Noves Odesláno 25. září 2020 Sdílet Odesláno 25. září 2020 Vypadá to, že ano... Ještě vypálit FAP, z té economy jízdy se trochu zacpal. Při rozvodech dáme na diagnostiku a uvidíme jestli to pomohlo. MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure508 Odesláno 7. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2020 V 21. 8. 2020 at 3:00, ChouLu napsal: typuji, že ho nikdo ještě nikdy nevyměnil Právě že ne, ale na poslední výměnu zapomněl i mechanik, takze nove vstřikovací čerpadlo je v autě v podstatě omylem, protože jeho výměna to nevyřešila a podívat se na ten filtr nas napadlo až potom. Od te doby piškot tahá jako nikdy předtím a ten poslední filtr tam byl 70tkm což je o parník za životnosti.... ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 27. únor 2021 Sdílet Odesláno 27. únor 2021 Ahojte, mám diagnostiku Diagbox .. hlasilo mi to chybu nizky tlak na rampě .. čidlo na rampě a DRV ventilu oboji jsem vymenil .a už to jen piše jen , že drv ventil moc otevřen .. když byla zima a i teď mi to chvilku točí problem se startovanim. Vstriky jsou kolem 1,3mg .. je možné , že by bylo aj čidlo teploty paliva ? .. už si nevím rady.. něco vyměním a jde chyba nekam jinam. Mam 508SW 2012 2.0 Hdi 100Kw .. mam diagnostiku diagbox 9,6 testoval jsem vstriky a vsechno kolem palivove soustavy. a nevim co s tim .. kdyz preradim v kopci (mensi kopec) 110km/h .. na 6ku a nebo na 4-5 2000 - 2200 točky kolem hnedka to spadne .. vstriky jsou delane rok a pul zpet . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.