Dziiira Odesláno 10. duben 2020 Sdílet Odesláno 10. duben 2020 Ahoj a přeju krásný den. Mám problém u mého Peugeota 206 1.1 44kw 2005. Včera jsem si všimnul olejových loužiček pod motorem. Když jsem koukal zespoda na motor, všimnul jsem si, že to teče pravděpodobně z poloos protože nad nima je to suché. (přiložím fotky) Chtěl bych Vás tedy poprasit o pár odpovědí.. Vypadá to opravdu na poloosy? jaký díl koupit přesně na moje auto? A bych bych opravdu moc štastný, kdyby mi někdo napsal a nebo poslal link na přesný popis demontáže a montáže (za předpokladu, že je montáž stejná jak demonáž, ale v opačném pořadí, tak se obejdu bez návodu na montáž samozřejmně :-D ) a na co si dát pozor? Předem děkuju za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 10. duben 2020 Sdílet Odesláno 10. duben 2020 Ahoj, Potřebuješ obě nové Gufera a matice poloos (přesný typ ti mohu říci, pokud sem dáš VIN). Demontáž je složitější: Musíš vypustit olej z převodovky (pokud si ho neměnil, tak rovnou vyměnit i ten .. jsou tam 2 litry Total 75W80) a pak povolit matky na poloosách, povolit čepy na ramenech, vyndat rameno z těhlice , odklonit celou těhlici bokem a vytáhnout z ní poloosu a poté povytáhnout poloosu z převodovky (platí pro řidičovu stranu). U spolujezdce je stejný postup, ale navíc je tam ložisko v uložení silenbloku motoru, takže tam jsou 2 šroubky M6, které musí povolit a otočit pacičky a pak dostat ložisko poloosy z toho domečku.. pokud to dlouho nebylo venku, tak to jde dost blbě, ale kladivo si s tím poradí. Pak už normál zase odklonit těhlici, vytáhnout poloosu z těhlice a celou poloosu povytáhnout ven. Vyměníš gufera, pozor, ať si je hned nezničíš, pomažeš gufero olejem, poloosu olejem a opatrně je tam vrátíš.. složíš vše do původního stavu a vrchem pod baterií naleješ ovzdušňovákem 2 litry oleje do převodovky... Hafity, Dziiira a inoxing ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. duben 2020 Sdílet Odesláno 10. duben 2020 Jen doplnim, ze zrovna u 206 se kulove cepy z tehlice vyndavaji dost blbe a jeste hur nandavaji zpet, casto, kdyz neni zkusenost, se podari poskodit prachovky kulovych cepu a je to pak na vymenu celych ramen, takze ac to vypada jednoduse, z vlastni zkusenosti - bez poradneho servisniho zazemi bych se do toho nepoustel (pri spatnem podlozeni a zabezpeceni auta taky hrozi, ze pri paceni ramen spadne dolu) . trucker1245, Hafity, ozzy56 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. duben 2020 Sdílet Odesláno 10. duben 2020 ten olej na foto vypadá okem na motorový , nebo je olej v převodovce nový...,dobře okolí gufer poloos vystříkej waapkou a pak kontroluj, jestli to jde z gufer--okolí gufer je totiž vždy trošku od oleje, ale nesmí to kapat na zem, to je jasné Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 10. duben 2020 Sdílet Odesláno 10. duben 2020 Za sebe musím říct, že i když mám nějaké zkušenosti se servisem auta, do tohohle bych se bez kámoše který to fakt umí nehrnul... Ono už jen vrátit tam tu poloosu dobře aniž by se něco poškodilo není snadný. A v mém případě když jsme po 18 letech provozu dělali spojku byl i problém vyrazit čepy z ramen. Mlátili jsme do toho přes hodinu, pomohl až autogen a rozpálit do ruda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dziiira Odesláno 10. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2020 6 hours ago, ChouLu said: Ahoj, Potřebuješ obě nové Gufera a matice poloos (přesný typ ti mohu říci, pokud sem dáš VIN). Demontáž je složitější: Musíš vypustit olej z převodovky (pokud si ho neměnil, tak rovnou vyměnit i ten .. jsou tam 2 litry Total 75W80) a pak povolit matky na poloosách, povolit čepy na ramenech, vyndat rameno z těhlice , odklonit celou těhlici bokem a vytáhnout z ní poloosu a poté povytáhnout poloosu z převodovky (platí pro řidičovu stranu). U spolujezdce je stejný postup, ale navíc je tam ložisko v uložení silenbloku motoru, takže tam jsou 2 šroubky M6, které musí povolit a otočit pacičky a pak dostat ložisko poloosy z toho domečku.. pokud to dlouho nebylo venku, tak to jde dost blbě, ale kladivo si s tím poradí. Pak už normál zase odklonit těhlici, vytáhnout poloosu z těhlice a celou poloosu povytáhnout ven. Vyměníš gufera, pozor, ať si je hned nezničíš, pomažeš gufero olejem, poloosu olejem a opatrně je tam vrátíš.. složíš vše do původního stavu a vrchem pod baterií naleješ ovzdušňovákem 2 litry oleje do převodovky... Páni, mockrát děkuji. Zní to dost složitě, tak doufám, že se mi to povede. VIN: VF32CHFXA44012026 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dziiira Odesláno 10. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2020 5 hours ago, Ferry said: Jen doplnim, ze zrovna u 206 se kulove cepy z tehlice vyndavaji dost blbe a jeste hur nandavaji zpet, casto, kdyz neni zkusenost, se podari poskodit prachovky kulovych cepu a je to pak na vymenu celych ramen, takze ac to vypada jednoduse, z vlastni zkusenosti - bez poradneho servisniho zazemi bych se do toho nepoustel (pri spatnem podlozeni a zabezpeceni auta taky hrozi, ze pri paceni ramen spadne dolu) . Děkuju za upozornění. Zázemí mám dobré. A ty zkušenosti.. To auto jsem si kupoval kvůli tomu, abych je nabral. Takže doufám, že se to nejak povede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dziiira Odesláno 10. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2020 4 hours ago, ozzy56 said: ten olej na foto vypadá okem na motorový , nebo je olej v převodovce nový...,dobře okolí gufer poloos vystříkej waapkou a pak kontroluj, jestli to jde z gufer--okolí gufer je totiž vždy trošku od oleje, ale nesmí to kapat na zem, to je jasné Dobrá, ještě se na to kouknu děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.