozu a nehodách). Takže jsem zjistil, že jsem si připlatil 24 tisíc za hloupou navigaci. Tohle vám samozřejmě žádný prodejce neřekne, protože to neví nebo nepovažuje za důležité. Ale bylo to před rokem, třeba se to teď už změnilo. Každopádně se to dá obejít registrací vozu v jiné zemi. Já to udělal na stránkách peugetu v UK. A podle příspěvků výše se to dá asi udělat i přes Slovensko. Jinak android auto i apple car play fungují přes kabel výborně. Bohužel tedy nedokáží zrcadlit navigaci do displeje před řidičem. DAB jsem si přikoupil, i když v místě, kde bydlím, se zatím dá digitálně naladit akorát multiplex ČRo. Každopádně mám raději digitální příjem, protože ten buď je nebo není a narozdíl od analogu prostě nechrčí. Ale auto má funkci, že když ztratí DAB, tak se přepne na tu samou stanici na FM. A myslím, že si toho ani nevšimnu.

Nad hlubším smyslem elektrického víka kufru jsem moc nepřemýšlel, ale dal jsem si ho, protože jak tu někdo psal u auta za třičtvrtě mega prostě chcete aby to mělo nějaký wow efekt. Každopádně jeho velká výhoda je, že se dá otevřít a zavřít z místa řidiče. Takže pokud máte děti, tak ty nedokážou klasický kufr u takového auta zavřít, protože už na něj prostě nedosáhnou. Já zastavím před školou a aniž bych vystoupil, tak kufr otevřu a pak zase zavřu a odjedu. Pokud máte garáž, tak se dá u elektrických dveří nastavit jejich maximální výška otevření. Nestane se vám tedy, že v garáži otevřete kufr a praštíte s ním o strop (nebo dveře garáže).

Full LED světlomety jsou naprostá paráda. Zaprvé dálková i normální světla opravdu výborně svítí. Automatické přepínání dálkových světel funguje na okrskách spolehlivě. Na dálnici je to trochu horší, protože se světla protijedoucích vozidel často schovají za středová svodidla a pak to elektronika prostě zapne. Naštěstí se tohle dá rychle vypnout klasicky páčkou na spuštění/vypnutí dálkových světel. Dálková světla se automaticky spustí při překročení rychlosti 28Km/h. Zadruhé to auto vypadá s full LED světly naprosto jinak než s klasickými halogeny. Je tam jiná, agresivnější maska chladiče. Plus mají i  LED dynamické přední blinkry. Opět u auta za tyhle peníze je to velmi pěkná věc.

Co mě štve je schování tlačítka Start/Stop systém do menu. Na levé straně od volantu je několik prázdných tlačítek, kde původně tlačítko na Start/Stop bylo (podle manuálu). Ale teď je to bohužel jen v menu.

Pokud se střídáte často s manželkou, tak můžete zapřemýšlet nad elektricky ovládanými sedadly, které mají u řidiče dvě paměťová tlačítka. Takže já mám sedadlo v poloze 1 a manželka v poloze 2. Ale je to jen o nastavení sedačky. Volant a zrcátka jsou nastavena pořád stejně. Ale s tím naštěstí nemusíme hýbat.

Uprostřed auta jsou tři samostatná sedadla s isofixem, ale pokud byste tam chtěl vozit tři dětské autosedačky, tak musíte prostřední sedadlo výrazně posunout. Dětské autosedačky jsou do tvaru V a 3 se vedle sebe opravdu nevejdou, protože v horní části významně zasahují do prostoru prostřední sedačky. Ani dospělý člověk si mezi ty sedačky nesedne, protože nemá prostor na ramena. Je vždy lepší využít sedadla ve třetí řadě.

Automatické držení v pruhu se snaží stále korigovat volant. Mě to otravné nepřijde, zvykl jsem si na to. Hlavně neupozorňuje na každé přejetí čáry nějakým otravným zvukem, ale pouze zabliká kontrolka na displeji. Zvuk s varováním se ozve pouze v případě, že opravdu významně přejedete plnou čáru třeba o metr. Adaptivní tempomat je asi potřeba si zkusit. Různé automobilky ho mají různě nastavený a netuším, jestli by vám zrovna tohle nastavení vyhovovalo. Já nemám zkušenosti z jiných aut, tak nemůžu porovnávat, takže vám nedokážu napsat, jestli funguje skvěle. Výborná věc je přední a zadní kamera. S takhle velkým autem se mi parkuje dobře i ve městě. Parkovací asistenty nepoužívám, protože si myslím, že dokážu zaparkovat rychleji. Nějak jsem je pořádně nikdy nezkusil. Bezklíčový přístup je fajn, ale funguje pouze na zmačknutí klik u předních dveří. Osobně bych byl raději, kdyby se auto odemykalo a zamykalo s přiblížením nebo oddálením od auta bez jakékoliv interakce s klikou.

Přeji vám šťastnou ruku při výběru nového vozu!

Pozn.: Editováno 17.6.2020 - opraveny hrubky 🙂

Upraveno uživatelem mishera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...