Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vibrace motoru - Peugeot 308 sw - 2015 - 1.2 PureTech - 96kw


jerryf

Recommended Posts

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat zda máte někdo stejnou zkušenost s autem viz název příspěvku.

Jde o to, že auto (motor) začne vibrovat při větším sešláplnutí plynového pedálu, pokud jsou otáčky motoru pod 2000 např. 1800. Především se to projevuje při zařazeném 4.,5.,6. rychlostním stupni. Vibrace trvaji cca vteřinu až dvě poté auto normálně akceleruje. Případně vibrace ustanou když plynový pedál pustím.

S tímto problémem jsem byl dvakrát v autorizovaném servisu, s výsledkem, že závada se neprojevila. Poté jsem dal auto projet známému, kterému se vibrace projevily, ale tento problém přičítá nízkému objemu motoru a přirovnává k podobnému problému, který mají Fabie 1.2.

Máte tedy někdo stejnou zkušenost a je toto normální projev nízkoobjemového motoru?

Děkuji

S pozdravem

JS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všeobecně: když mám zařazenou 6ku, na otáčkoměru 1800 a více (prudce?) sešlápnu pedál akcelerátoru, tak bych nějaké vibrace spíš i očekával.... Teda pokud to nebude nějaký významně větší zdvihový objem.... Což není tento případ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, ozzy56 napsal:

když ti v autorizáku řekli, že se jim závada neprojevila, měl jsi vzít technika a svézt se s ním :myslim

máte pravdu to jsem nevzal, vždy když jsem tam dával auto, tak to bylo hlavně kvůli servisní prohlídce a uvadel i tento problem, ovsem jak jsem psal, vzdy uvedeno, ze zavada se neprojevila, detailně jsem to se servisem už nezkoumal, říkal jsem si že to je asi mnou, že neumím jezdit... nicméně stačilo zajít jednou ke známému a hned se mu to projevilo (aniž bych s ním musel někde jezdit)

ale děkuji za Váš komentář a budu rád pokud budete mít i případně radu na muj dotaz :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, Hafity napsal:

Všeobecně: když mám zařazenou 6ku, na otáčkoměru 1800 a více (prudce?) sešlápnu pedál akcelerátoru, tak bych nějaké vibrace spíš i očekával.... Teda pokud to nebude nějaký významně větší zdvihový objem.... Což není tento případ....

pedál ani není potřeba sešlapávat prudce, jen je prostě sešlápnut více než je nezbytně nutné a jak píšu výše, problém se objevuje i při zařazené 4, 5, 6, zřídka kdy 3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, vagi napsal:

Tím ti motor pouze říká, nešlapej mi na krk, když mám málo otáček. A hlavně, nedodržuj rádce řazení a popoháněj svůj benzínový motor v celém svém spektru otáček. A neboj, vyhánění pavouků motoru neuškodíš (samo, že zahřátému na provozní teplotu!) Benzínu zdar :papa

Díky za komentář, potvrdil mi i to co říkal známý. Já asi teda opravdu neumím jezdit, vezmu si příklad od manželky, ta se rozjíždí při 5 tis. otáček :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí se podívat na výkonnostní křivku toho motoru. Maximální kroutící moment má sice od 1750ot , ale výkon až někde kolem 5500? Takže se mu nejlépe "dýchá" kolem 3000ot, kdy má už dost výkonu a krouťák ještě nepadá dolů :myslim To, že pak hodnota spotřeby ukazuje prostředníček na ekozelenáče je věc druhá :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...