Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rifter vs. kolegové z PSA


Guest miple

Recommended Posts

Hele o té sedačce jsem taky slyšel. Dokonce soused co má Belingo (výbavu má střední FEEL) už dokonce reklamoval sedačku řidiče, ale bohužel bez úspěchu. (je pravda, že ji má fakt na h****)

 Já mám Riftera v GT line a na sedačku si tedy nemůžu stěžovat. Je pohodlná. Už jsem jel delší cesty a fakt se v ní sedí pohodlně. Ani manželka si nestěžuje...

Teď nevím jestli nedávají do nejvyšší třídy jiné sedačky nebo jsou všechny stejné, to nevím, ale oproti sousedovy nebe a dudy...

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek viz pravidla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, miple napsal:

Tak po přečtení mnoha to vypadá na ustoupení od konceptu PSA a pohlídbutí po něčem jiném. Poslední kapka bylo zjištění od mnoha uživatelů, že sedačka řidiče je nepohodlná. Těžší jedince tlačí do zadele konstrukce sedáku. A to fakt nechci. 

řekl bych, že v tomto případě je důležitější, jaké pocity ze sezení a sedadla máš ty :myslim, určitě bude jiný názor člověka s 90 kily a jiného se 130--což bude platit i v kterémkoliv jiném autě, prostě v tomhle bych na ,,zjištění mnoha uživatelů'' nedal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 105 kg. Pokud tento problém je, myslím že si to uživatele nevymysleli, tak to nepoznám po 10 minutách sezení v autosslonu. Psali při delších štrekách. Neříkám že se v tom špatně sedí. Posed pohodlný, ale obavy po delší cestě. Přeci jenom to není věc za pár kaček . Nevím jak Rifter, ale u Berlinga a Comba to tak popisují. 

Upraveno uživatelem miple
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda nevím no. Jako to že člověka bolí celej člověk pokud sedí v autě delší dobu (2 a více hodin v kuse) je podle mě asi i normální. Ano sezení v autě by mělo být pohodlné a příjemné ale určitě z pohledu lékařské vědy to bude mít dost daleko do přirozeného " zkroucení " těla při sezení. Jako živím /živil jsem se ježděním přes dvacet let a nevzpomenu si kdy jsem seděl za volantem déle než 2,5 hodiny v kuse. Ano na nákladu je povinná přestávka po 4,5 hod. jízdy ale takhle dlouho vydrží valit opravdu silní jedinci který maj pod sedačkou bažanta.  Uznávám že k tomu přistupuješ svědomitě a hledáš věci které by tě v budoucnu mohli štvát. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam riftra 3mesice a cca 120 kilo najeto neco pres 10 tisic a problem ze sedackou zadnej dnes 500 km s dvouhodinovou pauzou a vse ok ale ze servisu vim ze jim tam sedacku reklamuje pan ktery ma 150 a toho to tlaci a je to naky drzak potahu nebo sedaku tak ten jeden drzak co ho tlacil vyhakly a doufaj ze pry vse ok pac to oni nemaj ani jak vyzkouset protoze tam nemaji nikoho s takovou vahou a je to prej nikoho netlaci😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle jsme kdysi četli jako zajímavost z USA--idiot vážící 400 kilo, co museli vybourat stěnu, aby ho dostali jeřábem do nemocnice 😯, no a už je to tady..., chlapa co váží 150 kilo a stěžuje si, že ho tlačí sedačka do prdele bych vyhodil ze servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Mám cca 90 kg, cca 190 cm, Rifter r. v. 2020 GT Line, nejdelší cesta bývá PHA - východ SR, cca 7 hod. Většinou jedna zastávka.

Za mě má sedačka krátký podsedák. Musím si sedadlo zvednout na max, abych měl alespoň nějakou oporu na stehna (teda, na polovinu stehna...).

Skoro u opěradla je uprostřed pod čalouněním sonda na vyhřívánání. Občas ji cítím, ale málokdy sedím tak, že by mi vadila.

