popest Odesláno 3. květen 2020 Sdílet Odesláno 3. květen 2020 (upraveno) Nemáte někdo zkušenosti s únikem vakua z posilovače brzd po delším státní? Vakuum vydrží cca 2-3 hodiny po vypnutí motoru. Před rokem to servis vyřešil výměnou hadičky mezi vývěvou a posilovačem. To pomohlo a rok byl klid. Teď je to zpátky a mnohem horší. Předtím se to stávalo jen občas, teď je to pokaždé. Dal jsem to znovu do servisu ať zjistí kde je problém a jejich řešení je výměna posilovače za cca 10tis s prací. Podle serviceboxu je tam na tom posilovači ještě senzor podtlaku pro systém rozjezdu do kopce za cca 2000,-. Netušíte někdo zda je možné aby ta netěsnost byla kvůli němu? Je mi záhadou, že tenkrát po výměně hadice a kolínka se problém vyřešil tzn., že problém nebyl v posilovači, ale v přívodu vakua k posilovači. Díky za rady. Upraveno 3. květen 2020 uživatelem popest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. květen 2020 Sdílet Odesláno 3. květen 2020 (upraveno) Fonendoskop a naslouchej. Vezmi mini mikrofon, sluchátka, syčení najdeš. Možná bude stačit mobil a souprava sluchátka/mikrofon, která se k mobilu běžně dodává. Případně hýbej hadičkami, aby se prasklina otevřela. Je fakt, že kdysi jsem měl něco podobné na 406 a netěsnost byla kolem ovládacího táhla, tedy směrem k pedálu. Upraveno 3. květen 2020 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. květen 2020 Sdílet Odesláno 3. květen 2020 vývěva musí dávat stanovený podtlak (lze změřit), pokud vyhovuje, změřit podtlak na hadičce v kolínku, co se zasunuje do posilovače, pokud OK je posilovač na výměnu nejčastěji je problém v té pitomé hadičce mezi vývěvou a posilovačem, v tom kolínku je zpětný ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.