Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Akcelerace "Engine Fault"


bure508

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...
V 21. 8. 2020 at 3:00, ChouLu napsal:

typuji, že ho nikdo ještě nikdy nevyměnil :D 

Právě že ne, ale na poslední výměnu zapomněl i mechanik, takze nove vstřikovací čerpadlo je v autě v podstatě omylem, protože jeho výměna to nevyřešila a podívat se na ten filtr nas napadlo až potom. Od te doby piškot tahá jako nikdy předtím 😃 a ten poslední filtr tam byl 70tkm což je o parník za životnosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

 Ahojte, mám diagnostiku Diagbox .. hlasilo mi to chybu nizky tlak na rampě .. čidlo na rampě a  DRV ventilu oboji jsem vymenil .a už to jen piše jen , že drv ventil moc otevřen  .. když byla zima a i teď mi to chvilku točí problem se startovanim.  Vstriky jsou kolem 1,3mg .. je možné , že by bylo aj čidlo teploty paliva ?  .. už si nevím rady.. něco vyměním a  jde chyba nekam jinam. Mam 508SW 2012 2.0 Hdi 100Kw .. mam diagnostiku diagbox 9,6  testoval jsem vstriky a vsechno kolem palivove soustavy. a nevim co s tim .. kdyz preradim v kopci (mensi kopec) 110km/h .. na 6ku a nebo na 4-5  2000 - 2200 točky kolem  hnedka to spadne .. vstriky jsou delane rok a pul zpet .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...