Jump to content
Sign in to follow this  
sharpers

ztracená zásilka

Recommended Posts

Ahoj, zásilku triček přes eshop už mám objednanou a zaplacenou pár měsíců a zatím nic. Když už byla odeslána, byla poslána na špatnou adresu a vrácena zpátky. Na maily mi nikdo neodpovídá. Můžu se zeptat kde to vázne ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak v první řadě se omlouvám za zpoždění zásilky, ale chci se dobrat konce....

pokud by to nevadilo.... @sharpers na jaký email si posílal ty urgence....? 🙂

Věř mi, že si nebyl jediný, kdo na objednávku čekal dýl..., jsme jen lidé a ne profi eshop a v době korony se fakt nikomu na poštu nechtělo... 😅 Jen nechápu informace, které se ke mě dostávali...

Já mám zprávy, že ti eshopář psal.. ale šlo o tričko a mikinu... s tím, že tričko odešlo a mikina ti bude poslána později.... Pak mám info, že za mikinu budeme vracet peníze, protože není a najednou píšeš, že nemáš trička....? 🥺

Pardon, ale pokud mám trestat, aby se neopakovaly chyby... musíme to dát společně dohromady... 🙂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, ChouLu napsal:

Jen mě mrzí, že na zprávy Štěpán nereaguje :( 

Hlavně že má čas dvakrát až třikrát denně vystavit své dítě na FCB. Sice je to jeho věc a pro mně za mně ať si tam vystavuje co chce, ale trvá to stejně dlouho jako sem napsat dva řádky. Prostě už nás nemá rád :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale má vás rád... dyť celou sobotu dělal jak barevnej... :) jen prostě rodina je teď na prvním místě... :) Mě kuli clubu porostou ředkvičky jen o týden později....! 🥴 😂 ale rodina má co jíst a ve špíně taky nežijou... 😂😂😂 tak snad to bude v pohodě... 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weri 605 První mail jsem psal na info@peugeot-club.com, další na sv24@peugeot-club.com . Zdruhého mailu mi přišla omluva že se to zdrží což je v pohodě, poté došlo info že zásilka jede ale byla zadáná špatná adresa ( fakturační místo doručovací ) a od té doby nemám info.

Objednáno tričko a mikina, že by něco z toho nebylo nemám info :)  

P.S. Pokud se nepletu tak mikina byla dámská, čili pro moji drahou polovičku takže ta musí dojít i kdyby nevím co jinak dostanu za uši :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobře... :) tak teď nám ještě @ChouLu řekne, co v UT/ST posílal... :) jestli obě věci a nebo jen jednu a jakou... :)

Každopádně zatím díky za info... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jsme se weri bavili, jednalo se o mikinu z doprodeje a už nebyla skladem.. štěpán měl vykomunikovat vrácení platby právě za mikinu :(

Zásilka s trikem na správnou adresu se odesílala 6.5., ale evidentně pošta někde potratila ... viz https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RR459596898CZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...