Georgew Odesláno 15. květen 2020 Sdílet Odesláno 15. květen 2020 (upraveno) Zdravím. Na emisích mi změřili příliš bohatou směs nad cca >2600 otáček. Hodnota CO2 zhruba do těchto otáček se pohybovala okolo 0,2 a nad tyto otáčky rapidně stoupla až někam okolo 6,0 CO2. Mám novou zapalovací lištu, vyměněné svíčky a na podzim dávané nové lambda sondy Bosch. Na PP2000 hodnoty lambda sondy: Na volnoběh přední běhají docela rychle 0-970mV zadní o něco pomaleji zhruba stejně. Vzduchová klapka podle hodnot chodí/reaguje. Na volnoběh je smyčka regulace sytosti uzavřená a asi okolo 2600 ot se rozpojí. V čem by mohl být problém? Děkuji Upraveno 15. květen 2020 uživatelem Georgew Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. květen 2020 Sdílet Odesláno 15. květen 2020 (upraveno) Melo by to byt CO, spis, ne? CO2 by se totiz melo normalne pohybovat kolem 15%, O2 max. do 1%, idealne skoro nula. A to je na zakladni palivo nebo na LPG? Nicmene myslim si, ze problemu budou LPG vstriky, pripadne pak regulator tlaku LPG. Kolik maj vstriky najeto? Vydrzi tak 25-50tis km, pak jsou zrale na repas, maximum u tech nejlepsich je tak 80tis km, ale to se musi jezdit na kvalitni cistej plyn. Vstriky tedy budou nejspis zanesene bordelem a pridrene nebo budou mit ztvrdla tesneni, takze pri vyssich otackach nestihaji zavirat a LPG tam jde vicemene nekontrolovane. U regulatoru by mohly byt ztvrdle membrany a spatna podtlakova regulace, kdy pri vyssim podtlaku dava regulator prilis velky tlak na vystupu a opet tam jde spatne mnozstvi LPG. Jeste k tomu prubehu druhe lambdy, ta by mela mit spis staly signal v prumeru 450mV s jen malymi vykyvy, znaci to, ze idealne vsechen prebytecny kyslik byl v katu spotrebovan na premenu CO A HC na CO2 a H2O, tedy ze kat funguje, pokud signal kopiruje signal te predni lambdy, pak je katalyzator nefunkcni, tedy otraveny nebo popraskany a cast vyfukovych plynu prochazi bez konverze a zvysuji se pak i emise Upraveno 15. květen 2020 uživatelem Ferry Georgew ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgew Odesláno 15. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2020 (upraveno) Na emisích, že to dělá na oba druhy paliva. Stav LPG vstřiků neznám. Mám k dispozici AcGasSynchro. To by mohlo něco více napovědět? Ještě jsem si uvědomil, že když potřebuji akcelerovat na plyn tak se motor začne "dusit a táhnout." Když povolím plyn, tak (asi o třetinu) pak se postupně rozjíždí a můžu zase přidávat plyn. Řídící jednotka plynu je STAG 300-4. Najeto 227 000km Kupoval jsem to se najetýma cca "160 000km" z německa ... Kolem plynu jsem nic neměnil. Upraveno 15. květen 2020 uživatelem Georgew Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgew Odesláno 28. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2020 Tak jsem se tomu dnes zacal opet po case venovat a naraziljsem dle meho nazoru na skvely popis diagnostiky a zavad vyfukoveho systemu. Tyka se to predevsim lambda sond a katalyzatoru. Jen jsem to letmo probehl Diagnostika lambda sond a katalyzatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 (upraveno) Pokud napětí zadní lambda sondy kopíruje přední lambdu, tak máš v háji katalyzátor. Napětí na zadní lambdě by mělo být konstantní při otevřené smyčce regulace. Jak psal Ferry. Upraveno 29. květen 2020 uživatelem Midloch Georgew ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgew Odesláno 29. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2020 (upraveno) No jeste by to mohla byt dira v potrubi ... zejtra to vocihnu, ale vypada to na ten katalyzator ... na to koukam na netu a asi tam jsou dva?? Ci co ... Jakej vyrobce?? Diky Upraveno 29. květen 2020 uživatelem Georgew Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. květen 2020 Sdílet Odesláno 29. květen 2020 Myslim, ze u tohodle motoru je vepredu pred katem pruznej vlnovec, mohl by mit dirku. Jeste zkus uplne zastavit LPG na nadrzi, az motor vyjede vse z potrubi a chcipne, odpoj baterku na delsi dobu, at se vymazou adaptace benzinove RJ (nebo vymazat pres origo diag) a pak to zkus jen na benzin, jak se to bude chovat, kdyz do toho nebude kecat LPG jednotka Georgew ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karasep Odesláno 25. duben 2023 Sdílet Odesláno 25. duben 2023 Ahoj, Jak jsi to pls vyresil? Dneska me vyhodili z emisi-vysoky CO (3-4%) na vyssich otackach, na benzin I na plyn. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.