Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tesnenie pod hlavou


Enfonator

Recommended Posts

Zaujímala by ma "vypozorovaná" reálna životnosť tesnenia pod hlavou na modeli 2.0HDi pre 406tku. Nedávno som nechal vymeniť výfukové, nasávacie, pretože už fučali, vymeniť palivové čerpadlo a tiež vyčistiť a vyskúšať vstrekovacie trysky..práve tie ma prekvapili, pretože 2 sú údajne už o takmer polovicu slabšie na voľnobeh.  Tieto úkony sa mi teda navýšia o cenu repasu trysiek a ja zvažujem, že či už nemá zmysel rovno dať vymeniť aj tesnenie pod hlavou, kým je auto ešte v servise, aby sa mi pri mojom šťastí nestalo, že po pár desiatkach tisíc sa mi motor odporúča..

Auto ma momentálne najazdených 308 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych se rozhodoval podle toho, jak dlouho si auto chci nechat. Ono tesneni neni ta nejvetsi polozka, i s novyma sroubama a guferama se v pohode da vejit do tisicovky, spis ta prace, kdyz hlava dolu, tak radeji srovnat, otlakovat a to uz treba 2-2,5 bude + samotna demontaz a montaz hlavy na motoru, k tomu rovnou teda radsi nechat udelat rozvody a jses na 10-15 tis jako nic. To uz je pomalu cena auta. Neco jineho by bylo, pokud by sis to udelal vse sam a dal jen holou odstrojenou hlavu na srovnani a otlakovani. Pak je to ale prace na nekolik dni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávam sa, že predchádzajúci majiteľ sa o chladiacu kvapalinu príliš nestaral. Keď som auto kupoval, tak po dvoch dňoch mi vyblikovla kontrolka oznamujúca, že jej mám málo. Zakrátko na to som chladiacu kvapalinu nechal vymeniť v oficiálnom servise. Čo bolo už nezmením, ale je niečo, čím môžem ovplyvniť životnosť? Motor za studena nevytáčam, kvapalina by mala byť ok. Olej dávam Total, podľa výrobcu, mením ho každých 5 -  7 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez sa pridam ,s chladenim som zatial ziadny problem nemal ,a to v chl  sustave bol iny kentus (capucino) asi po 20 preplachoch  uz ciste ,

ani po cipe ta teplota nerobi problemy ani u vody ani oleja takze bud v poho ,rob co si robil doteraz studene nehon a po nakladacke nechaj dochladit na volnobehu  koli turbu 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Enfonator - hele, i když jsem býval ze 406ky velice nadšený, když jsem jí v roce 2006 koupil a furt se mi svým způsobem to auto líbí, je třeba si uvědomit, že dnes už jsou to fakt auta stará se spoustou větších či menších problémů - asi nejzásadnějším je koroze. Nevím, kolik jsi za auto dal a jak dlouho předpokládáš, že Ti bude sloužit - ale věř, že pokud jsi nekoupil suprově opečovávanej kousek (což podle popisu asi fakt ne), tak problém může být v podstatě kamkoli se podíváš. Tahle auta už jsou bohužel z 80% odsouzena k tomu, že jejich majitel s nimi bude jezdit, investovat do běžného servisu (oleje, destičky, kotouče, čepy) a cokoli přijde náročnějšího, tak nastoupí kalkulačka ve smyslu: "Má smysl do toho vrazit 100, 200 nebo 500 € když můžu za cenu opravy mít auto podobný a možná i mladší a míň dojetý?"
406ka asi neaspiruje na ceněný youngtimer a kdyby, tak by to musel být nějaký fakt vymazlený kousek. Za mě dopobručuju auto se snažit udržovat v bezpečném stavu (vím, že kdykoli mě někdo vzbudí s přáním, že by potřeboval odvézt 500 km za babičkou, tak moje auto tam dojede a je jenom na mě, jestli se mi chce nebo nechce) a větší servis řešit buď přes šikovného kamaráda, nebo svépomocí, nebo se do toho raději ani nepouštět, páč těch tisíců, co by to mohlo stát, by ses asi nedopočítal

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...