Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 806 startování a čerpadlo


vilRic

Recommended Posts

Zdar členové klubu majitelů Peugeotů !

Musím se na Vás obrátit s radou. A snad mi dokážete poradit. Mám stejný problém s funkčností palivového čerpadla. Samozřejmě jsem pročetl již zmiňované diskuse na toto téma, ale mám asi problém o LEVEL dál.

Mám P 806 s motorem 2.0 T  RGX 108 Kw (podle papírů). A nyní jsem ve fázi, kdy je nové dvojrelé (na starém shořela dioda na prvním relé) a mám koupený snímač otáček, který jsem zkusil připojit. Ale čerpadlo v nádrži se stejně nerozběhlo. Připojil jsem ho na přímo a samozřejmě se rozjelo. S takto připojeným jsem zkusil nastartovat a motor naskočil a běžel OK. Po odpojení motor stále běžel. Zkusil jsem připojit starý snímač ot. a motor stále šel (i v odpojeném stavu). Po zhasnutí motoru klíčkem jsem zkusil několikráte nastartovat a vždy motor chytl, ačkoli čerpadlo se nikdy neozvalo. A to ani po zkušebním startu po 10 hodinách. Zjistil jsem ale, že při vypnutém zapalování stále běží malé čerpadlo u sání, jako by stále bylo sepnuté první relé. Proto asi na tom starém odešla ta dioda. Jsem z toho už nějak v beznaději. A nevím co s tím dál. Zkuste poradit prosím!

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem opět asi po 14 hod. normálně nastartoval (opět bez zvuku sepnutí čerpadla) a pak s tím normálně odjel do práce. Sice asi jen 2 km, ale alespoň jsem zkusil jak se to chová. Během jízdy se mi rozsvítila a po chvilce zase zhasla oranžová kontrolka motoru a jízda nebyla plynulá - cukalo to. To mi minule, podle diagnostiky, ukazovalo na vadnou Lambdu. Ale to jsem chybu smazal a pak asi měsíc se nerozsvítila až do teď. Přesto ale celý ten měsíc startování zlobilo. Teď jsem zatím na diagnostice nebyl. Lambdu mám ale koupenou tak zkusím vyměnit. Ono to teď naposledy stejně vlastně začalo když jsem se jal vyměnit právě lambdu a chtěl popojet, ale ono nic - spálené to relé.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, něco takového jsem taky předpokládal. Ale vyměnil jsem tu lambdu, normálně to nastartovalo (opět bez zvuku čerpadla) a mělo to i vcelku pěkný chod, a po několikátém přidání plynu to zdechlo a už to opět nechytá. Ať zkouším co zkouším. Chytne to jen s připojený čerpadlem na přímo a po odpojení opět zdechne. Jo a to malý čerpadlo u vstřiků stále jede pořád i při vypnutém klíčku. přestane když vyndám pojistku č. 5 - viz obr. Taky jsem zjistil, že nemám úplně přesné elektro plány pro tento typ motoru, rozchází se mi to třeba právě v číslování pojistek.

1909926473_PojistkyP806motor.JPG.d62c738a434c276778255ee5c94ecd56.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdar! Tak se stále potýkám s tímto problémem. Nikdo z vás mi nedokáže poradit? 

Podařilo se mi najít el. schéma přímo na motor RGX, ale pro 406. Nic méně je to mnohem přesnější.

Nyní jsem tedy ve fázi, kdy nestartuje (nezafunguje pal. čerpadlo). A stále jede, jak jsem zjistil z el. plánu, regulace volnoběhu (1239 idling regulation solenoid valve.). A to i při vypnutém zapalování. Jako by bylo sepnuté relé 1 na dvojrelé, ale není. Tak už asi začnu kuchat konektory a škubat  kabeláž, jestli tam není někde nějaký nechtěný spoj.

Nebo někdo něco poradíte? Byl bych fakt vděčný. Díky.

1239.JPG.2f12c1d478d1132e9b4151e2de92c8a2.JPG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, vilRic napsal:

Podařilo se mi najít el. schéma přímo na motor RGX, ale pro 406.

Možná by nebylo na škodu projet sekci 406, i když i tam toho asi moc nebude.... Tahle motorizace, tuším, není moc rozšířená....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdar! Díky za reakce.

Na pojistku nejde 12V, relé 2 nespíná. Já ho dokonce otevřel, abych viděl jestli děla co má. 

Posledni detekce závady vypadá na řídící jednotku. Asi jak shořelo to relé, tak to odnesla i ŘJ. Pošlu ji kontrolu. 

Nevite jestli to rozfunguju, když koupím novou (z vrakace)? Nebo jestli musím koupit ještě něco k tomu (imobilizer, kličky, atd)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Immo je u 806 nahranej v jednotce kabiny, takze je treba vzit cip immo z klicku ( u toho vyklapeciho vajickovyho klice je schovanej v drzaku planzety, musi se to roznytovat a vydloubnout kryci plast) , treba i plosnak dalkoveho ovladace centralu (ale da se nakodovat i dodatecne jinej ) , tu jednotku kabiny ( je pod palubkou u nohou spolujezdce) a ridici jednotku motoru. A nejlepe si jeste zapsat VIN kod darce organu, aby se dal pripadne zjistit bezpecnostni kod pro pripadne dokodovani cipu immo a dalkovych ovladacu ( pokud nebude v tom aute nekde schovana modra karticka Key Code )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...