Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tak se s Váma pomalu loučím...


Leo

Recommended Posts

před 34 minutami, radim.1008 napsal:

Když Citroen, tak to tipuju na Spacetourer. :myslim

Přesně, ale ještě před přejmenováním - Grand C4 Picasso (potřebuji tři sedadla vzadu pro tři děti). Jak bude čas, tak ho dám do podpisu.

Však já tu ještě zlehka zůstanu, ale částečně se přesunu na jejich fórum. Tam ale podle mne není nak silná základna a podpora. Je fakt, že ten nový motor bych tu pořešil. Slevu v AK již delší dobu neřeším, protože objednávka přes internet mne i s poštovným vyjde levněji jinde i pro díl do 500Kč.

Jsem zvědav, jak se budete tvářit, až přijedu s Citrónem na sraz 😀.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

👍 Jo ten menší SpaceTourer. Většinou jsem vozil poloprázdný kufr a tak jsem si řekl, že vyzkouším něco menšího. Uvidíme jak to půjde (plocha kufru je podobná, ale na výšku je po roletku zhruba o 5 cm nižšší). V rámci klidu v rodině s automatickou převodovkou (pro manželku).

Při parkování u obchodňáku to bylo na jedno couvnutí, což je trochu nezvyk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus tuhle výměnu zhodnotit... hlavně stran velikosti. Taky jsem o ní v zimě vážně uvažoval, moje 807 v tu dobu nějak divně bouchala v podvozku a nedokázali jsme přijít na to proč.. jak ale není mokro, tak nebouchá... C4 GP je menší a nemá šoupačky... jak se ti vejdou tři děti? Já pořád vozím ještě 33 dětský sedačky... 

Jako plnohodnotná náhrada by mi přišlo nový Berlingo XL 7 míst, to je půdorysně stejně velký... Traveller/Specetourer taky, ale v nejkratším rozvoru je menší, to asi nemá smysl, v prostředním je cca stejně dlouhý jako 807 a Berlingo XL ale o dost dražší, a v nejdelším zase o dost delší. Trochu mi uniká ten přesah, jaký je důvod koupit Rraveller když Rifter/Berlingo nabízí vlastně totéž za méně peněz (teda, nemůže člověk mít 2,0 motor). Mít k dispozici 600 tKč tak mám jasno... 

Ta C4 má skutečně EAT6, tedy hydroměnič? C4 se osazovaly nějakým robotem... 

 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My už máme sedačky jen dvě a s těmi není problém. Děti říkají, že je to trochu užší, ale na nohy je místa stejně. Až bude jen jedna sedačka, tak bude místa ještě víc.

Řidič má kolem sebe taky dost místa, na pravou nohu dokonce více. Jen odkládací prostory ve dveřích jsou menší, protože se tam větší nevejdou.

Kufr je tak o 5 cm kratší a 5 cm nižší (po roletku). Jenže v 807 jsem vozil pořád v kufru velkou tašku s "potřebnými" věcmi, nářadí, kompresor, pracovní oblečení, ... . To teď nemám položené v kufru, ale vše jsem pozastrkával kolem sedadel v kufru a za druhou řadu sedadel, takže plocha v kufru je prázdná. Taky jsem přemýšlel o demontáži jedné sedačky v kufru, tím by přibylo plno místa, ale jednoduše to nejde.

Místo elektrických šoupaček mám elektrický kufr a děti se učí otvírat a zavírat dveře (nikdy to nedělaly 😀).

Berlingo je spíše dodávka a nemá pohodlí osobního auta. Tomu se blíží ten Traveller a proto se asi taky prodává.

Mám AET6 Aisin s hydrodynamickým měničem. Roboti se dávali do slabších verzí (co vím, tak 110kW a 120kW jedině AET6).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesouhlasím, že nová řada Rifter--Berlingo je pořád dodávka, já sem si teda nestěžoval ani s Berlingem z roku 2014, ale ta nová řada je o hodně lepší podvozkově, má výkonnější motory, nemluvě o tom, že je k dispozici i automat :super, možná někomu chybí motor 2.0 HDi, což opravdu nechápu, že ho furt nedávají, i když mně osobně stačil 1.6 HDi 84kw

ale samozřejmě každému, co jeho jest 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová řada je na tom určitě lépe (snažili se to posunout), ale můj osobní pocit byl, když jsem do toho sedl, že to mělo horší odhlučnění a odpružení než 807 a to tam byl propastný rozdíl let. Navíc ty pevná sedadla ve druhé řadě, manuální šoupačky, ...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele za svoji " éru internetových fór " jsem prošel asi pěti projekty v jednom projektu jsem byl dokonce moderátorem několika sekcí. A nikde jinde to není takové jako tady někdo to může brát jako mínus že se tu neprobírají jen a jen věci kolem aut ale však život není jen o autech a myslím si že tady to je opravdu o tom že nejsme jen fórum a troufnu si napsat že jsem tady našel i několik kamarádů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

To po měsíci trochu obnovím... docela reálně uvažuju nad stejným krokem, tedy výměnu P807 za C4 GP 2. generace. Možná k tomu, má smysl uvažovat nad autama z Citroen Select programu od dealerů? Tvrdí, že jsou zkontrolovaný a je k tomu nějaká záruka. Když už do toho jít, tak bych rád auto, co je ve slušným stavu a s rozumným nájezdem ale v tom Select programu jsem u auta, co se mi výbavou líbí  něco přes 300 tKč, sem tam je na netu auto z běžnýho bazaru v podobným stavu levnější (i když zas né kdoví o kolik). Představa je že to určitě má být 7mi místná verze (občas jsou i pětimístný, dke ty sedačky v kufru prostě nejsou a asi ani pásy a tak), a asi bych rád nějaký ty vychytávky v interiéru (barevný oba displeje, couvací kamera a vímjá co... ), hagusy na střeše ano, ideálně koule (občas potřebuju vozík a držák na kola), panorama není nutná, převodovka klidně i manuál, automat bych bral ale asi spíš EAT než ten robot. 

