ipm Odesláno 23. květen 2020 Sdílet Odesláno 23. květen 2020 Kúpil som si C8 2,2 HDI 4HW 2004, ktorá stála odstavená na našej ulici 3 viac ako 3 mesiace. Odišlo jej turbo a olej sa dostal do sania, musel sa motor "zadusiť". Po dotiahnutí ku mne, sme zistili, že jej ukradli fap+kat+lambdu (odrezané flexou). Po výmene turba + fap atď , sme skúsulu naštartovať---- ...,.bez úspechu. Po skúmaní sme na to, že tam bývala myš. Práve na mieste pri BSM pred spolujazdcom (pod palubovkou). Opravené prekúsané káble, ale aj tak neštartuje, ale už má aspoň snahu. Dokonca sa niekedy po pokuse naštartovať zruší Economy mode. Paradoxne pokiaľ je auto v Eco mode, nedá sa pripojiť k ecu s lexiou, alebo planet. Ak sa to podarí, tak je tam viac ako 20 chýb, a vačšina chýb je spojena hláškou: "Zkrat na kostru". Poistky sú všetky OK (na všetkých 3-och lokáciách). Nemáte niekto zoznam, alebo manuál k zvazkom.? Vobec neviem, ktoré piny "presvietiť"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. květen 2020 Sdílet Odesláno 23. květen 2020 Mám tady schema 2.2hdi 807 , je to stejný jako C8 Zkontrolujte hlavně ukostření a napájecí kabely . 807 4HW.pdf ipm ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 23. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2020 (upraveno) Ďakujem, fakt moc... P,S: Je divné, že lexia náde iba BSI a vstrekování, ale neprečíta dáta. Pokuaľ sa spojím cez PP2000 ako na 807, tak komunikácia s BSI atď funguje... Upraveno 23. květen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 23. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2020 Mno ostal som stáť pri týchto chybách Môže to súvisieť ak by bola skratnutá lambda na fap/kat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 25. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2020 Viete ,i poradiť, kde sa nachádzajú čidlá tlaku a teploty výstupu z katalyzatora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. květen 2020 Sdílet Odesláno 25. květen 2020 čidlo tlaku je přímo na rail liště čidlo teploty je přímo mezi katem a FAPem a snímač víčka je pod blatníkem u nádrže ipm ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 25. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2020 (upraveno) Vďaka. Na rail lište sú dva čidlá. Jedno je na plastové podlhovasté, tam ide výstup s filtra (2 piny) a druhé je zaskrutkované do rampy a má 3 piny. Ktoré je to správne? Upraveno 26. květen 2020 uživatelem ipm Update Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 30. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2020 (upraveno) Vymenené čidlo tlaku v rail lište, bolo prerušené. Ale nenaštartuje. Po použití štart spray, naskočil motor na asi cca 2 sekundy. Potom sa ukázala chyba: "P0340 - Prechodná závada, synchronizácia vačkového hriadeľa s kľukovým hriadeľom, zmeny signálu snímača otáčiek motora sú príliš prudké" Je to vec chybného čidla, alebo je preskočený rozvod? Ako zistiť preskočený rozvod a ako ho nastaviť? Upraveno 30. květen 2020 uživatelem Péťa Odstraněno formátování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 30. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2020 (upraveno) Vymenené čidlo tlaku v rail lište, bolo prerušené. Ale nenaštartuje. Po použití štart spray, naskočil motor na asi cca 2 sekundy. Potom sa ukázala chyba: "P0340 - Prechodná závada, synchronizácia vačkového hriadeľa s kľukovým hriadeľom, zmeny signálu snímača otáčiek motora sú príliš prudké" Je to vec chybného čidla, alebo je preskočený rozvod? Ako zistiť preskočený rozvod a ako ho nastaviť? Upraveno 30. květen 2020 uživatelem ipm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. květen 2020 Sdílet Odesláno 30. květen 2020 rozvod jestli preskocil tak to odnesli komponenty v hlave. merils tlaky? budes muset oddeklovat rozvody a mrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 30. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2020 (upraveno) Pri štartovaní ide z výfuku slabý biely dym a aj zo sania (zhodený "Y") Na štart spray naštartoval motor bez dymenia (na cca 2sekundy). Viem pozrieť na rozvod (4HW) z boku, ale neviem ako ich mám skontrolovať. Diagbox mi hlasi "synchronizácia: NE" Potrebujem zistiť či je vadné čidlo kľuky, vačky, alebo je preskočený rozvod. Podľa mňa keď naštartoval aspoň na 2 sekundy a mal normálny zvuk, tak by mal byť rozvod OK. Či? Upraveno 30. květen 2020 uživatelem ipm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 2. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2020 (upraveno) Mno, už mám iba tieto chyby:1: Signál teploty na výstupu & katalyzátoeu. Zkrat nakostru. 2: Systém aditivování. Snímač pritomnosti uzáveru palivové nádrže. 3: Pri štarte mi ukazuje - "Meraný tlak paliva: 8 bar(niekedy na chvíľku 16 bar)" Po výmene regulátora tlaku stále neštartuje, tlak ukazuje takmer vžfy 16 bar. Nová chyba: - Obvod relé žhavenia pred/po statru. Relé rozpojené (P0380) - Prechodná závada: Signál rýchlosti vozidla. Zavada-prenos informace vozidla po multiplexni site. (P0500) Poradíte? Upraveno 4. červen 2020 uživatelem ipm update Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 6. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2020 (upraveno) Uff, pri kontrole som zistil, že nemám olej v motore, zmizol, dolial som 1 liter, aby som mohol aspoň skúsil naštartovať, potom som po neúspechu štartu znova skontroloval olej, bolo ho tam nad rysku a čierny. Otázka: Ak mám tlak 8bar a niekedy 16bar (live data v pp2000) a boli vadné čidlo tlaku a regulátor tlaku, tak aká je šanca že nafta sa dostane do oleja? Bude stačiť vymeniť čerpadlo pre vysoký tlak? P.S: čidlá som zatiaľ použil z mojej c5/2003 a sú rovnaké (4hx). je mozný prienik nafty do oleja, ak fap filter hlási požiadavku na regeneráciu? (zanesený fap) Upraveno 7. červen 2020 uživatelem ipm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ipm Odesláno 8. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2020 (upraveno) Dnes som zistil, že celý bok motora pri filteri vzduchu a časť krytu prevodovky úplne zasraný čiernym olejom, alebo neidentifikovaným čiernym maglajzom, tak isto aj zadná strana okolo turba vratane bloku. Taj som sa rozhodol odtiahnut auto do servisu a dat vymeniť komplet motor, ktorý mám funkčný z C5 (4HX), vraj sa to dá vymeniť namiesto 4HW, tak nešpekulujem.... Upraveno 8. červen 2020 uživatelem ipm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.