Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rifter vs. kolegové z PSA


Guest miple

Recommended Posts

Vzhledem k tomu, že jsou ty auta úplně stejný (na tom se shodnou i prodejci, jen ten v Toyotě také básnil cosi o přísnější výstupní kontrole), tak jsem si dal tu práci a vypsal jsem si z konfigurací všech těch čtyř aut to, co chci, aby v autě bylo. Nedbal jsem na žádné pakety, ale prostě jsem si dal dohromady etalon toho, co chci, to jsem dal prodejcům, ať mi to co nejlépe nacení. Pak jsem vzal tu nejnižší nabídku a obešel s ní ty zbývající tři, jestli s tím něco dokážou, a pokud ano, jestli umí jít ještě dolů ten první. Takhle jsem se nakonec dostal k tomu nejlacinějšímu, což v mém případě bylo Berlingo. Jak mi zpočátku připadalo hodně extravagantní, nakonec mi připadá spolu s Rifterem jako hezčí než ta zbylá dvě auta. Ale bylo by mi to ve výsledku jedno, vzal bych prostě ten kus, který bude za nejmíň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 5. 2020 at 17:12, Dave405 napsal:

Už si to moc nepamatuju, řešil jsem to před rokem a na základě známých vad si to auto prozatím odnechtěl 😁, ale dá se objednat vyšší výbava bez toho středového tunelu? Někde to bylo, někde ne, ale už si nepamatuju, jestli to bylo vázané s automatem, nebo výbavou, každopádně todle bych tam fakt nechtěl.

Ten tunel je fakt hrůza. A k němu navíc el. ruční brzda. No to nee. Ale co tam člověk chce to prostě bez těchto hovadin nedostane. Co jsem zjišťoval, tak ten tunel není v první výbavě. V dalších je už v základu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si byl cestou vyzkoušet Toyotu Proace. Aktuálně jezdím 1.6 atmo 88kw a po svezení se s 1.2 puretech dost zklamání. Do 2500ot. se nic neděje, ale to se dalo čekat, ježdění ve městě trápení. Pak jsem si půjčil naftu 96kw 8st. automat a to bylo jiné kafčo. Pominu-li zpožděnou reakci na plynový pedál je to asi vhodná motorizace pro tohle auto a i ten automat chodil fakt hezky, oproti DSG v Karoqu, kde to běhá zmatečně. Jinak klasika Peugeot, pořád gumové řazení, tupé brzdy, tady se pořád nic nezměnilo a když pročítám ve vedlejším vlákně poruchovost, tak měnit nebudu. Škoda, zrovna někdo v mém metě prodává Opla Combo 96kw v hezké výbavě v prodloužené verzi, kde by se mi krásně vlezo kolo bez demontáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, ozzy56 napsal:

osobně dlouhodobě prosazuju ( na základě vlastních zkušeností) do těchto typů aut jen dieselový motor 😉

možná v americe letí 5.7 Hemi V8, ale tady jsme v česku 😎

1.2 Puretech je dobrý motor, ale do jiných aut :roker

Tak do benzínu by mě ani nenapadlo jít. Kor do těch polomotoru. Jedině naftu, tu silnější. Je to sice darda ten cenový rozdíl, ale jistota. Tedy za mě. Sice najezdíme  do 10 000 km za rok, ale nidy jsme nepocítili katastrofické scénáře ve smyslu nafta+nízký nájezd = problémy s motorem. Ještě se podívám na to Berlingo. Ruftra a Combo už máme za sebou. U Opla se mi líbí možnost rozmanitější konfigurace. Tak uvidím co Citroen, ale myslím, že to bude stejně jako Pažout 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,
mám zhruba tři týdny Toyotu Proace City Verso Long s motorem 1.5D 96kW a EAT8 automatem a myslím že jsem si vybral dobře. Ano také jsem porovnával především Citroen a Toyotu, Peugeot mi trochu vypadl z důvodu problémového servisu v našem městě. Ale byl jsem doteď 14 let uživatelem MPV Peugeot 807 a chtěl jsem zase velké auto což je dnes v novém problém koupit, takže jsem zvolil toto - v úplně plné výbavě s pakety Comfort a Family 7 - se sedmi sedačkami a všemi asistenty apod. Prostě abych se co nejvíce přiblížil standardu MPV. Toyota to bohužel nemá tak že by bylo možné objednávat jednotlivé doplňky, alespoň ne v akčních nabídkách, které jsou velmi však velmi výhodné. Vůbec jsem sice na rozdíl od Peugeotu nemohl dostat vyhřívaný volant který nenabízel ani Citroen. Dále jsem ještě stál o vyhřívané sklo, Grip control a DAB radio, to však vyvážily všechny ostatní doplňky v paketu Comfort se 17" Al. koly. Jinak ten tunel jsem si také myslel že je zbytečný, ale zajišťuje ofuk z klimatizace pro lidi vzadu a USB konektory pro ně, to bez toho tou malou volitelnou verzí nezajistíš, takže nakonec také dobře.
Navíc záruka 5let/250.000km tak jsem to vzal takto a jsem spokojen.
Co se týče motoru také jsem předtím ještě zkoušel 1.2 benzín, ale ten tříválec je rachot, navíc spotřeba vyšší než diesel. EAT8 s je výberný ve spojení s adapt. tempomatem a jak má pádla pod volatem tak jej můžeš i vyřadit a jet si podle svého, já bych jejj jinak nechtěl, ale na rozdíl od jiných automatů - např. DSG jede opradu velmi dobře.
 