Jaký jsou zkušenosti? Jsem se dneska se svým psotavil na parkovišti u supráče vedle celkem hezký C4 GP že to opticky trochu porovnám a šířka i délka mi přišla víceméně stejná, C4 je nižší... poloha řad sedadel taky podobná... tak to asi jako náhradu brát jde... Tak moje 807 je už fakt stará a možná je čas to za pár kaček prodat, dokud za ní ještě snad někdo něco málo dá. 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já původně chtěl rok staré auto s firemní zárukou a s nájezdem kolem 50 000 km (cena kolem 550 000 Kč v plné výbavě). Hodně je nabízela firma EF Mobility, s.r.o., jenže potom přišla koronakrize a tyhle auta se přestaly úplně objevovat. Tak jsem z nouze sáhl po 4 roky starém kousku přímo od majitele, který se jako jeden z mála objevil (taky má ještě rok firemní záruky).

Ta firma EF Mobility, s.r.o. se mi zdá docela seriózní a i na starší vozy nabízí nějakou jejich záruku. Teď se tam objevilo toto:

https://www.tipcars.com/citroen-grand-c4-picasso/mpv/nafta/citroen-grand-c4-picasso-2-0-bluehdi-150-man6-exclusive-51110407.html

https://www.tipcars.com/citroen-grand-c4-spacetourer/mpv/nafta/citroen-grand-c4-spacetourer-2-0-bluehdi-160k-eat8-shine-14423351.html

Kolem 300 000 Kč stojí auta s nájezdem 150 000 km a to se mi zdá na auto už docala dost, když mi má chvíli vydržet (kde jsou časy, kdy jsem kupoval 406 a 807 s nájezdem lehce přes 100 000 km za cenu kolem 200 000 Kč).

Pokaždé, když k C4 GP jdu, tak si říkám, že je nějaké malé oproti 807, jestli jsme udělali dobře. Uvnitř je však na sezení místa dost a s tím menším kufrem se musím naučit žít. Pohodlí je téměř nesrovnatelné (lépe odhlučněno a i nerovnosti jsou daleko méně cítit). Nad hlavou je místa trochu méně, ale když se dívám na 807, tak si říkám, že je ho tam až zbytečně moc (méně místa se lépe chladí a vytápí). V C4 není nezávislé topení, ale zdáse mi, že je tam eketrický ohřev vzduchu do kabiny, takže to topí téměř hned i při studeném motoru. Výhoda nižšího vozu je, že tam budu moci konečně dát na střechu kola.

Nový model Technospace je od roku 2013 a v půlce roku 2016 přišel nový model, který má hlavně jinou navigaci a elektroniku pro propojení s mobilem (WiFi, zobrazení obrazovky mobilu na displeji auta). 7 sedadel by to mělo mít snad vždy (minilálně od roku 2016). Ty integrované hagusy jsou taky radost. Levné příčníky se na to sehnat nedají, tak buď "obyčejný" originál za 3 000 kč nebo Thule za 5 300 Kč.

Já chtěl vždy motor 2.0 HDI, který má vždy automatickou převodovku AISIN. Jak bude čas, tak přidám ještě nějaké fotky, ale teď jsem toho za poslední měsíc měl opravdu hodně (i řešení problémů s novým autem).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

párkrát jsem s C4 GP jel (r.v. 2018), motor 2.0 HDi, automat, bylo to v rodině, jede to dobře, ale je to spíše taková loď na dlouhé přesuny, jinak pohodlí, ticho, spotřeba atd. perfektní, čelní okno je od řidiče snad metr a půl 😯, líbí se , že volič převodovky je na přístrojovce, takže žádný tunel mezi sedadlama, pro rodinu, nebo pro toho co takové auto využije super :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Leo napsal:

Ta firma EF Mobility, s.r.o. se mi zdá docela seriózní a i na starší vozy nabízí nějakou jejich záruku. Teď se tam objevilo toto:....

 

Od nich mám koupené auto, z autosalonu Emil Frey ve Vysočanech. Kupoval jsem tam auto v ceně 80 tis., které vykoupily na protiúčet takže to je pro ně spíš doplňkový prodej. Ale i tak se ke mě prodejce choval jako kdybych kupoval auto za půl mega. Seznámil mě s historií auta, ukázal veškeré dokumenty, které k autu měl, nechal mě auto prohlédnout jak jsem dlouho chtěl (dokonce dvakrát) a při testovací jízdě se mnou ochotně zajel na prohlídku k mému dvornímu mechanikovi. K autu jsem dostal popis technického stavu auta, kde byli i vypsané závady zjištěné diagnostikou a výsledek měření tloušťky laku na autě. Dalo se jednat i o ceně. Musím říct, že tenhle přístup k zákazníkovi byl asi nejlepší co jsem zažil při kupování ojetého auta v bazaru nebo autosalonu. Takže za mě 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...