Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

C8 a problému


ipm

Recommended Posts

Kúpil som si C8 2,2 HDI 4HW 2004, ktorá stála odstavená na našej ulici 3 viac ako 3 mesiace.
Odišlo jej turbo a olej sa dostal do sania, musel sa motor "zadusiť". Po dotiahnutí ku mne, sme zistili, že jej ukradli fap+kat+lambdu (odrezané flexou).
Po výmene turba + fap atď , sme skúsulu naštartovať----     ...,.bez úspechu.
Po skúmaní sme na to, že tam bývala myš. Práve na mieste pri BSM pred spolujazdcom (pod palubovkou). Opravené prekúsané káble, ale aj tak neštartuje, ale už má aspoň snahu. Dokonca sa niekedy po pokuse naštartovať zruší Economy mode. Paradoxne pokiaľ je auto v Eco mode, nedá sa pripojiť k ecu s lexiou, alebo planet. Ak sa to podarí, tak je tam viac ako 20 chýb, a vačšina chýb je spojena hláškou: "Zkrat na kostru". Poistky sú všetky OK (na všetkých 3-och lokáciách).
Nemáte niekto zoznam, alebo manuál k zvazkom.? Vobec neviem, ktoré piny "presvietiť"...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem, fakt moc...
P,S: Je divné, že lexia náde iba BSI a vstrekování, ale neprečíta dáta. Pokuaľ sa spojím cez PP2000 ako na 807, tak komunikácia s BSI atď funguje...

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vďaka.
Na rail lište sú dva čidlá. Jedno je na plastové podlhovasté, tam ide výstup s filtra (2 piny)
a druhé je zaskrutkované do rampy a má 3 piny. Ktoré je to správne?

Upraveno uživatelem ipm
Update
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenené čidlo tlaku v rail lište, bolo prerušené. Ale nenaštartuje. Po použití štart spray, naskočil motor na asi cca 2 sekundy. Potom sa ukázala chyba: "P0340 - Prechodná závada, synchronizácia vačkového hriadeľa s kľukovým hriadeľom, zmeny signálu snímača otáčiek motora sú príliš prudké" Je to vec chybného čidla, alebo je preskočený rozvod? Ako zistiť preskočený rozvod a ako ho nastaviť?

 

Upraveno uživatelem Péťa
Odstraněno formátování
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenené čidlo tlaku v rail lište, bolo prerušené. Ale nenaštartuje.

Po použití štart spray, naskočil motor na asi cca 2 sekundy.
Potom sa ukázala chyba:
"P0340 - Prechodná závada, synchronizácia vačkového hriadeľa s kľukovým hriadeľom, zmeny signálu snímača otáčiek motora sú príliš prudké"
Je to vec chybného čidla, alebo je preskočený rozvod?

Ako zistiť preskočený rozvod a ako ho nastaviť?

Upraveno uživatelem ipm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri štartovaní ide z výfuku slabý biely dym a aj zo sania (zhodený "Y") Na štart spray naštartoval motor bez dymenia (na cca 2sekundy). Viem pozrieť na rozvod (4HW) z boku, ale neviem ako ich mám skontrolovať. Diagbox mi hlasi "synchronizácia: NE"
Potrebujem zistiť či je vadné čidlo kľuky, vačky, alebo je preskočený rozvod. Podľa mňa keď naštartoval aspoň na 2 sekundy a mal normálny zvuk, tak by mal byť rozvod OK. Či?

 

Upraveno uživatelem ipm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, už mám iba tieto chyby:
1: Signál teploty na výstupu & katalyzátoeu. Zkrat nakostru.
2: Systém aditivování. Snímač pritomnosti uzáveru palivové nádrže.

3: Pri štarte mi ukazuje - "Meraný tlak paliva: 8 bar(niekedy na chvíľku 16 bar)"

Po výmene regulátora tlaku stále neštartuje, tlak ukazuje takmer vžfy 16 bar.

Nová chyba:
- Obvod relé žhavenia pred/po statru. Relé rozpojené (P0380)

- Prechodná závada: Signál rýchlosti vozidla. Zavada-prenos informace vozidla po multiplexni site. (P0500)

Poradíte?

Upraveno uživatelem ipm
update
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uff, pri kontrole som zistil, že nemám olej v motore, zmizol, dolial som 1 liter, aby som mohol aspoň skúsil naštartovať, potom som po neúspechu štartu znova skontroloval olej, bolo ho tam nad rysku a čierny. 
Otázka:
Ak mám tlak 8bar a niekedy 16bar (live data v pp2000) a boli vadné čidlo tlaku a regulátor tlaku, tak aká je šanca že nafta sa dostane do oleja? Bude stačiť vymeniť čerpadlo pre vysoký tlak? 
P.S: čidlá som zatiaľ použil z mojej c5/2003 a sú rovnaké (4hx). je mozný prienik nafty do oleja, ak fap filter hlási požiadavku na regeneráciu? (zanesený fap)

Upraveno uživatelem ipm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som zistil, že celý bok motora pri filteri vzduchu a časť krytu prevodovky úplne zasraný čiernym olejom, alebo neidentifikovaným čiernym maglajzom, tak isto aj zadná strana okolo turba vratane bloku. Taj som sa rozhodol odtiahnut auto do servisu a dat vymeniť komplet motor, ktorý mám funkčný z C5 (4HX), vraj sa to dá vymeniť namiesto 4HW, tak nešpekulujem....

 

Upraveno uživatelem ipm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...