Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P1351


Návštěvník

Recommended Posts

Ahoj,

stále mi vyskakuje chyba 

P1351 chyba řídícího obvodu relé pro předehřívání/dohřívání - nepřipojen

P307 1.6Hdi 80kW 2004. Nemá to vliv na jízdní vlastnosti. Auto startuje i jede neprosto bez problémů. Pomůže výměna žhavičů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Tuto chybu mám v autě taky už několik let. Jak píšeš, že auto startuje i při nízkých teplotách na první dobrou, tak to nemusí znamenat, že žhaviče při startu žhaví. U turba dochází přeci jen k dost vysokému tlaku, který je schopný nastartovat i bez předehřevu. Jediný problém je v tom, že se jedná o chybu motoru a na to mohou být hákliví u STK. Ale můj Peugeot prošel už třikrát i s touto chybou. Takže asi bych se s tím asi zbytečně nevrtal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jak se to vezne popsat. Možná jsem to blbě napsal. Prostě při vyšším tlaku ve válci a dostatečně jemném rozstřiku se snižuje teplota okolí, při kterém je nutné předehřát spalovací prostor, aby došlo k nastartování. Při loňské zimě jsem bez předehřevu a bez problémů startoval při -20°C. Atmosférický diesel z Peugeotu 405 si bez předehřevu neškrtl. Potom naštěstí začal žhavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ty to ale popisuješ tak, jakoby za to mohlo turbo.... Které se v době startu netočí.... Většinou mají motory s turbem trochu nižší kompresi, kterou pak (laicky řečeno) dožene turbo při provozu.... A navíc srovnáváš přímovstřikový turbomotor s nepřímovstřikovou atmosférou.... To už nejsou jablka/hrušky, ale cibule/melouny....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá, nechal bych si tedy daný problém vysvětlit od odborníka, abych náhodou nejedl cibuli, když jsem se těšil na meloun. Jak je tedy možné, že motor 1.6 HDI je schopen nastartovat při teplotách hluboce pod bodem mrazu bez použití předehřevu spalovacího prostoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Havlicek.Lukas - no to právě nevím jak je na tom ten fap. Jak jsme to zkoušeli spolu, tak to bylo takový zajímavý. Ale ještě jsem s tim byl u dvou dalších lidí a nikdo mi nic pořadnýho neřek. Jen že regeneruje cca po 400km a kdy byla posledni regenerace.

ChouLu - Žhavičky se zkoušeli a jsou všechny ok. Dělal mi to kamarád co se tím živí. Řikal mi kolik mají odpor, ale to už si nepomatuju. Jelikož co týče elektriky, jsem levej, takže mi stačila informace, že jsou ok. Řikal mi víc info k nim, ne jen ten odpor. A tak sem si myslel, že je to to relé, ale to zas by přeci měl být aspoň trochu problém v mrazech ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...