Upraveno uživatelem Makeš
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i malá kolínská toyota byla nejdražší, mají to tak nastaveno a domluveno, u řady pežot expert--toyota proace (myslím) je to taky tak...,někdo si rád připlatí za to, aby měl na masce znak toyoty, ta má teď i dobrou standard záruku, k dizajnu těžko něco říct--každému se líbí něco trochu jiného😉, což je OK, tak je to spravne, tak to ma byt

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak výběr auta už máme ujasněný. Pokud bude, tak Opel Combo XL 1,6 nafta 96kw manual 6. Je tu velké ale. Jak pročítám kde co o těchto autech, a to co řeší za problémy na fórech a ve skupině na facebooku ohledně Riftera mne dost děsí. Jelikož jsou to totožná auta, mám z toho obavy. Největší problém je szart-stop, díky kterému mají neustálé problémy s baterií. Neustále vybitá, pokud systém zaznamená pokles pod určitou hodnotu, přestává v autě k vůli úspoře energie fungovat kde co. Tak nevím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud s autem jezdíš jen do superhyper, nebo do kostela a zpátky, je problém..., a to nejen s baterií, jenže dost lidí hlavně starších to furt nechápe a myslí si, že je to jako za dob škody 120...,  a počkej si na akci Opel, mají slušné slevy

jo, a zkus opravit nadpis linku 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si tedy myslím, že to není nejlepší argument. Jsou i uživatelé co mají auto jen na ježdění po městě. A pokud to takto funguje, jsou tyto auta nepoužitelné, tudíž k ničemu. Auto musí, nebo by mělo plně fungovat bez závislosti na tom zda s ním popojíždím po městě nebo jezdím dálky. A i při těch dálkách tyto nové technologie nestíhají údajně dobíjet baterie, pokud se často nebrzdí motorem. Není to z mé hlavy, četl jsem pár článků co se tímto problémem zabývají. Ale nic s tím nenaděláme.

Upraveno uživatelem miple
po sobě následující příspěvky se necitují!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud se auta dělala pro lidi, tak nebylo nic problém ;) po roce 2005 a dál se začali auta dělat podle EU a je to bohužel všude znát.

Například nemožnost zapnout vyhřívání sedaček po prvních xx kilometrech, aby náhodou emise nešli nahoru.

O krátkých trasách a např vstřikách v RHH bych mohl psát slohy... pokud auto nejezdí více než 10 tisíc ročně, tak jsou co druhou STK minimálně na vyčištění, spíše ale většinou na výměnu :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Dave405 napsal:

Ozz56: co víš o akci v Oplu?

Zítra se mám jet podívat na Opel Combo 1.5 96kw EAT8, koupený nový letos v CZ, najeto do 1000km s cenovkou do 400tkč, tak jsem zvědav co za tím stojí 😁

myslel jsem to tak, že pokud bude --miple--kupovat nové auto u Opelu, ať si počká na dobu, kdy budou mít akci--mají pak ty slevy solidní...

ale včera v televizi cosi v reklamě o Oplu bylo, jen jsem to nesledoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po přečtení mnoha to vypadá na ustoupení od konceptu PSA a pohlídbutí po něčem jiném. Poslední kapka bylo zjištění od mnoha uživatelů, že sedačka řidiče je nepohodlná. Těžší jedince tlačí do zadele konstrukce sedáku. A to fakt nechci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...