Jump to content
Sign in to follow this  
karelski

FAP + EGR ventil

Recommended Posts

Ahoj, P5008 2.0 HDI 110kW rok 3/2012. Při 240tis. km vyměněn FAP originál Peugeot ve značkovém servisu. Nyní najeto 400tis. km (najedu přes 50tis. km/rok) O víkendu se mi po delší době rozsvítila kontrolka motoru, nápis Engine faulty, repair needed. Včera diagnostika ve značkovém Peugeotu. Výsledek - nutno vyměnit FAP za nový + EGR ventil. Rozpočet cca 38tis. Kč (z toho cca 22tis. FAP, zbytek práce a EGR). Protokol mám, pokud by to někomu pomohlo. Máte někdo zkušenost s čištěním FAP? Hned po výměně FAP se prý musí podle servisu vyměnit EGR, jinak se prý nový FAP zničí. Nebo máte nějakou jinou radu? 🙂 Jsem z Přerova. Po včerejší diagnostice se mi zatím kontrolka nerozsvítila (najel jsem ale zatím jen cca 40km), ale nedělám si iluze a myslím, že se brzo rozsvítí znovu...

V Peugeotu se nebrání, že FAP si můžu případně nechat vyčistit jinde a oni ho vymontují a namontují a dají nový EGR ventil. Firma www.dpf-cat.cz nabízí vyčištění filtru + prý je podle nich nutné vyčistit i katalyzátor před a za filtrem za cca 10tis. bez DPH celkem. Je skutečně nutné čistit i oba katalyzátory?  (ve vláknu P3008 FAP filtr nemám na dotaz žádnou reakci, proto zkouším zde jako nové vlákno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...