maro007 Odesláno 7. duben 2020 Sdílet Odesláno 7. duben 2020 Dobrý den, už delší dobu mám problém se svým Peugeotem 406 2.0 HDI, rv. 1999. Kolísají mi otáčky na volnoběh a zpravidla po 30 Km jízdy, motor se vypne. Auto jde po chvíli zase nastartovat, ale tímto se pro mě situace nemění. Po rozhovoru se známým automechanikem a pročítání internetu jsem vyměnil nádobku s palivovým filtrem samozřejmě včetně filtru a čerpadlo v nádrži. Příkládám zde i výpis z diagnostiky (EGR je odpojený). Odšrouboval a kontroloval jsem také DRV ventil jak mi bylo řečeno v BOSCH servise. Přijde mi že po zpětné montáži se kolísání otáček trochu zhoršilo. Už mě nenapadá žádné řešení tohoto problému. Nechci hned měnit vstřikovače paliva a vstřikovací čerpadlo jakožto pokus omyl, hledám spíš řešení kterým na chybu přijdu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. duben 2020 Sdílet Odesláno 7. duben 2020 (upraveno) elektroventil egr ,deaktivator piestu na cerpadle a elektroventil turba a pravdepodobne aj elektroventil klapky egr maju spolocnu poistku F34 (napajanie +12volt ) v poistkovke pod kapotou tak pozri na nu ak bude ok tak treba na tych veciach merat 12 volt priamo moze byt chyba v privodnom kabli od tej poistky Upraveno 7. duben 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro007 Odesláno 9. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2020 Zdravím, pojistku jsem kontroloval i měřil a zdá se být všecko v pořádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. duben 2020 Sdílet Odesláno 9. duben 2020 ok teraz musis merat piamo na tych konektoroch elektroventilov na prepazke na motore a na konektore ventilu VT cerpadla ktory ma oranzovy konektor , ci za chodu motora je na nich 12 volt (konektory musia byt zapojene) konektory maju 2 piny jeden je ten napajaci 12volt od poistky ktory budes merat a druhy je ovladaci od RJ motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro007 Odesláno 9. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2020 Dával jsem auto k autoelektrikáři. Zkoušel vše co jsem mu řekl, měl to i na svojí diagnostice. Naměřil nízký tlak, což je jedna z mých závad (P0230), měřil i vstřiky na přepad a prý dobré. Žádnou další chybu neobjevil. Bavili jsme se o repasu vysokotlakého čerpadla. Nechci však úplně bezhlavě repasovat součást aniž bych věděl jestli je problém právě zde. Vyzkoušení a případné repasování čerpadla nechávám až jako poslední možnost. Motor se při jízdě vypne zpravidla při vyšší zátěži - vyšších otáčkách, při jízdě do kopce, při prudší akceleraci a jednou také při podřazení. Opět jsem pročítal forum a narazil jsem na podobný problém týkající se chyby P0243, který mám na diagnostice také (Obvod elektromagnetického tlaku turbokompresoru). Je možné že by to bylo právě tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2020 Sdílet Odesláno 9. květen 2020 (upraveno) napoj cerpadlo v nadrzi napriamo plusovym kablom ci zmizne hlaska P0230 normalne z pluspolu baterky kablom dozadu na steker cerpadla mas tam dva hrube kable jeden je zelenozlty ten je kostra na ten nesiahaj a pripojis to na ten druhy hruby na ten tvoj klemovaci kabel si naletuj poistku 10A (cervenu) a pokial mas nahradne dvojrele co je v kastliku rj Motora tak na skusku by som ho prehodil a skontroloval konektor dvojrele ci niesu opalene alebo zaoxidovane piny alebo si vezmi merak a meraj napetie na poistke F34 a potom F25 (to je ta od cerpadlav nadrzi) oproti kostre auta pri natocenom motore ci tam neni vyrazny pokles napetia od palubnych 14.5 volta dane poistky su v poistkovke pod kapotou Upraveno 9. květen 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro007 Odesláno 11. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2020 Dvojrelé je dobre, to jsem teď měřil, pojistky F34 a F25 mají něco okolo 15 voltů (jak na baterce), takže tady chyba taky není ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. květen 2020 Sdílet Odesláno 12. květen 2020 (upraveno) no hej ale ten napajaci kabel pokraccuje od tej poistky(F34) dalej a rozvetvuje sa na jednotlive elektroventili turba, Egr , odpojovac piestu na cerpadle treba to pomerat komplexne cize priamo na niektorom ventile z vypisu diag lebo prechodak moze byt za poistkou ,tym padom na poistke bude napetie ok ,ale za prechodakom uz nie a bolo by dobre pomerat aj napajanie rj motora a jej kostry ,tie hlasky su elektrickeho charakteru len mi nehraje do toho ten snimac tlaku ten je napajany z RJ motora cize z ineho miesta ako tie spominane ventily vyssie preto by som pomeral aj to napajanie rj motora a kostry skontroloval by som ci tie ventily vobec chodia naprr cez diag sa da zopnut aktivovat ten odpojovac piestu na cerpadle elektroventil turba zase odsledujes tak ze po nastartovani ti potiahne tycku na turbe na max(max je myslene tak ze ked na nu nu zatlacis tak je na doraze nepotlacis ju uz ani o milimeter ) ,ale z vrchu je na nu dost spatny pristup treba si doslova vylomit a zodriet ruku ale od spodu sa uz da na nu dostat ale na druhej strane ak by ten ventil nechodil vobec tak by to hadzalo pravdepodobne hlasku nizky tlak turba lebo by bol na turbe vkuse otvoreny obtokovy ventil a turbo by malo problem sa natlakovat taktiez elektroventil Egr sa da odsledovat tak ze zapojis naspet hadicku EGR , nastartujes a pridas a uberies plyn a tycka egr sa musi pohybovat ,ked pridas bude sa zatvarat a este ak mas odpojenu hadicku od EGR tak by si mal odpojit hadicku aj od tej klapky egr co je v sani pretoze ta klapka spolupracuje s EGR ventilom Upraveno 12. květen 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro007 Odesláno 16. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2020 Neměl jsem v poslední době moc času, k autu jsem se pořádně dostal před týdnem. I přes to se mi podařilo problém vyřešit. Vypínání motoru bylo způsobeno vadným nebo spíše poškozeným kabelem (konektorem), který vede do vstřikovací rampy. Při této chybě se na diagnostice objevoval kod P0230 - Nízký tlak paliva, když se motor vypnul. Stačilo pouze přepájet jeden kablík. Za kolísání otáček mohl starý DRV ventil. Od opravy jsem najezdil něco okolo 600 km, zatím je vše v nejlepším pořádku. Nakonec bych ti chtěl poděkovat @krtek 2za všechny tvé rady a hlavně tvůj čas. Tak ať se daří a přeju spoustu najetých kilometrů bez nehod a oprav ! krtek 2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.