Plus je za mě rovný podsedák, opěrky na ruce. Tvrdost tak akorát (nemám rád příliš měkké sezení). Nic, o čem bych psal domů, ale i na delší cesty je to ok. Dřív jsem cestu jezdil hatchem, v Riftru je to daleko pohodlnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...

Tak jsem si vcera dovezl domu noveho Riftera GT Line 1.5 BHDi AT8 Long (7mist). Porovnaval jsem Berlingo a Combo (k Toyote jsem se nedostal). Podvozkem, kokpitem a vzhledem mi nejvic vyhovuje Rifter. Cenou byl nejzajimavejsi Opel. Nicmene pak jsem sehnal naprosto nejeteho Riftera (na opacnem konci republiky) v konfiguraci blizke me idealni, predvadeci auto i s patricnou slevou, tak nebylo, co resit. Navic naftu s AT8 uz dneska nekoupite a na dalnici je ten 8mi kvalt zatracene poznat (nižsi hlucnost proti manualu). U Opelu mi vadil podvozek (dost tuhy) a vzhled  (skoda, ze to nefoukli do dyzajnu Zafiry nebo nove Astry), u Citroenu aerodynamicky hluk na dalnici od tech dyzajnovych stresnich lyzin a podvozek (pro zmenu dost mekky)...  Jinak jsou ta auta v podstate uplne stejna. Peugeot mi kvuli necemu prijde nejlepe odhlucneny z tech 3....  ...a (pro me) nejlepe odladeny podvozek - neni ani uplne tuhy, krasne filtruje mizerne silnice a zaroven slusne drzi a da se valit kilem po okresce jedna basen (i na zmnich pneu) jak s mnohem mensim autem...

Mno, vlakno o zavadach me ted trochu vydesilo, tak uvidime jak to bude s timhle autem doopravdy.... 

rifter.png

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdarec! Máme čerstvě ProAce City Verso, r.v. 11/22. Nemáte někdo tušení, jestli se do toho dá dodělat head-up display, který kvůli chybějícím dílům Toyota už nějakou dobu nemontuje? Hledal jsem i nějaký Toyota forum, ale pusto, prázdno... Plus jestli jste někdo řešil servis jinde než v autorizovaném - počítám že povinné prohlídky absolvujeme tam, ale mám po minulých 5008 a 307 Break skvělou zkušenost s aut. servisem Peugeotu a rád bych pokračoval tam. Motory jsou stejný, takže by to nemusel být problém, co?

Zjišťovali jste někdo, jestli se dá u 1.5 diesel zjistit, jaký je tam typ řetězu v rozvodu? U Riftera šel zjistit ten tenčí, co měl tendenci praskat, podle čísla vyraženého na motoru; platí to stejné i u ProAce?

Upraveno uživatelem lps
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@lps Už niekoľko rokov platí (nariadenie EK č. 1400/2002) tzv. bloková výnimka. Táto výnimka znamená, že servis neautorizovaný pre dané vozidlo (záruke) môže servisovať toto vozidlo bez toho, aby to malo vplyv na záruku. Môže pri tom použiť náhradné diely od dodávateľa, ktorý nie je výrobcom vozidla. Tento servis však nesie zodpovednosť za to, akým spôsobom bola vykonaná práca na vozidle (majú sa dodržať postupy určené výrobcom). Musí všetky úkony zapísať do servisnej knižky vozidla a dôkladne zdokumentovať samotné úkony a zapísať typ použitých dielov a materiálov. Napríklad použitý motorový olej musí mať rovnaké klasifikácie a špecifikácie ako olej predpísaný výrobcom auta. Výrobcovia vozidiel môžu vyžadovať použitie svojich náhradných dielov len pre záručné opravy, ktoré hradí výrobca, nie však pre opravy a servis, ktoré si hradí zákazník. Ak by však použitý neoriginálny diel spôsobil závadu, tak na jej odstránenie sa už nebude vzťahovať záruka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...